PatSharpX Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Viktig med engasjement Hadde nok ikke vært der så tidlig, men hadde nok stukket litt før fra jobben. Men vi har sånn vaktordning en gang i uken, og i dag er det min tur. Så da må jeg nesten være "på jobb" fram til kl 17. Har heldigvis hjemmekontor da (bruker 10min på å gå til Ullevaal), ellers kunne det blitt litt stress å være klar på Ullevaal til kl 18. Endret 16. mai 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Du får smugle inn litt pyro for å pynte på det faktum at du svikter laget ditt! 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Du får smugle inn litt pyro for å pynte på det faktum at du svikter laget ditt! Hva behager? Endret 16. mai 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 De andre er i det minste i full gang http://instagram.com/p/ZXzQBkLkIr/ Lenke til kommentar
Everket Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Har tv2 sluttet med det programmet - vi sitter og diskuterer resultatene og sjekker innom alle kampene? Husker ikke hva det heter. Men de sendte det jo hele tiden før når det var full tippeligarunde. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Joda, de har FotballXtra enda. Begynner om 45 min på Zebra. EDIT: Leif. Endret 16. mai 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Everket Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Vel, det er jo bare før kampen, jeg tenkte helst på fotballextra under kampene. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Vel, det er jo bare før kampen, jeg tenkte helst på fotballextra under kampene. TV2 kuttet (naturligvis) fotballsatsingen etter at de mistet rettighetene. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Oh, ja jo det stemmer vel at cmore eller noe i den duren også fikk mange kamper. Utrolig kjeeeedelig opplegg det er nå, og ikke minst dyrt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Oh, ja jo det stemmer vel at cmore eller noe i den duren også fikk mange kamper. Utrolig kjeeeedelig opplegg det er nå, og ikke minst dyrt. Ja, det har ikke slått positivt ut for verken fotballfansen eller Tippeligaen som produkt. Jeg må f.eks. betale 350,- kr pr mnd første år, og 400,- kr pr mnd etter et år. Og det er kun for Tippeligaen. Og skal jeg ha Premier League i tillegg blir det enda litt dyrere. Som småbarnsfar får jeg rett og slett ikke sett nok fotball til at jeg kan rettferdiggjøre den kostnaden. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Det er så fantastisk typisk bryne å gå på tryne i dag. Har blitt hauset opp av alle og enhver, så tryner de på den enkleste kampen i år(på papiret). Akkurat nå folk begynte å tro at noe var på gang og 16mai!"#¤%&/(&%¤# Endret 16. mai 2013 av Everket Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Deilig seier i dag! Så mye bedre ut enn det har gjort tidligere. Endelig holder vi ut hele kampen. Edit: Btw Morten Berre scoret i dag i sin 18. strake Tippeliga-sesong. For en legend! Endret 16. mai 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Sesongens første hat-trick? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Hmm. Ser at aftenposten live skriver i sin oppdatering. Mål Rosenborg: NICKI BILLE NIELSEN (straffe). Dansken setter den i stolpen og videre i mål. Tre mål på spissen i dag også, som feirer med å gi Per Joar Hansen en solid klem! Ut i fra det så virker det som om han har hatt tre i en tidligere kamp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det har han i alle fall ikke! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hmm. Ser at aftenposten live skriver i sin oppdatering. Ut i fra det så virker det som om han har hatt tre i en tidligere kamp. Cup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå