fjarle Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 IPCom forsøker å stoppe salget av HTC-telefoner i tyskland. Mobilforhandlere får ikke selge HTC Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Det var da usaklig mye kvalm som skulle komme ut av disse patentkrigene. 2 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Snart et det mer patentkriger enn utvikling. Det taper vi _alle_ på. 3 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Prøver å få dømt HTC for forakt for retten... Jezzzus.... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 IPCom er det vi på fagspråket kaller et "patent-troll". Med andre ord er det sleipinger som utnytter pantentsystemet uten å utsette seg selv. 1 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 IPCom ble tidligere idag fotografert idet den leverte søksmålet. 4 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Det har blitt lekket et klipp fra en intern dokumentar hos HTC som fanget reaksjonene da IPComs anklager ble kjent: Internt hos HTC Endret 9. desember 2011 av tommyb 2 Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 "Mobilforhandlere får ikke selge HTC" Whoa, et lite øyeblikk trodde jeg det hadde blitt forbudt å selge HTC-telefoner i Tyskland, men så ser jeg jo at det bare er click-bait. Jævla patetisk overskrift. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Verserer nå også rykter om at Apple nå selv sitter i saksa! Er vistnok en fransk mobilprodusent (ikke navngitt) som i 2005/2006 hadde utviklet "iPhone" som ble vist for høytstående Apple folk med tanke om samarbeid. Noe det ikke ble noe av, men iPhone dukket opp en stund etterpå! Det skal foreligge patenter på OS, UI, bruk og design. Er denne reell sitter Apple fint i det! 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Tredje verdenskrig blir ikke med våpen, men med patenter... 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Æsj, jeg tror jeg tok livet av troll hunter-videoen. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Forøvrig skrives det nå om at Apple har overført patenter til ett selskap som driver ene og alene med å saksøke andre selskap for patentbrudd. Og det firmaet når nå tatt ut søksmål mot omtrent det som er av selskap med Android i produkt-porteføljen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg