Bagh Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Nei, finnes ingen regel i boka som kan gi BIlle rødt kort der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Gult er da vel greit der, man får vel ikke rødt for sånt? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Så spillere risikerer bare gult kort når de handser ballen inn i mål? Når det er åpenbar viljehands bør det vel gis rødt. Mener å ha sett rødt kort på det før. Om ikke på grunn av en direkte regel så et klart brudd på fair play. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Sutre-Klanen griner til seg billigere billettpriser i cupkampen mot Asker. Kostet det samme da Godset var der, ingen reagerte. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Vel, grådige Asker justerer opp prisen fordi de vet de vil selge mye billetter uansett, er ikke det å utnytte både tilreisende supportere som lager liv og ikke minst egne supportere som må betale mer enn vanlig de også? Synes ikke det her er særlig teit av Klanen, de har et jævlig godt poeng. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Sutre-Klanen griner til seg billigere billettpriser i cupkampen mot Asker. Kostet det samme da Godset var der, ingen reagerte. Som jeg også skrev på twitter, heller fulle tribuner (gressvoller) enn høye priser. Personlig har jeg hittil brukt over 2000,- på bortekamper (utenom mat og drikke) så hadde jeg spart en 50lapp hver gang hadde det faktisk blitt noen kroner. Her er det også slik at å betale 150,- for å stirre inn i ryggen på han foran er noe stivt. Det kan da ikke koster 10,- mer enn feks på tribunen til Sarpsborg feks, det er jo faktisk en tribune og det er billigere? Skulle vært slik som Stabæk holdt på før, de viste at bortesvingen var dritt så de tok 25,- for å stå der. Det økte fort til 50,- og er verre nå. Men de skjønte hvert fall tegningen. Frøya "Stadion" tribunen der er for hjemmesupportere, så jeg regner med vi blir plassert der fotografen sto da bildet ble tatt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Først og fremst heter stadionen FØYKA. Og Godsetsupporterne stod på tribunedelen lengst der borte. I tillegg kostet billettene det samme mot Strømsgodset og den kampen dro akkurat over 2000 tilskuere, 50 bak tilskuerrekorden på stadioen. Helt ærlig er argumentene deres temmelig dårlig. Elsker at dere uttaler dere på noe dere ikke vet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Så det at Godset supporterene syns det var ok gjør automatisk at alle andre skal syns det er greit? Er Godseunionen malen på hvordan vi alle bør tenke om fotballnorge? Du kan jo godt mene det er verdt det, men jeg må jo få lov til å si at for meg er det overpriset. Edit: Ja, hvis Godsetsupporterene betalte 150,- for tribuneplass så er jo det mindre enn hva vi har fått beskjed om. 200,- for tribuneplass/familiebillett og 150,- for ståplass. Endret 23. mai 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Beklager. Glemte at Enga-supportere går på NAV hele gjengen. (usaklig, men det virker sånn) Jeg bare sier det. Så langt, uansett år og det kostet 150 i fjor og under cupkampene, er det ingen som har klaget. Helt ærlig tror jeg det ikke har en dritt å si om det koster 100 eller 150 spenn. Det er småpenger uansett. Asker er en klubb i andredivisjon og trenger litt penger. At Klanen og Enga skal sutre til seg lavere billettpriser er for meg rett og slett tullete. Ødelegger vel mer bare for klubben som inviterer til cupfest, men som da tjener mindre. Så langt har jeg ikke sett noen bortesupportere stå på den jordvollen du snakker om. Om det så er Godset, Stabæk (3. runde i fjor da det var tilskuerrekord) eller LSK har alle hatt plass på tribunen. Hele greia er bare sutrete fra folk som ikke gidder å dra på en cupkamp i nabolaget og bruker det som unnskyldning. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hvor er ståplassene som kostet 150,- da? 50,- har ikke noe å si for min del. Men hadde jeg hatt familie begynner det å bli noen kroner. En familie på fire hadde måtte ut med 800,- for å dra på 3 runde i cupen?! Jeg syns det er fint å holde med en klubb som gir beskjed når noe ikke er helt som det stemmer. Kan godt kalle oss gjerrige, men vi alle ser jo til Tyskland og hyller dem for lave billettpriser. Hvorfor skal det være noe annerledes her. Det er jo mye bedre å gi beskjed når man syns det er for dyrt enn at 50% bil hjemme å ser kampen på tv?! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Lars Bohinen @TV2LarsStår dårlig til med klanen når det blir for tøft å betale 150 kr for å se VIF i cupen. Godsetfansen peip ikke før etter kampen. Ja, det er bra at de har det billig i Tyskland, men vi er ikke Tyskland og vi kan ikke senke prisene så til de grader på sekundet heller. I tillegg tjener man mer penger i Norge. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Ja, men tjener mer penger i Norge og siden du bruker det argumentet + at GU ikke klagde så kan jeg jo nevne at jeg hadde bodd i en tilsvarende leilighet som jeg bor i i Oslo i Drammen hadde jeg hatt mellom 1000-1500,- mindre i leie i måneden. Ingen overraskelse at Grålars mener det, han vil jo ha mer i kassa han som er trener der. Edit: Samtidig vil Klanen og Vålerenge-supporterne få både en egen inngang (fra Nycomed-siden) og få plasser oppe på minibanen og rundt svingen mot sittetribunen (og felt A på denne). Ergo i svingen og bort til tribunen. Alle som var på Marienlyst før de fikk tribune der vet hvor behagelig det er å stå på en jordvoll i vel halvannen time + at det er meldt regn! Endret 23. mai 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg blir overrasket hver gang noen argumenterer mot PatSharpX når det kommer til norsk tribunekultur, det er jo helt tydelig med alt han sier at han bare ønsker fler folk og bedre stemning på tribunene. Og å kalle VIF-fansen for Navere et vel ikke mer usaklig enn å hinte til at journalister ikke har noe de skulle sagt all den tid de går gratis på kamp uansett. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det er ikke det at folk er gjerrige, men det er ikke noe morsomt å føle seg lurt heller. Jeg legger gjerne igjen de 50,- i en pølse og en brus. Vil jo gjerne legge igjen kroner i breddefotballen. Faen, kampen begynner jo kl 18. Det er rimelig crap, virker som NøFF tror vi alle jobber i staten å kan gå kl 15. Hadde håpet på å få med meg fattern på denne kampen, men han sitter i møte å rekker det ikke Må ta meg fri en timestid om jeg skal være med en supporterbuss, men har jo mulighet for tog da. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 150 kr for å stå på en haug virker heller stivt. Forventer tørr betong under føttene til den prisen. Men cup-kamp i Asker bør neppe være plassen å starte hvis det skal diskuteres tribunekultur og priser generelt i landet. 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg blir overrasket hver gang noen argumenterer mot PatSharpX når det kommer til norsk tribunekultur, det er jo helt tydelig med alt han sier at han bare ønsker fler folk og bedre stemning på tribunene. Så lenge flere av tingene han lirer ut av seg er feil, reagerer jeg. Ellers støtter jeg han på veldig mye. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Supply/demand. Feigt av Asker å bukke under for press når de kunne tjent såpass mye mer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Faktisk enig, PSV. Dette er en klubb som kunne trengt pengene. Smått irritert at de endret prisene. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hadde Asker vært min lokale klubb tror jeg neppe jeg hadde gått utover det normale for å støtte klubben finansielt når de nærmest sier fra seg flere titusener i billettinntekter. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Så lenge flere av tingene han lirer ut av seg er feil, reagerer jeg. Ellers støtter jeg han på veldig mye. Jeg kan ikke se at noe jeg har skrevet er feil? Men du må gjerne rette på meg om jeg er feilinformert. Hadde Asker vært min lokale klubb tror jeg neppe jeg hadde gått utover det normale for å støtte klubben finansielt når de nærmest sier fra seg flere titusener i billettinntekter. Hadde ikke tjent mye om alle ble hjemme... Endret 23. mai 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå