DJ_Dark Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Ikke scoret en hatt-trick før, selv ikke cupen. Endret 17. mai 2013 av DJ_Dark Lenke til kommentar
PSV Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 http://vglive.no/#match=iss1778939 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hvis Solskjær taper i dag trenger han i resten av sesongen over 1,5 poeng per kamp for å nå 35 poeng, som sannsynligvis vil sikre ham å havne rett over kvalikkplass. Det er et rimelig høyt snitt. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Hadde vært hærlig om Molde hadde vunnet ikveld. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Strømsgodset er rett og slett på et helt annet nivå enn resten av TL. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Er vel ingen lag i TL som har opplevd like mye motgang som Start. Fy flate så frustrerende det er å følge det drittlaget. Lenke til kommentar
Laurb Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Strømsgodset er rett og slett på et helt annet nivå enn resten av TL. Nå er ikke akkurat dette kampen til å konkludere dette. To start-selvmål og en keepertabbe plus en fantastisk enkeltprestasjon er jo fasiten så langt. Godset hadde nok vunnet denne kampen uansett, men resultatet 4-0 lyver litt, selv om start falt litt sammen etter de to første. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Også bommer Start på straffen, haha har ikke ord. Mjelde ut. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 6-0 i dagens første kamp, berre eit mål til pause i dei fire neste. Ser ut som at Aafk brukte opp effektiviteten i kampen mot Lillestrøm. Kunne hatt tre-fire mot Odd, som blir til tider fullstendig avkledd. Trur dette må vere det beste Aafk har gjort spelemessig på lenge. Flotte kombinasjonar, gode enkeltprestasjonar og god kontroll. Og det uten at Barrantes har meldt seg så altfor mykje på så langt. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Herlig bille scoring, bare synd det var hands Jeg er glad for å ha han i tippeligaen. Hahaha leste på vgforumet, opplagt biljehands. Endret 20. mai 2013 av Everket Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Kan man få tilbake pengene fra Csports? Makan til drittkamp, skjønner hvorfor Molde ligger sist på tabellen... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Kjipt å se den regjerende mesteren ligge bakpå i 75 minutter. Den utvisningen ødela mye for kampen og det er regelrett elendig av RBK å ikke utnytte overtallet. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Blir ikke nødvendigvis lettere å score mål, men blir lettere å la være å slippe inn. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Blir ikke nødvendigvis lettere å score mål, men blir lettere å la være å slippe inn. Nuvel. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Ikkje nok med at Rbk får en litt letter jobb mot Molde med 1 man utvist og en halvveis skadet når Molde har brukt opp byttene sine. Men det må også prøve å skåre mål med handen #Lavmål 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Jeg ler når jeg ser Hoseth glise med tommlene opp etter 0-0, 1 poeng og sisteplass etter kampen. Hvordan Moldesupporterne har noe hår igjen på hodet er meg et mysterium. edit: Og Bille skulle hatt rødt kort ja. Liten tvil om det. Endret 20. mai 2013 av Armageddon Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Rødt kort? Hvorfor? Må vel være pga. viljehandsen tenker jeg, selv om det kanskje ville vært en smule strengt. Jeg så ikke kampen, så jeg aner ikke. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Selv om Bille sier at det var rent instinkt, noe jeg tror på, var det fortsatt med vilje. Det er juks og rødt kort. Akkurat som at en utespiller blokkerer ballen med hendene og hindrer mål. Men det er ikke så sensasjonelt som folk (TV2, VG) skal ha det til. Han sa sorry og forklarte seg. Men noe må de jo skrive om. Regjerende mester strålende fornøyd med ett poeng og nedrykksplass? Nei nei, han dansken tok på ballen med hånda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå