Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viktig med engasjement ;)

Hadde nok ikke vært der så tidlig, men hadde nok stukket litt før fra jobben.

Men vi har sånn vaktordning en gang i uken, og i dag er det min tur. Så da må jeg nesten være "på jobb" fram til kl 17.

Har heldigvis hjemmekontor da (bruker 10min på å gå til Ullevaal), ellers kunne det blitt litt stress å være klar på Ullevaal til kl 18.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Oh, ja jo det stemmer vel at cmore eller noe i den duren også fikk mange kamper. Utrolig kjeeeedelig opplegg det er nå, og ikke minst dyrt.

Ja, det har ikke slått positivt ut for verken fotballfansen eller Tippeligaen som produkt. Jeg må f.eks. betale 350,- kr pr mnd første år, og 400,- kr pr mnd etter et år. Og det er kun for Tippeligaen.

Og skal jeg ha Premier League i tillegg blir det enda litt dyrere. Som småbarnsfar får jeg rett og slett ikke sett nok fotball til at jeg kan rettferdiggjøre den kostnaden.

Lenke til kommentar

Det er så fantastisk typisk bryne å gå på tryne i dag. Har blitt hauset opp av alle og enhver, så tryner de på den enkleste kampen i år(på papiret). Akkurat nå folk begynte å tro at noe var på gang og 16mai!"#¤%&/(&%¤#

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Hmm.

Ser at aftenposten live skriver i sin oppdatering.

Mål Rosenborg: NICKI BILLE NIELSEN (straffe). Dansken setter den i stolpen og videre i mål. Tre mål på spissen i dag også, som feirer med å gi Per Joar Hansen en solid klem!

Ut i fra det så virker det som om han har hatt tre i en tidligere kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...