PatSharpX Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Uttrykke min mening om saken! Unnskyld Det var jo ingen sak du skrev om, derfor måtte jeg spørre. Dette med poengkrav ble jo presentert helt tåpelig i Norsk presse. Det finnes jo trenere med gode poengsnitt på alle nivåer og i alle mulige land. Ingen overaskelse at norsk presse presenterer det på den måte, da det er ja, norsk presse. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Dette med poengkrav ble jo presentert helt tåpelig i Norsk presse. Det finnes jo trenere med gode poengsnitt på alle nivåer og i alle mulige land. Ingen overaskelse at norsk presse presenterer det på den måte, da det er ja, norsk presse. Lol. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Nå gadd jeg ikke å sette meg så veldig inn i det da jeg syns det er noe tåpelig. Men det var vel aftenposten som hadde en sak med tittelen "Disse oppfyller Vålerengas poengkrav" med bildet av Mancini, Ferguson, Mourinho og Pep Guardiola. Altså ja, de er vel noen av de som gjør dette, men jeg vil tro det er en del fler som også gjøre det i ligaer med lavere nivå som kanskje kunne vært aktuelle. Edit: Liker ambisjonene, men syns fokuset er litt teit. Endret 5. desember 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Med mindre politikerne snur til den 12. Desember, blir Elverum første fotballklubb i norsk toppfotball-historie, som må spille hjemmekampene på en annen bane. Mest sannsynlig rivalen Ham-Kam sitt Briskeby.. Grelle greier.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Elverum sin stadion ser ut som bakgården til en familie. Briskebyen ble ihvertfall bygd for å brukes, og HamKam ble jo reddet flere ganger fra konkurs ved hjelp av Hamar Kommune pga av stadion. Det at HamKam presterte å gå rett ned fra tippeligaen og til 2div når stadion var ferdig er noe av det latterlige jeg opplevd. Spørs hvor mange Elverum får til å dra på Briskebyen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ja er jo derfor klubben trenger penger, 8 millioner for å være helt konkret. Det er ikke synd bare fordi klubben er oppskriften på hvordan en breddeklubb skal fremstå sportslig (masse turneringer, Fotballens Fritids Ordning, i hovedsak flinke trenere osv), men er et forferdelig "fuck you" til den lille kjernen av individer som så og si på egenhånd dro klubben ut av søla (gjeld osv), og har hjulpet til å sørge for at lille Elverum er i Adecco neste år. Som den ene ildsjelen sier, norges markedshøgskole slo fast at fotball på Adecco-nivå er mye mer "verdt" enn herre-håndball på Europa-nivå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Molde med marginer på sin side Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Forøvrig kan jeg ikke skjønne hva Djurdic gjør i Skandinavia. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2012 Hvor lang kontrakt med Haugesund har Djurdjic? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Molde spilte knall i første omgang og ble naturlig nok presset i andre av et jagende Stuttgart. Uansett sterkt å slå de i en kamp som var helt uviktig for oss og dødsviktig for de. Molde har så absolutt bitt fra seg i Europa i år, et straffespark unna CL (og to kamper til da men pyttsan) og bortdømte i kampen mot FCK unna å gå videre. Neste år blir det CL - mark my words! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Bra prestasjon av Molde. Om de hadde stilt med toppet lag i Bucuresti kunne de ha gått videre. Sånn sett var det fortjent at de røk ut. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Fjørtoft: "Just learned that a Bundesliga- club has agreed fee with a Norwegian club for one of our biggest profile.10 mill NOK fee. Can tell you 23:45" Hvem tror dere det er? Bare det ikke er en RBKer så er jeg fornøyd! Er ikke Forren i hvert fall. Han er da verdt mer enn ti mill. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Sikkert Jarstein om det ikke er Mathias Bolly da? Endret 12. desember 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Tipper Ojo hvis han har fått tillatelse av Gud. 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Håper virkelig at det er Ojo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 "German media will tomorrow write that Nicola Djurdjic,goalgetter from Norwegian Haugesund FK will sign for German Greuther Fürth 10 mill NOK" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2012 Røverkjøp. Djurdjic er latterlig god. Aldri hørt om laget though... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Laget er helt greit, fortsetter han formen kan han uten tvil bli en profil i Tyskland. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Det e bunnlaget i bundesliga Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Perry ny trener i RBK, kommer vel ikke noe noen bombe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå