FrihetensRegn Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Det er noe galt i hovve på folk som bruker slike ord om en baby, ihvertfall egen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Kun ein idiot får seg sjølv til å sei noko sånt...jeebus. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Var jo sikkert ikke mer enn en spøk. Nekter å tro at han går rundt og kaller henne "fitta si" støtt og stadig. Latterlig hvor skinnhellige folk skal være hele tiden, må da være lov å si noe litt på grensen fra tid til annen. Endret 9. desember 2011 av Error 5 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 De som virkelig kaller sitt barn eller andres barn for en fitte er temmelig kørka oppi hode sitt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Latterlig hvor skinnhellige folk skal være hele tiden, må da være lov å si noe litt på grensen fra tid til annen. Joda, men den kommentaren der var berre dum. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Ler meg nesten i skakk. "Jo, nei, det ble ei fitte". Uansett, selvfølgelig skal man ikke kalle datteren sin for ei fitte. For det første trekker det negativ oppmerksomhet mot dem, for det andre er det bare feil. Selv om man må også forstå at vi ikke har peiling på situasjonen. For alt vi vet var det noe sykt internt mellom to personer som ble overhørt. Ingen fordømming folkens. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Latterlig hvor skinnhellige folk skal være hele tiden, må da være lov å si noe litt på grensen fra tid til annen. Joda, men den kommentaren der var berre dum. Folk er forskjellige..jeg synes det var artig om det kommer fra en person med den type humor og sagt i en tone for å være morsom. Om det er sagt med humor i bunnen så ser jeg ikke hva folk reagerer så voldsomt for....folk må slutte å ta seg selv å jævla høytidelige hele tiden. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 For ein jævla idiot. Men eg lo høgt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Folk er forskjellige..jeg synes det var artig om det kommer fra en person med den type humor og sagt i en tone for å være morsom. Om det er sagt med humor i bunnen så ser jeg ikke hva folk reagerer så voldsomt for....folk må slutte å ta seg selv å jævla høytidelige hele tiden. Ta seg sjølv høgtidleg? Kva har det med saken å gjere? Likeså at eg aksepterer at det finnes folk som synest den slags humor er god, må vel den andre sida akseptere at eg synest det er tåpeleg? Endret 9. desember 2011 av Zeph Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Folk er forskjellige..jeg synes det var artig om det kommer fra en person med den type humor og sagt i en tone for å være morsom. Om det er sagt med humor i bunnen så ser jeg ikke hva folk reagerer så voldsomt for....folk må slutte å ta seg selv å jævla høytidelige hele tiden. Ta seg sjølv høgtidleg? Kva har det med saken å gjere? At folk skal liksom heve seg over slik type humor, at en skal være så treg å tørr som en tørka fisk. EDIT: Ja selvf, ingen problem å akseptere din eller andre sine meninger. Men vi sporer ikke inn på en laaang diskusjon om alt mulig nå...nå er det Skyrim som venter Endret 9. desember 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Sinnsykt morsomt. Men ikke akkurat noe å si til vanlig. Bland nære venner som tar humoren er det vel greit. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Alle har sin grense med mørk humor, men jeg reagerer ikke så fælt på dette som mange av dere andre virker å gjøre: http://www.youtube.com/watch?v=r0HNu77t354 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hei, hei folkens! Det kan ha vært en nordlending... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hadde en kollega sagt det på jobben hadde eg ikke ledd, for å si det slik. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Enkelte er grove i kjeften. Da samboeren fødte, var det en som sa: "Ja nå har hu kalva". Det er vulgært og ekkelt synes jeg. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er i en helt annen klasse. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Fitte eller kuk - et krapyl er det nok i alle fall. Lenke til kommentar
*Røyskatt* Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg syns det er umodent og stygt. Jeg syns egentlig det ordet i seg selv ikke er noe særlig, kanskje med unntak av "griseprat", og hadde reagert dersom noen hadde kalt ungen sin det. Når det er sagt kaller sjefen til mannen jenter konsekvent for "annenpremie"... (Jepp, fyren har ei datter sjøl...) 1 Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det ble ei skløtte Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Synes ikke det er direkte galt eller noe sånt, bare veldig teit. Liker ikke folk som skal prøve å være tøff i kjeften for å kompensere. Ser for meg at den karen jobber byggfag, med svær snusleppe og går i DC-sko. Er mye morsomt man kan kalle babyen sin. Fitte er ikke en av de. Jeg ser ikke på det som brudd på noe etisk, det er bare stygt språk og dårlig forsøk på humor. EDIT: Om det var en nordlendning hadde det vært morsomt! Endret 26. februar 2012 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå