Patrick123 Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 "For Perry senker RBK - åhei åhei åhei å hååå!" Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Godt planlagt og gjennomført trenerbytte av styret. Så vil tiden vise om det rette valget har blitt tatt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Odds i Tippeligaen. Oh the irony. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Trolololol fra Odds side. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hahaha, hva i alle dager! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ordspilldesken i VG fikk nettopp simultanorgasme. "Gode odds på Odds i helgen!" 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Nå kan jo RBK gå tilbake til Odd igjen! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 TIL-fansen reagerer: Vil ikke se Høgmo i VIF Er det rett av TIL-fansen å "nekte" Høgmo en jobb som trener i Norge? Han har jo fullført kontrakten med dem og han skylder jo ikke TIL noe. Jeg forstår reaksjonene, men synes det er litt drøyt å skulle nekte han en jobb i Norge i framtiden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 De har vel ingenting de skulle ha sagt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 TIL-fansen kan bare fucke off. De hadde vært en middelhavsfarer i 2011 om ikke VIF hadde lånt ut Mos. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Synes egentlig alle med litt interesse for norsk fotball burde nekte Høgmo enhver jobb i toppfotballen. Må vi virkelig vente i 30 år til før denne håpløse generasjonen gir seg som "påvirkere" av norsk fotball? Jeg kan ikke fatte og begripe hva det er som gjør at man som fan håper på at en slik trener skal ta over klubben i ens hjerte. Hva er det motsatte av underholdning? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Synes egentlig alle med litt interesse for norsk fotball burde nekte Høgmo enhver jobb i toppfotballen. Må vi virkelig vente i 30 år til før denne håpløse generasjonen gir seg som "påvirkere" av norsk fotball? Jeg kan ikke fatte og begripe hva det er som gjør at man som fan håper på at en slik trener skal ta over klubben i ens hjerte. Hva er det motsatte av underholdning? Er det noen Enga-fans som vil ha Høgmo da? Jeg personlig håper på en trener som faktisk spiller fotball. Det siste jeg forbinder med VIF er å legge seg bakpå og satse på kontringer og Flo-pasningen. Vålerenga har på mange måter lidd av denne antifotballen til Drillo. VIF-gutta Fellah, Singh og Nielsen er blant de største talentene som finnes her til lands og skulle følgelig ha vært etablert på landslaget for lengst. At Drillo bevisst har unngått VIF-spillere i fem år nå er intet mindre enn en skandale. For meg er det viktigere å spille fotball the Vålerenga way. Tar heller en 4. plass med spillestilen klubben hadde anno 2010 fremfor sølv med Høgmo. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Nei godt mulig jeg har misforstått noe der men som du selv sier, Enga skal jo stå for en helt annen type spillestil enn det Høgmo gjør. Hadde jeg vært Enga-fan hadde jeg stått på barrikader nå. Vet akkurat hva du mener om Drillo, det samme har han jo gjort med ethvert ballspillertalent her til lands de siste 20 år... Endret 4. januar 2013 av Solaar Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Vel, ifølge VG blir det ikke Høgmo likevel. Hadde faktisk begynt å varme til tanken, siden jeg ikke har sett Tromsø spille så mye de siste par årene. Etter det jeg har hørt har de spilt mer positi fotball, og Høgmo selv har distansert seg fra Drillo i et intervju og sagt at vi trenger å spille possession-orientert fotball. Ifølge OptaNor, var Tromsø nummer 3 på possession ifjor. Uansett frykter jeg alternativet enda mer. Jönsson skal være nestemann på lista, og ikke bare har han nylig feilet ved å spille kjip fotball i Rosenborg nylig, han er også, om mulig enda mer ufyselig enn Andresen. Uansett må jeg nok en gang si meg veldig skuffet over sjefene i Vålerenga. Så mye tid har blitt brukt på å enda ikke få tak i en trener, og sesongoppkjøringen begynner på mandag. Kan vi ikke bare ansette Rekdal og bli ferdig med det. Vi trenger et ordentlig Vålerenga i 2013. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg har ønsket meg Høgmo helt siden han ble NAVer. Alt snakket om at det kun er 10 mann i forsvar og 90 meters langpasninger mener jeg er bare tøv, Tromsø er til tider morsomme å se på, de spiller god fotball. Dessuten, jeg vil heller ha seriegull og til tider kjedelig fotball enn en Barcelona-light hvor målene renner inn i feil ende. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Vel jeg følger norsk fotball svært tett og Høgmo står for en meget destruktiv fotball. Godt mulig de er langt oppe på ballbesittelsesstatistikker (selv om jeg har vanskelig for å tro at det stemmer) men antar da at det ikke er tatt høyde for at 90% av passningene skjer på egen banehalvdel eller er støttepassninger. Nei fysjom for et lag Tromsø har vært under hans ledelse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Den karen har neppe ligget på latsiden i jula. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå