JR Ewing Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Er iallefall lovlig kort varsel - er sikkert mange som har betalt for flere måneder med TL alt. Kommer til å fortsette med Sumo pga PL, og kommer ikke til å gå til anskaffelse av C Sports - som forøvrig er notorisk ustabil. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Da blir det ikke TL på nett for min del dessverre. Jeg gidder ikke å kjøpe CSport, kan teste en måned gratis snart (som jeg har fått via AS Romas norske supporterklubb), men tviler på at det er noe jeg kommer til å betale for. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 For min del tror jeg nok det blir sesongkort på stadion, samt se bortekampene de gangene det er hovedkamp. Det får holde. Men er enig i at Sumo nok er den desidert beste streamingtjenesten som fins i Norge pdd. Aldri opplevd noe særlige problemer med lag eller at man ikke får koblet til grunnet for mange brukere (viaplay, vglive og canal pluss, jeg ser på dere). Dessuten funker det hele enestående gjennom TV2-sportens mobilapper til både Android og epledings. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Sumo har vært suverent det ja, kan ikke huske å ha hatt noe problemer med det. Men jeg erindrer de to landskampene jeg faktisk var dum nok til å kjøpe via C+. Pokker også, Sumo var jo perfekt. PL+TL, what else do you need! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Pokker også, Sumo var jo perfekt. PL+TL, what else do you need! Hockey også da, men de har jo sumo også, selv om det ikke er så ofte Har selv sesongkort på stadion og kommer til å dra på de bortekampene hvor det passer. Mens borte mot feks Tromsø klarer jeg meg uten, evt så den på pub. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Dagbladet skal også sende kampene. I så fall håper jeg de får seg en OK avspiller. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Pokker også, Sumo var jo perfekt. PL+TL, what else do you need! Hockey også da, men de har jo sumo også, selv om det ikke er så ofte Har selv sesongkort på stadion og kommer til å dra på de bortekampene hvor det passer. Mens borte mot feks Tromsø klarer jeg meg uten, evt så den på pub. Spørs på hva slags hockey du liker å se. Personlig synes jeg norsk hockey kontra NHL blir mye det samme som Tippeligaen kontra Premier League. Urkjedelig å se på. Tregt spill, mye individuelle feil, osv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ser jo på det laget jeg heier på. Samme som i TL, men jeg digger uansett sporten, hockey som fotball. Så er det tilgjengelig så er sjansen stor for at jeg ser på. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ser den, helt klart. Poenget mitt er at jeg ser ikke så mye norsk fotball/hockey at et nettabonnement, Sumo eller C+, lønner seg på samme måte som jeg kan sette meg ned og se hvilken som helst PL/NHL-kamp. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Ser den, helt klart. Poenget mitt er at jeg ser ikke så mye norsk fotball/hockey at et nettabonnement, Sumo eller C+, lønner seg på samme måte som jeg kan sette meg ned og se hvilken som helst PL/NHL-kamp. Sånn sett ja, der er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Jeg håper prisene og tilgjengeligheten på norsk fotball blir enda verre. Da vil kanskje folk kjenne sin besøkelsestid og komme seg på stadion. Er lei sofa"supportere". Endret 29. februar 2012 av Olum 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg håper prisene og tilgjengeligheten på norsk fotball blir enda verre. Da vil kanskje folk kjenne sin besøkelsestid og komme seg på stadion. Er lei sofa"supportere". Det håper jeg på jeg også. Tviler på at det er så veldig mange som kommer til å kjøpe seg C+ for å se TL og serie A fra om med 2013. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Jeg håper prisene og tilgjengeligheten på norsk fotball blir enda verre. Da vil kanskje folk kjenne sin besøkelsestid og komme seg på stadion. Er lei sofa"supportere". Det er så veldig lett å si for dere som bor nær stadion. Jeg har 6-7 timer opp til Trondheim. Nærmeste TL stadion er Aarasen. Den ligger nesten 2 timer unna. Hadde jeg bod nær hadde jeg selvfølgelig tatt turen ofte. Men Norge er stort og det er veldig lett for dere som befinner dere i området kontra oss som må komme oss til stadion også. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Samme her. Jeg var på så og si alle hjemmekampene til Molde ifjor men dæven det koster både tid og penger med ferge, bomvei og what not. Bruker ca 4-5 timer på reising tur/retur på kampdager og jeg vet mange som har det på samme måte i distriktene, derfor er det så jævla frustrerende å høre noe om publikumstall når det kommer fra folk som holder med et lag med nedslagsfelt i de 5 største byene. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 Kan man se alle kampene på Max denne sesongen også? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Bare jeg som godter meg over alt det negative fokuset rundt NFF og Yngve Hallén? 2 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 De seks øverste Adecco-lagene får i år mulighet til å rykke opp. Elendig idé, TL trenger i hvert fall ikke flere kokoslag uten supportere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hva i helvete? Pass dere for kombinasjonen Dockal - Iversen i år. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 5-mila i Kollen, skøyteløp, hopprenn og... Tippeligaen begynner om 2 uker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå