AnewZ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Da blir Sandnes å se i tippeligaen neste år også og godt er det, hadde vært smått skandale hadde Ull-kisa havnet i øverste divisjon. United har litt å lære av Sandnes på straffespark da, nå er vel Sandnes oppe i 25/25? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Nå er ikke Sandnes noe bedre enn Ull/Kisa. Ingen av de lagene har noe i Tippeligaen og gjøre... 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Har kvalikken blitt spilt? Må jo ha gått helt under radaren, i hvertfall min radar. Uansett, bra at Ulf holdt seg oppe. Forhåpentligvis finnes det rettferdighet i verden slik at Hønefoss ryker rett ned neste år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Ja. Ullensaker fikk juling hjemme på onsdag, så det var egentlig ikke så veldig mye å spille for i dag. Ulf må gjerne ryke sammen med Hønefoss neste sesong. United har litt å lære av Sandnes på straffespark da, nå er vel Sandnes oppe i 25/25? Har de virkelig scoret på sine siste 25 straffer? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Bommet de ikke på en for et par runder siden? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Var en grunn til at jeg tok ? bak, men de har en helt ekstrem uttelling på straffer. Overdrev nok muligens litt, men her er en artikkel fra starten av november: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article256480.ece - 18/18 - og har blitt tildelt noen straffer etter det også. Endret 24. november 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Godt mulig det er postet før, men what the fuck? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2012 Forfatter Del Skrevet 24. november 2012 Godt mulig det er postet før, men what the fuck? Lol? Hva er det tandoori-dommeren har stelt i stand nå? Dommerne må fokusere på å være så usynlige som overhodet mulig, ikke skille seg ut og bruke drakter i alle mulige farger og fasonger. 1 Lenke til kommentar
_Pioneer_ Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Var god stemning på Sandnes Stadion på Lørdag vertfall 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Rekdal har fått fyken i følge NRK. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.8727424 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Wow. Håper han tar første fly til Oslo nå. Er en klubb der på desperat trenerjakt! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Da blir det ikke flere kamper på CLS på meg på en stund. Får være grenser på hvor arrogant AaFK-styret kan være. Heia Molde. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Rekdal gjør noe riktig, men jeg tror han er en krevende leder å ha. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Klart det er krevende å ha Rekdal som trener, mannen vil tross alt noe. Det er kjipt at det nå ikke vil være noen som er kritisk til styret lengre. Er forøvrig overbevist om at Hoff er den som er problemet i AaFK. Turte ikke ta samtalen med Kjetil heller. Håpløst. Har lovet ting som ikke har holdt seg oppe gang på gang, så at Kjetil føler seg "lettet" nå skjønner jeg. Lest litt omkring og kandidater som ryktes, kanskje av naturlige årsaker (de er ledige/i klubben) er Åge Hareide, Harald Aabrekk, Kent Bergersen, Martin Andresen, Ivar Morten Normark og Per Joar Hansen. Av disse er det ganske sterke rykter om at Åge har vært i samtaler med klubben, samt at IMN har uttalt at han ønsker seg jobben (dog uvisst om dette er spøkaktig eller ikke). Er vel kun Perry jeg kunne tenkt meg, men han har takket nei til kontraktsforlengelse en gang før, og jeg tviler på at så altfor mye er endret siden den gang. Det er en betydelig andel folk jeg har snakket med som sier det er fullstendig uaktuelt å fornye sesongkortene sine. Normalt sett er dette spontane reaksjoner som er borte etter noen måneder når man føler noe er galt, men gjenkjøp av sesongbilletter skjer faktisk i Desember, så vi får se hvilken effekt dette kan ha. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hadde vært gøy å sett Nordmark forsøke å få fullstendig verdensherredømme med AaFK igjen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Må helt ned til 7 plass for å finne en matte med kunstgress, det er neppe tilfeldig! Fotball skal spilles på gress og ikke plastikk! Ullevaal beste bane i eliteserien. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Nå er Alfheim den eneste banen i Norge hvor det er et poeng å ha kunstgress, også. De andre er litt tvilstilfeller. Endret 28. november 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Nå var det jo kun kapteinene som ble spurt, men hva synes den yngre garden om det? For oss som har vokst opp med helårsbruk og kunstgress, så tror jeg det mest naturlige er kunstgress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå