Verbal Hologram Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hei, om jeg kjøper en iphone 4 som er låst til AT&T kan jeg da bruke den i Norge, uten at den mister noen funksjoner? Kan jeg bruke den med telenor/netcom/one call? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Nei, den kan ikke brukes i norge til å ringe med overhode Da må du eventuelt jailbreake den, men problemet er at nyere jailbreaks ikke kan unlocke telefonen, og det er lite sannsynlig at telefonen du kjøper ikke har oppdatert firmware. Endret 8. desember 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Nei, den kan ikke brukes i norge til å ringe med overhode Da må du eventuelt jailbreake den, men problemet er at nyere jailbreaks ikke kan unlocke telefonen, og det er lite sannsynlig at telefonen du kjøper ikke har oppdatert firmware. Aha, så om den ikke har nyeste firmware kan man jailbreake og bruke den, men om den har det er det ikke noen måter fikse det på? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Aha, så om den ikke har nyeste firmware kan man jailbreake og bruke den, men om den har det er det ikke noen måter fikse det på? Jailbreak betyr ikke unlock. Det kan godt finnes jailbreak for en versjon uten at det finnes noen unlock. Hver eneste gang operativsystemet blir oppdatert, så må du: vente til det kommer en ny jailbreak og unlock jailbreake og unlocke på nytt Hvis du er så uheldig å oppdatere operativsystemet før det er laget en unlock, så kan du ikke bruke telefonen i Norge. Glem det, du kjøper deg problemer. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 Aha, så om den ikke har nyeste firmware kan man jailbreake og bruke den, men om den har det er det ikke noen måter fikse det på? Jailbreak betyr ikke unlock. Det kan godt finnes jailbreak for en versjon uten at det finnes noen unlock. Hver eneste gang operativsystemet blir oppdatert, så må du: vente til det kommer en ny jailbreak og unlock jailbreake og unlocke på nytt Hvis du er så uheldig å oppdatere operativsystemet før det er laget en unlock, så kan du ikke bruke telefonen i Norge. Glem det, du kjøper deg problemer. Takker for svar, da lar jeg være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå