Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Fordi jeg tror Viking er keen på noe igjen og med Jonevret bak roret så kan de få noen gode perioder, spesielt på høsten. Overlever de to første rundene i cupen, så tror jeg Viking er blant klubbene som kan klare det. Finalen kan bli noe ala Viking - Brann/Ålesund/VIF/Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden eg tviler på at Brann kommer blandt topp 3, selv tippen dem på 6 plass i år også, så håper eg Molde vinner. Rbk missliker eg og Strømsgodset har Kovacs som eg ikkje liker som spiller. Kanskje tynt grunnlag, men det få så være, forandret ikkje på noe uansett :p

Lenke til kommentar

Alt i norsk fotball er bingo, sånn helt egentlig.

Nettopp. Helt umulig å forutse hva som kommer til å skje i TL. Har flere ganger tippet nedrykk på enkelte lag, men så har de endt opp med å spille EL-kvalik sesongen etter.

Årets VIF er kapabel til å vinne ligaen, men jeg blir ikke det minste overrasket om det blir 8. plass til slutt. Rene lotto.

Lenke til kommentar

Det gjør det jo ikke spennende, bare kjedeligere. Verken klubbene, spillerne eller supporterne tør å være kjepphøye. Ingen liker å ha favorittstempelet. Null mindgames.

Og null stabilitet er jo grunnen til at Norge ikke lenger henger med i CL/EL.

Lenke til kommentar

Er vel ikke så mye bingo nå som pre-Solskjær, Molde har blitt et stabilt vinnerlag under Solskjær, Dempsey og Harris, på samme tid har Strømsgodset høstet godene av en langsiktig plan og RBK er alltid i toppen mye grunnet budsjett og erfaringer.

Man kan si hva man vil om Molde og Solskjær, men TL har ikke vært mer spennende enn på lenge etter hans hjemkomst.

Andre lag tjener også på å ha et lag de gjerne vil vippe av tronen, da det forhåpentligvis skjerper spillerne og trenerne, samtidig som man ikke må gå i fella hvor man bryr seg for mye om andre lag.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404

Spent på hvordan Godset gjør det i år. HÅPER på gull, selv om jeg er redd det er litt tvilsomt. Trur dessverre det blir Molde i år også. Men går greit, så lenge gullet ikke går til RBK.

Lenke til kommentar

Godset blir spennende. De har sneket seg under radaren hele tiden og sluppet unna alt mediestyr. Nå derimot vil folk se på dem som en medaljekandidat og media vil være etter dem, om ikke like mye som med lag som Molde, RBK, osv., men det blir garantert mer press på dem. Da blir det spennende å se hvordan de takler det.

Lenke til kommentar

Om jeg skulle satt penger på det ville jeg tippet VIF som seriemester i år. Virker som om Reka har stålkontroll på både tropp og taktikk. Litt merkelige spillerkjøp i vinter, men de har ikke noe dårligere tropp enn f.eks Godset. Spørs også om VIF for en gangs skyld klarer å holde fokus på det som skjer på banen fremfor det utenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...