clink Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Herved er 250,- spenn lagt inn i nettbanken. Flere som vil bidra? Gi ditt bidrag og post her så det påvirker andre til å gjøre det samme... Mangler 1,7 millioner til DLD-rettssak Georg Apenes er overrasket over hvor få som vil gi penger. http://www.digi.no/884666/mangler-17-millioner-til-dld-rettssak Kontoinformasjon her: http://www.digitaltpersonvern.no/bidra/ Edit: Da er linkene ordnet (ting tar tid:). De var blitt visuelt forkortet der jeg klippet fra først. Endret 9. desember 2011 av clink Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Linkene dine fungerer ikke. Jeg har også bidratt, men jeg tror det er for "vanskelig" å bidra. Paypal eller lignende løsning ville vært enklere, og dermed ville flere betalt. Tror jeg. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Gir 500 hver lønning Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Skjønte jeg ingenting av. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Tror det er snakk om den her: Mangler 1,7 millioner til DLD-rettssak Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Tror det er snakk om den her: Mangler 1,7 millioner til DLD-rettssak Weeee en som klarer å linke. Da skjønte jeg litt mer. Dette burde vel alle på diskusjon.no bidra til. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Vil man få det man har donert tilbake igjen hvis det ikke blir noen rettssak? Lenke til kommentar
the6tk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Var på konferanse hvor det var både representant fra for og i mot DLD for ikke så lenge siden på Universitet i Agder. Veldig artig å høre på! Anbefaler sterkt at folk engasjerer seg.. :-) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Vil man få det man har donert tilbake igjen hvis det ikke blir noen rettssak?Jeg vil tro pengene er øremerket til formålet, selv om det skulle ta lang tid før rettsaken skulle komme opp. Dessuten sliter du med å bevise at det er DU som har betalt. Eller det vil si, du trenger i såfall at banken lager en papirkvittering til deg etter betaling. Selv tror jeg ikke dette er en problemstilling. Rettsaken vil (forhåpentligvis) finne sted en gang. Nårtid avhenger av giverviljen til folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå