Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Uttrykke min mening om saken! Unnskyld :D

Det var jo ingen sak du skrev om, derfor måtte jeg spørre.

Dette med poengkrav ble jo presentert helt tåpelig i Norsk presse.

Det finnes jo trenere med gode poengsnitt på alle nivåer og i alle mulige land.

Ingen overaskelse at norsk presse presenterer det på den måte, da det er ja, norsk presse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå gadd jeg ikke å sette meg så veldig inn i det da jeg syns det er noe tåpelig.

Men det var vel aftenposten som hadde en sak med tittelen "Disse oppfyller Vålerengas poengkrav" med bildet av Mancini, Ferguson, Mourinho og Pep Guardiola.

Altså ja, de er vel noen av de som gjør dette, men jeg vil tro det er en del fler som også gjøre det i ligaer med lavere nivå som kanskje kunne vært aktuelle.

Edit: Liker ambisjonene, men syns fokuset er litt teit.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Elverum sin stadion ser ut som bakgården til en familie. Briskebyen ble ihvertfall bygd for å brukes, og HamKam ble jo reddet flere ganger fra konkurs ved hjelp av Hamar Kommune pga av stadion. Det at HamKam presterte å gå rett ned fra tippeligaen og til 2div når stadion var ferdig er noe av det latterlige jeg opplevd.

Spørs hvor mange Elverum får til å dra på Briskebyen.

Lenke til kommentar

Ja er jo derfor klubben trenger penger, 8 millioner for å være helt konkret.

Det er ikke synd bare fordi klubben er oppskriften på hvordan en breddeklubb skal fremstå sportslig (masse turneringer, Fotballens Fritids Ordning, i hovedsak flinke trenere osv), men er et forferdelig "fuck you" til den lille kjernen av individer som så og si på egenhånd dro klubben ut av søla (gjeld osv), og har hjulpet til å sørge for at lille Elverum er i Adecco neste år.

Som den ene ildsjelen sier, norges markedshøgskole slo fast at fotball på Adecco-nivå er mye mer "verdt" enn herre-håndball på Europa-nivå.

Lenke til kommentar

Molde spilte knall i første omgang og ble naturlig nok presset i andre av et jagende Stuttgart. Uansett sterkt å slå de i en kamp som var helt uviktig for oss og dødsviktig for de. Molde har så absolutt bitt fra seg i Europa i år, et straffespark unna CL (og to kamper til da men pyttsan) og bortdømte i kampen mot FCK unna å gå videre. Neste år blir det CL - mark my words!

Lenke til kommentar

Fjørtoft:

"Just learned that a Bundesliga- club has agreed fee with a Norwegian club for one of our biggest profile.10 mill NOK fee. Can tell you 23:45"

Hvem tror dere det er? Bare det ikke er en RBKer så er jeg fornøyd! Er ikke Forren i hvert fall. Han er da verdt mer enn ti mill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...