Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Ullensaker fikk juling hjemme på onsdag, så det var egentlig ikke så veldig mye å spille for i dag. Ulf må gjerne ryke sammen med Hønefoss neste sesong.

United har litt å lære av Sandnes på straffespark da, nå er vel Sandnes oppe i 25/25?

Har de virkelig scoret på sine siste 25 straffer?

Lenke til kommentar

Klart det er krevende å ha Rekdal som trener, mannen vil tross alt noe. Det er kjipt at det nå ikke vil være noen som er kritisk til styret lengre. Er forøvrig overbevist om at Hoff er den som er problemet i AaFK. Turte ikke ta samtalen med Kjetil heller. Håpløst. Har lovet ting som ikke har holdt seg oppe gang på gang, så at Kjetil føler seg "lettet" nå skjønner jeg.

Lest litt omkring og kandidater som ryktes, kanskje av naturlige årsaker (de er ledige/i klubben) er Åge Hareide, Harald Aabrekk, Kent Bergersen, Martin Andresen, Ivar Morten Normark og Per Joar Hansen. Av disse er det ganske sterke rykter om at Åge har vært i samtaler med klubben, samt at IMN har uttalt at han ønsker seg jobben (dog uvisst om dette er spøkaktig eller ikke). Er vel kun Perry jeg kunne tenkt meg, men han har takket nei til kontraktsforlengelse en gang før, og jeg tviler på at så altfor mye er endret siden den gang.

Det er en betydelig andel folk jeg har snakket med som sier det er fullstendig uaktuelt å fornye sesongkortene sine. Normalt sett er dette spontane reaksjoner som er borte etter noen måneder når man føler noe er galt, men gjenkjøp av sesongbilletter skjer faktisk i Desember, så vi får se hvilken effekt dette kan ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...