Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Jeg les 5 og et halvt min, men oppskriftsmessig seier.

Festlig med nok en seier på jåttå stadion, fortjent var det også.

Helsiken, Hødd med utligning helt på tampen. Straffekonk inc.

Endret av Everket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble faktisk litt spennende på slutten på Føyka også selv om vi styrte hele kampen.

Endte 2-3 til Vålerengen for de som ikke har fått det med seg.

Ellers artig med de andre TL lagene som gikk ut. Selv om jeg hadde håpet at vi kunne slå ut Brann i semi'en, men men.

DJ Dark, slik var "utsikten" min på Føyka.

gnxqWNk.jpg

Så 150,- for det er noe stivt så glad de satte ned prisen, selv om 100,- fortsatt er noe høyt, men går jo til breddefotballen så.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han VG-fyren på TV2Sport nå som (prøver å) argumentere for trekning i hele cupen er jo på alt for dypt vann... hold deg til pennen, snakke kan du ikke. Han virker ikke som om han er forberedt i det hele tatt og snakker om det samme argumentet gang på gang uansett hva temaet er.

Lenke til kommentar

Ble faktisk litt spennende på slutten på Føyka også selv om vi styrte hele kampen.

Endte 2-3 til Vålerengen for de som ikke har fått det med seg.

Ellers artig med de andre TL lagene som gikk ut. Selv om jeg hadde håpet at vi kunne slå ut Brann i semi'en, men men.

DJ Dark, slik var "utsikten" min på Føyka.

gnxqWNk.jpg

Så 150,- for det er noe stivt så glad de satte ned prisen, selv om 100,- fortsatt er noe høyt, men går jo til breddefotballen så.

Jeg ser du stod i en skikkelig bratt bakke... :tease:

Lenke til kommentar

Jeg ser du stod i en skikkelig bratt bakke... :tease:

Hehe, den var såpass bratt at vi ikke ble plassert der. Like greit det da det regnet store dele av kampen.

Heldigvis var det noen som hadde med seg fotball og det var jo en liten bane og mål på plassen bak oss.

Så vi fikk både sett og spilt litt fotball. Skal ikke se bort i fra at kvaliteten på den ikke var så mye dårligere enn det som ble levert ute på plastikken til tider :p

Ser ikke helt hvorfor man skal ha billigere billetter bare fordi man er dverg??

;)

Hehe. :laugh:

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Heldigvis var det noen som hadde med seg fotball og det var jo en liten bane og mål på plassen bak oss.

Så vi fikk både sett og spilt litt fotball. Skal ikke se bort i fra at kvaliteten på den ikke var så mye dårligere enn det som ble levert ute på plastikken til tider :p

Aaah. Spilt fotball der nok ganger selv!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...