Latias Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1498259 Runde 2 er i gang! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Molde kommer sterkt tilbake, så får vi håpe RBK presterer å fortsette å vinne. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 TROILLAN PÅ TOPP!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1499215 Runde 3 står for tur. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Forøvrig ble Adecco-ligaen også sparket i gang i går, endte 2-2 mellom Ham-Kam og Stabæk. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Litt spennende når molde har stang ut, de har jo hatt svært god flyt i 2år. Håper egentlig det forsetter litt til siden det ikke akkurat er krise å tape 3 på rad, men slik vi får se hvordan Solskjær gjør det i motgang. Endret 7. april 2013 av Everket 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Regner med vi kan bruke dette som en samletråd for norsk fotball? Noen som har noen særlige sifre i banehopping med laget sitt i offisielle kamper (i liga, EL, CL eller cup)? Lurte på om jeg skulle ta denne i Vålerengatråden, men hadde nok ikke fått så mye respons da de fleste der er internett-"supportere". Endret 8. april 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Noen som har noen særlige sifre i banehopping med laget sitt i offisielle kamper (i liga, EL, CL eller cup)? Den der skjønte eg ikkje Endret 10. april 2013 av Brann89 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Den der skjønte eg ikkje Er vel egentlig bare en direkte oversetting av det engelske konseptet Groundhopping. Men jeg tenker ikke generelle kamper, men kamper med laget ditt. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Har vel rundt 25 med Rosenborg. Men det er en del i Kjernen som ligger opp mot 70 baner. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det e turan som tælle! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Er vel egentlig bare en direkte oversetting av det engelske konseptet Groundhopping. Men jeg tenker ikke generelle kamper, men kamper med laget ditt. ok da skjønne er. Her er det dersverre ikkje så imponerende, det blir 4 for min del, pinlig i grunn. Men eine kampen tviler eg kan rekne med, da var eg i oslo og heiet på laget som vant, dette i en ung alder da fotball var ubetydelig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kan se ut som at jeg når 30 forskjellige arenaer neste fredag da blir det mest trolig bortekamp på Sør Arena mot Start. Mine 29: 1. Ullevaal Stadion - Hjemmebane, Lyn 2. Bislett Stadion - Hjemmebane, Lyn, Skeid 3. Vallhall - Hjemmebane 4. Åråsen - Lillestrøm 5. Brann Stadion - Brann 6. Gamle Fredrikstad Stadion - Fredrikstad 7. Fredrikstad Stadion - Fredrikstad 8. Storstadion - Sandefjord 9. Lystlunden - Ørn Horten 10. Odd Stadion(2005) 11. Høddvoll - Hødd 12. Gjemselund - Kongsvinger 13. Skagerak Arena - Odd Grenland 14. Frogner Stadion - Oldenborg 15. Nadderud - Stabæk 16. Telenor Arena - Stabæk 17. Marienlyst Stadion - Strømsgodset 18. AKA Arena - Hønefoss 19. Sarpsborg Stadion - Sarpsborg 20. Viking Stadion - Viking 21. Briskeby - HamKam 22. Haugesund Stadion - Haugesund 23. Skreia - Toten FK 24. Myra stadion - Hadeland 25. Sandnes Idrettspark - Sandnes Ulf 26. Kadettangen - Bærum SK 27. Raufoss Storhall - Raufoss Fotball 28. Tønsberg Gressbane - Eik Tønsberg 29. Melløs - Moss Lenke til kommentar
Samara Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Er vel egentlig bare en direkte oversetting av det engelske konseptet Groundhopping. Men jeg tenker ikke generelle kamper, men kamper med laget ditt. Groundhopping, som i det engelske konseptet, går vel mer på å besøke flest mulige arenaer, uavhengig om det er sitt eget lag som spiller der eller ikke. Og hvorvidt man faktisk er nødt til å se en kamp der er det heller ingen helt fast regel på. Jeg har ikke noe spesielt imponerende tall for kamper sett med mitt (norske) lag på forskjellige arenaer. Men jeg har aldri vært med på en organisert bortebanetur, og jeg har heller ikke hatt mange muligheter til å dra på bortekamper av ulike grunner. 25 og 30 er imponerende! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Har jo en kompis som var på 47 av RBKs 49 kamper i fjor. Av de to han ikke kom på var det Harstad i 2. runde i cupen og Rapid borte, der ingen tilskuere var tillatt inn. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Groundhopping, som i det engelske konseptet, går vel mer på å besøke flest mulige arenaer, uavhengig om det er sitt eget lag som spiller der eller ikke. Jepp, det var derfor jeg presiserte "ditt" lag under. Har jo vært på en hel haug med arenaer å sett på lavere divisjoner (kompiser osv), men tok bare med de jeg har vært med Vålerenga. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Gud... hvorfor må Start møte RBK på dette tidspunktet når RBK er så umenneskelig gode? Tror jeg bare skal late som om denne kampen ikke eksisterer og se fremover mot neste kamp. 1 seier, 1 uavgjort og 1 tap på de 3 første kampene. Helt ok, bedre enn Molde i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå