Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Ble det slutt på de rundetrådene? De virket ganske populære.

Skulle likt å sett uavgjort mellom VIF og Godset, men det er ganske utrolig at Molde og VIF har hatt så dårlig form i starten av sesongen. Solskjær gjør et forsøk på å fjerne presset ved å påstå at de ikke spiller for gull i år. Litt snodig å si det etter tre runder. Tror ikke det har gått hos mange andre klubber. Her har vi jo en trener som egentlig ikke har møtt motgang i sin trenerkarriere før. Har Molde baller nok til å kvitte seg med Solskjær hvis dette fortsetter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snodig, spesielt av en vinnertype som Solskjær.

Han ser jo det alle andre ser. Forsvaret til Molde er i beste fall middelmådig TL-standard. Angrepet, som har vært Moldes svakeste punkt siden Solskjær overtok, er i år dårligere enn de to foregående sesongene. De har tilsynelatende ikke et lag som er i nærheten av å være gode nok.

For det andre er det ikke nødvendigvis noen grunn til å tro på det han sier. Regner med han sier det han tror er lurt å si til media fremfor det han virkelig mener.

Lenke til kommentar

TV2 har en bra dekning i sitt studio, men vært så snill; få inn noen som faktisk kan det å være på TV! Eks-proffer som ekspertkommentatorer er greit nok, men ikke 3 av 4 + diverse kommentatorer under kampene.

OG SNAKK OM OM DEN FORPULTE KAMPEN, IKKE OM NÅR HELVETES NIDAROSDOMEN BLE BYGD!!

Lenke til kommentar

Ble det slutt på de rundetrådene? De virket ganske populære.

Har ikke blitt slutt på de, men som Alastor sier, forumet er styrt av brukerne. Ikke alltid jeg har muligheten til å stikke innom forumet, så det er bare positivt om andre også oppretter disse trådene.

Lenke til kommentar

Et for dårlig produkt, til for høg pris og for dårleg tilgjengeligheit. Ein del har etterkvart gått over på andre løysingar, som å sjå kampar via sumo eller liknande tjenester og då vil det vere ein god del fleire som ser kampane, men ikkje som går inn under dei tradisjonelle tv-tala. Når det er sagt så er ikkje det så veldig overraskande då mediekonsumet er i kraftig endring og folk vil i større grad velge sjølv når og kvar dei tar inn noko.

Det bør jo likevel vere ein tankevekkar for NFF og norsk toppfotball at både sjåartal på tradisjonelle sendingar og på mange stadionar går ned.

Lenke til kommentar

Jeg ser TL på Cmore, men jeg betaler ikke 299 for TL.

For det første betaler jeg mindre grunnet at jeg er kunde fra tidligere, samt at jeg betaler for 3-4 andre ligaer som jeg er meget interessert i.

Ca 250 for 4-5 ligaer er levbart om man har interesse for det, og selv om jeg er enig i at det er uheldig at folk må punge ut mye mer for norsk fotball sammenlignet med tidligere år, så er det ikke hele sannheten at man betaler 299 for norsk fotball, og norsk fotball alene.

Men igjen, TV2 burde ha vært de som sendte kampene, da norsk fotball trenger all den publisiteten den kan få.

Lenke til kommentar

Synes å huske at den ansvarlige sa i intervjuet at det reelle tallet var høyere fordi enkelte så kampen på nettbrett, Sumo, streaming, telefon, osv. i tillegg til de som leste om den i avisene og så på sporten!

Jøss, jeg så engang en TV-skjerm på en flyplass som viste en kamp, det betyr jo at kanskje flere millioner så den! Tenk også på de som snakker om kampen med venner, da! Det betyr jo at samtlige kamper i Norge ligger på godt over millionen i tilskuertall!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...