zetlitz Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Skal vel fungere med CMore? Jeg prøvde å spørre de i dag, men fikk bare et nølende og usikkert "nei". Det fungerte med Comoyo i fjor, men kun om man betalte med et norsk kort, og jeg føler meg slettes ikke sikker på at rettighetene åpner for å vise sendingene i utlandet i år. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Cmore + Sumo + Norsk VPN = Fotball i utlandet. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Noen som vet hvordan det er mulig å få sett Tippeliga-fotball i utlandet via nett? C sports? Endret 15. mars 2013 av Mos Def Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Ikke alltid jeg er enig med Esten Sæther, men her skriver han mye bra. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Sitter å tviholder på bankkortet og lurer på om jeg skal kjøpe meg c sports. Har allerede tv2 sumo og viaplay. Men det blir mye penger som baler seg opp på studentbudsjettet når man i tilegg har Netflix og Spotify Premium å betale for. Vrææl, jeg vil se Brann - Vålerenga. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Barrantes! Vært stor i dag også! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Vi har en kamptråd snurre Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Ja jeg trykket på feil tråd i mine innlegg, skrev jo der tidligere Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) C sports? Som jeg skrev tidligere så sier de selv, om enn noe nølende, at man ikke får tilgang til sendingene i utlandet. Føler meg ikke helt sikker på svaret, og siden det fungerte i fjor så tenkte jeg at det var verd å sjekke litt rundt. Endret 16. mars 2013 av zetlitz Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hjemmelagene gjort rent bord så langt. Nå får vi se om VIF klarer snu den trenden. Blir interessant kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Enkelt å vinne på hjemmebane, men det må litt ekstra magi til for å komme seirene ute på ukjent gress. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Semb er en jævlig tulling. Passer godt inn i det idiotiske fotballforbundet vi har. Kan bli enda tidligere seriestart neste år Endret 18. mars 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det er HVIS vi kommer til VM. Og hvor sannsynlig er det? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Det er HVIS vi kommer til VM. Og hvor sannsynlig er det? Hehe, det er sant, men endrer ikke faktum at han er en kødd. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Ja ikke noe som slår å ta seg en skitur til fotballkamp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Gir opp NøFF snart. Sesongstart i begynnelsen av Mars er så høl i huet at jeg har ikke ord for det. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Så gale er det da ikke, de spiller nå fotball i Sibir også. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Så gale er det da ikke, de spiller nå fotball i Sibir også. Så fordi det er verre forhold ett annet sted i verden så skal vi bare godta det? Ser jo folk er litt lei, veldig få på tribunen denne første runden og jeg skjønner det godt. Men forbundet bryr seg kun om seg selv noe som kommer veldig tydelig fram i måte Semb ordlegger seg på. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Det viser bare at det er fullt mulig å gjennomføre. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Folk kan sikkert spille fotball i februar for den del. Sluttspill i europacuper krever jo det. Men folk gidder ikke å dra på kamp når matta er gul og det er snø som må måkkes. Spesielt ikke når de kan se samme kamp hjemme i ei varm stue. Så da må de enten legge seriestart senere eller gjøre ligaen mer attraktiv for publikum. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå