Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

But for serious, av det jeg har sett så har vi ikke spilt så halvgærnt egentlig. Ballen har bare ikke havnet i mål. Jeg mener derimot at det er helt idioti av klubben å reise til Copa del Sol og hva de heter disse turneringene hvor vi møter kun Russiske og øst-Europeiske lag. Sånn på generelt basis så er ikke de lagene de enkleste å spille mot og forberede seg på en ny sesong.

Mulig det er bare meg dog...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulig å bestille et abonnement på csports.com som kun gir deg tilgang til Tippeligaen? Mener å ha lest at det koster 179,- per måned. Det eneste jeg finner frem til på siden deres, er "cmore sport"-abonnementet til 299 ,- per måned. Dette inkluderer La Liga og annet rask som jeg overhodet ikke er interessert i.

Lenke til kommentar

Nei, NFF virker ikke veldig interessert i å ha ordentlig dialog med supporterene heller.

De totalforbyr jo nå pyro på tribunen uten å hatt dialog med noen andre i apparatene rundt.

(Kun "tinnsoldatblussing" på indrebane er nå lovlig om man søker å får godkjent).

Nå er vi heldigvis kvitt mandagskampene da, som er ett skritt i riktig retting.

Jeg tror og håper at hvert fall Vålerenga klarer å snu trenden i år, det er jo tross alt jubileum og Kjetil Rekdal er tilbake. Så bør ha en god økning i starten av sesongen, så får vi se hvordan det går sportslig.

Lenke til kommentar

Virker som virkelig brenner for den der pyroen, Pat :p

Nja, brenner for tribunekultur.

Vill ikke ha den moderne fotballen man ser i England. Der blir man jo fratatt sesongkort hvis man ikke sitter feks.

Man vil ha kunder ikke supportere.

Jeg vil at fotball skal være lidenskap og ikke business.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har svært liten tro på at manglende pyro er problemet.....

Var ikke det som var poenget. Jeg sier at det er feil at de bryter all dialog med supportergruppene og NSA.

Problemet er at NFF behandler supporterene som er hjertet til fotballen ekstremt dårlig.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Nå er vi heldigvis kvitt mandagskampene da, som er ett skritt i riktig retting.

Jeg tror og håper at hvert fall Vålerenga klarer å snu trenden i år, det er jo tross alt jubileum og Kjetil Rekdal er tilbake. Så bør ha en god økning i starten av sesongen, så får vi se hvordan det går sportslig.

Hvor tror du sånn ca. at vi kommer til å ligge publikumsmessig?

Lenke til kommentar

Hvor tror du sånn ca. at vi kommer til å ligge publikumsmessig?

Ett lag som Vålerenga burde ligge på 17.000+ syns jo jeg.

Men realistisk så er vel 13.000 i snitt mer sannsynlig.

Første halvdel av sesongen så tror jeg nok vi kanskje kan få opp mot 15.000.

Det kommer helt an på hvordan det går rent sportslig.

For "vi" skal hvert fall gjøre vårt for å få ett bra show på tribunen!

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Hadde ikke Enga sånn 10k bare i snitt i fjor?

Ellers sank også publikumsantallet i TL rett og slett fordi det ble 16 lag. Flere mindre artige kamper mot små drittlag.

Jo, rett over 10k

Ja, det har jo så klart en sammenheng. Kom jo inn noen mindre lag som da har mindre fanskare og ikke reiser på bortekamper feks.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...