MartinF Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 But for serious, av det jeg har sett så har vi ikke spilt så halvgærnt egentlig. Ballen har bare ikke havnet i mål. Jeg mener derimot at det er helt idioti av klubben å reise til Copa del Sol og hva de heter disse turneringene hvor vi møter kun Russiske og øst-Europeiske lag. Sånn på generelt basis så er ikke de lagene de enkleste å spille mot og forberede seg på en ny sesong. Mulig det er bare meg dog... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det er en statitisk bragd at RBK ikke har scoret enda. Målsjansene har vært der, har bare ikke fått den i nota. Tror på ketchup-effekt til gangs til seriestart. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Her er TV 2 Sportens nye Tippeliga-promo. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Noen som vet om det er mulig å bestille et abonnement på csports.com som kun gir deg tilgang til Tippeligaen? Mener å ha lest at det koster 179,- per måned. Det eneste jeg finner frem til på siden deres, er "cmore sport"-abonnementet til 299 ,- per måned. Dette inkluderer La Liga og annet rask som jeg overhodet ikke er interessert i. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg tror det skal være mulig ja, men kanskje det ikke er lansert enda. Kommer kanskje i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Vålerengas nye drakt er den beste i norsk eliteserie noen gang. Punktum. Under en uke igjen nå!!! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Nesten samtlige klubber i Tippeligaen opplever publikumssvikt. Typisk at TV2 fokuserer på dette nå som de har mistet mye av rettighetene til å vise TL. Skal jo sies at TV2 har mye av skylden for nedgangen. Jeg mener å huske at det var fra 2007 TV2 begynte å vise alle kampene hver runde. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Dette er jo ikke noe nytt i nyhets-sammenheng, har blitt sagt lenge. Dog ser jeg og opplever kun klaging og dommedags-profetier, ingen virker å ta grep. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Nei, NFF virker ikke veldig interessert i å ha ordentlig dialog med supporterene heller. De totalforbyr jo nå pyro på tribunen uten å hatt dialog med noen andre i apparatene rundt. (Kun "tinnsoldatblussing" på indrebane er nå lovlig om man søker å får godkjent). Nå er vi heldigvis kvitt mandagskampene da, som er ett skritt i riktig retting. Jeg tror og håper at hvert fall Vålerenga klarer å snu trenden i år, det er jo tross alt jubileum og Kjetil Rekdal er tilbake. Så bør ha en god økning i starten av sesongen, så får vi se hvordan det går sportslig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Virker som virkelig brenner for den der pyroen, Pat Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Virker som virkelig brenner for den der pyroen, Pat Nja, brenner for tribunekultur. Vill ikke ha den moderne fotballen man ser i England. Der blir man jo fratatt sesongkort hvis man ikke sitter feks. Man vil ha kunder ikke supportere. Jeg vil at fotball skal være lidenskap og ikke business. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Har svært liten tro på at manglende pyro er problemet..... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Har svært liten tro på at manglende pyro er problemet..... Var ikke det som var poenget. Jeg sier at det er feil at de bryter all dialog med supportergruppene og NSA. Problemet er at NFF behandler supporterene som er hjertet til fotballen ekstremt dårlig. Endret 11. mars 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Nå er vi heldigvis kvitt mandagskampene da, som er ett skritt i riktig retting. Jeg tror og håper at hvert fall Vålerenga klarer å snu trenden i år, det er jo tross alt jubileum og Kjetil Rekdal er tilbake. Så bør ha en god økning i starten av sesongen, så får vi se hvordan det går sportslig. Hvor tror du sånn ca. at vi kommer til å ligge publikumsmessig? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Hvor tror du sånn ca. at vi kommer til å ligge publikumsmessig? Ett lag som Vålerenga burde ligge på 17.000+ syns jo jeg. Men realistisk så er vel 13.000 i snitt mer sannsynlig. Første halvdel av sesongen så tror jeg nok vi kanskje kan få opp mot 15.000. Det kommer helt an på hvordan det går rent sportslig. For "vi" skal hvert fall gjøre vårt for å få ett bra show på tribunen! Endret 11. mars 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Kampen i Bergen til helga kan virkelig sette standarden for sesongen, så med et godt resultat der ser jeg ikke på det som utenkelig at det vil dukke opp noen tusener ekstra på de første hjemmekampene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ja, den er nok avgjørende for hvordan det kommer til å bli den første hjemmekampen. Den er jo mot Sogndal, så saftkokarn hjelper oss neppe med å dra opp statistikken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Hadde ikke Enga sånn 10k bare i snitt i fjor? Ellers sank også publikumsantallet i TL rett og slett fordi det ble 16 lag. Flere mindre artige kamper mot små drittlag. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Hadde ikke Enga sånn 10k bare i snitt i fjor? Ellers sank også publikumsantallet i TL rett og slett fordi det ble 16 lag. Flere mindre artige kamper mot små drittlag. Jo, rett over 10k Ja, det har jo så klart en sammenheng. Kom jo inn noen mindre lag som da har mindre fanskare og ikke reiser på bortekamper feks. Endret 11. mars 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå