Armageddon Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Ble det slutt på de rundetrådene? De virket ganske populære. Skulle likt å sett uavgjort mellom VIF og Godset, men det er ganske utrolig at Molde og VIF har hatt så dårlig form i starten av sesongen. Solskjær gjør et forsøk på å fjerne presset ved å påstå at de ikke spiller for gull i år. Litt snodig å si det etter tre runder. Tror ikke det har gått hos mange andre klubber. Her har vi jo en trener som egentlig ikke har møtt motgang i sin trenerkarriere før. Har Molde baller nok til å kvitte seg med Solskjær hvis dette fortsetter? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Arma: Det er bare å opprette rundetråd, jeg setter veldig pris på de . Men forumet vårt er brukerstyrt, så det må en bruker til for å skape innholdet Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Fire runder* Men ja, syns det var snodig selv. Ventet at han skulle svare noe ala "det er bare spilt fire kamper, det er ikke krise", men istedenfor avblåser han gullfest i 2013. Snodig, spesielt av en vinnertype som Solskjær. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Snodig, spesielt av en vinnertype som Solskjær. Han ser jo det alle andre ser. Forsvaret til Molde er i beste fall middelmådig TL-standard. Angrepet, som har vært Moldes svakeste punkt siden Solskjær overtok, er i år dårligere enn de to foregående sesongene. De har tilsynelatende ikke et lag som er i nærheten av å være gode nok. For det andre er det ikke nødvendigvis noen grunn til å tro på det han sier. Regner med han sier det han tror er lurt å si til media fremfor det han virkelig mener. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1500936&pid=20422411&st=0&&do=findComment&comment=20422411 Tok meg tid til å lage en kamptråd til Lsk - Brann kampen for dem som er intressert Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 TV2 har en bra dekning i sitt studio, men vært så snill; få inn noen som faktisk kan det å være på TV! Eks-proffer som ekspertkommentatorer er greit nok, men ikke 3 av 4 + diverse kommentatorer under kampene. OG SNAKK OM OM DEN FORPULTE KAMPEN, IKKE OM NÅR HELVETES NIDAROSDOMEN BLE BYGD!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Ble det slutt på de rundetrådene? De virket ganske populære. Har ikke blitt slutt på de, men som Alastor sier, forumet er styrt av brukerne. Ikke alltid jeg har muligheten til å stikke innom forumet, så det er bare positivt om andre også oppretter disse trådene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hele 3.80 hos Betsson på seier til Brann nå. Med min flaks ender vel dette med 5-0 til LSK nå. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Herreminhatt for ein tabell vi har pr akkurat no. Vif og Molde på dei to siste og Aafk på topp. Bingoligaen slår til igjen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hele 3.80 hos Betsson på seier til Brann nå. Med min flaks ender vel dette med 5-0 til LSK nå. Der ja, nå er vi i rute. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 http://touch.vg.no/article.php?artid=10109497&tab=sport&subtab=fotball Det at bare 14 000 så en i utgangspunktet interessant kamp er mildt sagt alarmerende. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Et for dårlig produkt, til for høg pris og for dårleg tilgjengeligheit. Ein del har etterkvart gått over på andre løysingar, som å sjå kampar via sumo eller liknande tjenester og då vil det vere ein god del fleire som ser kampane, men ikkje som går inn under dei tradisjonelle tv-tala. Når det er sagt så er ikkje det så veldig overraskande då mediekonsumet er i kraftig endring og folk vil i større grad velge sjølv når og kvar dei tar inn noko. Det bør jo likevel vere ein tankevekkar for NFF og norsk toppfotball at både sjåartal på tradisjonelle sendingar og på mange stadionar går ned. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 http://touch.vg.no/a...&subtab=fotball Det at bare 14 000 så en i utgangspunktet interessant kamp er mildt sagt alarmerende. Det er vel bare de mest hardbarka som betaler 300 kr i måneden for Cmore og Tippeligaen, dette overrasker ikke akuratt. Får jo PL for 199,- i måneden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg ser TL på Cmore, men jeg betaler ikke 299 for TL. For det første betaler jeg mindre grunnet at jeg er kunde fra tidligere, samt at jeg betaler for 3-4 andre ligaer som jeg er meget interessert i. Ca 250 for 4-5 ligaer er levbart om man har interesse for det, og selv om jeg er enig i at det er uheldig at folk må punge ut mye mer for norsk fotball sammenlignet med tidligere år, så er det ikke hele sannheten at man betaler 299 for norsk fotball, og norsk fotball alene. Men igjen, TV2 burde ha vært de som sendte kampene, da norsk fotball trenger all den publisiteten den kan få. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Det er for dyrt. Både TV/Nett og på stadion. Det er min umiddelbare konklusjon. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Stadion er ikke alt for ille imo, sett bort ifra langsidene. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Virker som at muligheten til å se kamper på TV er det som holder de fleste vekk fra stadion. Så er egentlig fornøyd med at kampene blir vist på betal-kanal men Tippeligaen er jo landets mest overprisete og oppblåste produkt. 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Men likevel er det mange lag som har nedgang i tilskuarar samanlikna med dei første rundene sist sesong. Ikkje mulig å konkludere med noko endå uansett, men jamnt over har det vel vore ein litt negativ tendens så langt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Skal ikke se bort i fra at større eksponering av flere utenlandske ligaer stjeler seere, eller minsker engasjementet for norsk fotball. Serie A og La Liga må da ha blitt mye større i Norge de siste årene? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Synes å huske at den ansvarlige sa i intervjuet at det reelle tallet var høyere fordi enkelte så kampen på nettbrett, Sumo, streaming, telefon, osv. i tillegg til de som leste om den i avisene og så på sporten! Jøss, jeg så engang en TV-skjerm på en flyplass som viste en kamp, det betyr jo at kanskje flere millioner så den! Tenk også på de som snakker om kampen med venner, da! Det betyr jo at samtlige kamper i Norge ligger på godt over millionen i tilskuertall! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå