Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Danskene snakker om at man ikke kan ta samme priser som på kino. Og det er vel 150,- det koster for kinoen i Norge også.

Men om det fortsatt hadde kostet 150 kr, hadde du droppet turen da?

Jeg hadde nok ikke det, men jeg har kun meg selv å forsørge, ferdig studert i 100% jobb uten lån (utenom 90k i studielån). Men jeg kan jo skjønne at familier og andre som er i en litt annen økonomisk situasjon hadde droppe turen og helle prioritert en helt annen bortekamp hvor de betaler mindre for billetten, får bedre fasiliteter og morsommere motstand.

Personlig syns jeg egentlig ikke det bør koste mer enn 100-150,- å dra på fotballkamp i Norge i utgangspunktet.

Jeg er nok sikkert på at det hadde komme en del færre om de ikke hadde senket prisen. Det handler også litt om hvordan man behandler "gjestene" sine også.

Det beste for begge parter er jo at det blir en folkefest, så i stede for å ikke møte opp så velger man å gi beskjed om at det er smartere å senke prisen for å få det beste ut av situasjonen.

Så jeg syns jo begge parter kom fram til en grei løsning.

Skjønner ikke helt at det har blitt en sak jeg heller, da Vålerenga og Asker kom fram til en god løsning sammen.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Tilbud og etterspørsel er jo ikke så enkelt. Tviler på at klubbene i Norge (verken TL-lagene eller små drittlag som Asker) tjener på å profittmaksimere på kort sikt.

Hvis de nesten klarer publikumsrekord mot Strømsgodset til 150kr så er det ikke akkurat en vanskelig avgjørelse å prøve det samme ovenfor et annet Tippeligalag. Men så er vel antageligvis Klanen en oppskrytt supportergjeng.

Lenke til kommentar

*sukk*

AaFK pisser som vanlig på Godset på Marienlyst, men klarer på et eller annet merkverdig vis å dra hjem tomhendt. Var et mye, mye bedre lag i dag, men marginene uteble. :hm:

Er lenge siden jeg har sett et lag bli så overkjørt som Godset ble i 2.omgang.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Usedvanlig dårlig andreomgang av et vanligvis meget sterkt hjemmelag. Likevel overkjørte de jo Aalesund til de grader i første omgang, så det er ikke noe å si på at de fikk tre poeng til slutt etter min mening. Men folk husker som regel andreomgangen best...

Uansett virker det som om AaFK har fått et kjempeløft under Jönsson. Under så godt som hele første del av sesongen fremstår de en god del bedre som lag enn det jeg mener man kan forvente ut fra enkeltspillerne i den stallen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om Aafk stiller toppa så kan dei ha med Phillips, Ulvestad, Barrantes, Stewart, James og Hamdallah. Det er faktisk snakk om enkeltspelarar av temmelig bra kaliber, med Barrantes som den store stjerna, men med ein Ulvestad som strengt tatt var bedre i fjor, og har vore bedre så langt i år. Offensivt har Aafk begynt å sjå ut som eit svært godt lag, med fleire alternativ enn tidlegare og større mogelegheiter for å styre kampar.

Problemet no er ein stall som er for liten, noko ein merkar spesielt godt defensivt for tida.

Hadde vunne i dag om ikkje laguttaket vart for defensivt med Aarøy i forsvar i førsteomgang. Greit at godset var best i første, men så var dei også heldige i andre.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Æsj, ufortjent. Ræva markering på dødballmålet uansett. Ikke vært en knallstart på sesongen, men vi har faktisk blitt bedre og bedre, selv om det har svinget alt for mye. Lecjaks er det bare å kjøpe når lånet går ut. Sa det etter et par kamper for oss, han minnet mye om det Lustig gjorde i RBK, hvor han startet sløvt defensivt men viste sin offensive styrke og ble etterhvert TLs beste back. Friskere fra Calvo idag også, men igjen er det lite futt i laget etter 65 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...