Patrick123 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det slo meg nettopp at det er en teoretisk mulighet for at Norges håp i Europa kan avhenge av et Adeccolag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Molde har da en grei sjanse til å holde seg i Europa Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Tromsø også. De eneste lagene som sliter så langt er Strømsgodset og RBK. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Strømsgodset sliter. RBK kan heve seg til neste kamp og cruise inn en komfortabel seier. 1-0 er ikke noe ille. RBK trenger bare 2 mål så er de så godt som videre. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Strømsgodset sliter. RBK kan heve seg til neste kamp og cruise inn en komfortabel seier. 1-0 er ikke noe ille. RBK trenger bare 2 mål så er de så godt som videre. Eh... Strømsgodset trenger bare ett mål. 0-1 er et verre utgangspunkt enn 2-2. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Kan godt gjøres, men RBK har rutinen og Strømsgodset har sett direkte svake ut de siste kampene i motsetning til starten av sesongen. Jeg sier ikke at det er umulig, men det blir vanskelig. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) St. Johnstone virket fullt på høyde med RBK ferdighetsmessig i går, selv om de ikke er i sesong og ble raskere slitne. På bortebane og en uke nærmere skotsk sesongstart blir det ikke akkurat lettere for RBK. Strømsgodset-kampen har jeg ikke sett, så det er vanskelig å si noe om styrkeforholdet mellom de lagene. Endret 19. juli 2013 av Husam Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Slik jeg ser det er det RBK som sliter mest. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det er slett ikke noe sikkert at RBK vinner mot skottene. De sliter med å skape sjanser og score mål. Likevel er det mer sannsynlig at RBK vinner mot St.Johnstone enn at Molde vinner over to kamper mot Warzawa. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det er iallefall skandale om RBK ryker ut så tidlig av EL kvalifiseringen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det er iallefall skandale om RBK ryker ut så tidlig av EL kvalifiseringen. Det vil jeg ikke si. Rosenborg er en europeisk middelmådighet som fortsatt lever høyt på sine bragder for et tiår siden. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 For klubbens mål er det en "skandale". De var der senest i fjor. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 "Skandale"? Vil heller si en stor skuffelse. Hvis noen på brakka fortsatt budsjetterer med Europa-spill så må de se litt oftere ut av vinduet.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Europa-spill er ikke et urealistisk mål for en klubb som Rosenborg. Men å budsjettere med at det skal skje som en selvfølge er skummelt. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Strømsgodset sliter. RBK kan heve seg til neste kamp og cruise inn en komfortabel seier. 1-0 er ikke noe ille. RBK trenger bare 2 mål så er de så godt som videre. Slik gikk det ikke gitt. Sterkt av TIL og Strømsgodset, Hødd røk som forventet ut og elendig av RBK. Med den tidlige turen ut av Europa i år har vel for øvrig også RBK mistet store deler av seeding-fordelene de har hatt siden 90-tallet frem til nå. 3 av 5 lag videre i Europa så langt for Norge, det er ikke så verst. Mest spent på om Molde klarer å komme seg videre til Play off-runden i CL. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Rett og slett pinlig for Rosenborg og norsk fotball at de røyk mot St Johnstone. Grattis til Godset og bra av Tromsø! Det vil jeg ikke si. Rosenborg er en trøndersk middelmådighet som fortsatt lever høyt på sine bragder for et tiår siden. Rettet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Det er klart det setter ting i perspektiv når Malmö vinner 7-0 borte mot Hibs, mens Rosenborg klarer 1-1 borte mot St. Johnstone. Svenskene hadde et par skikkelig gode resultater, imens Strømsgodset var eneste norske lag som vant i går. Tromsø tok seg videre også, noe som er flott. Hødd forsvant dessverre ut. Personlig må jeg si at det hadde vært fryktelig morsomt hvis hødd hadde tatt seg videre. Hva Rosenborg angår skulle jeg helst sett dem videre også, for sett med Drammensbrillene mine tror jeg det kan bli fryktelig hardt å kjempe på to fronter om "vi" skulle komme til gruppespillet i EL, mens Rosenborg kun har serien å kjempe om. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Altså, la oss ikke bli blindet av resultatet. Det er 2 særdeles grove forsvarsfeil som gir St.Johnstone mål og det er ekstremt solid keeperspill og et stolpeskudd som gjør at vi ikke hadde 2-3 mål i vårt favør. Det er fortsatt både surt og pinlig ja. Tror også Hødd hadde klart seg hadde det ikke vært for den korrupsjonsskandalen. Hvis UEFA har vett så stenges Aktobe ute og Hødd sendes videre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Det er skandale at RBK røk i går. Det er flaut og elendig. Samtlige Rosenborg spillere burde faen meg ut i straffetrening og store endringer må gjøres på brakk. Helt forjævlig at vi som har så mange år erfaring internasjonalt suger så jævlig til slutt. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Daniel Braaten i Vålerenga? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå