Solaar Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Herlig! Men ja, Tromsø borte blir nok vanskeligere enn dette. Enig i at det var dårlig dømming idag, heldigvis gikk det utover begge lag og ikke bare Molde. I dag var vi klart best, uten at det sier så mye egentlig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Molde bedre i dag ja, da er det ikke lengre opp til oss selv. Møkk. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Deilig med Molde seier Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Trodde vi skulle gå hele sesongen uten at skadefryd-toget kom, men jammen kom det mot slutten gitt. Men vi fortjener ikke bedre med den prestasjonen der. Et ræva lag slår et enda mer ræva lag mens en ræva dommer står å dirigerer det hele. Norsk fotball på sitt beste. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 For en fantastisk dag det var for Tippeligaen. At RBK mister seriegullet og attpåtil mot Molde er flott, men å se Morten Berre stusse inn 1-0 med bakhodet og ha nok et intervju på VIF-TV er toppen av kransekaka. Gleder meg til neste sesong allerede. Vålerenga fyller 100 år, og det skal feires... med gull! og Berre på landslaget! 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 At Rosenborg har mistet gullet, er ikkje helt sikkert enda uheldigvis. Det er forsatt 3 kamper igjen og alt kan skjer. Ingenting er avgjort før siste kamp er spilt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Heia Jönsson. Norges mest inkompetente trener. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Koselig lesing, Bare å sette strek over årets LSK-sesong. Hadde vært deilig å sende dem ned i første på siste hjemmekamp i år! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 LSK er som gonore; når året går mot slutten og du tror du er kvitt dem så dukker de mirakuløst opp igjen hver jævla gang. 3 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Når de handler inn 18 spillere på en sesong så tyder det jo på at de ikke vet hva de driver med. 1 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det er jo helt fantastisk at treneren ikke får til mere. Dette er det beste LSK laget på papiret på en lang stund, men allikevel går det som det alltid gjør. Heldigvis klarer vi oss mest sannsynlig denne sesongen også etter en bra innsats mot Brann, men merker at man blir et nervevrak av å holde med Lillestrøm om høsten. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Fin start på Tromsø - Molde Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Forbanna jævla drit-Tromsø. Takk for ingenting! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Forbanna jævla drit-Tromsø. Takk for ingenting! Erhm... 80 minutter igjen av kampen? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Forbanna jævla drit-Tromsø. Takk for ingenting! Erhm... 80 minutter igjen av kampen? I fare for å jinxe hele greia så skjønner jeg hva han sier for er det en ting Tromsø ikke kan så er det å angripe, de lever jo av å forsvare seg. Det er ingen lag i Tippeligaen jeg misliker å se på så sterkt for tiden som de, guud som jeg gleder meg til Høgmo gir seg. (ingen dissing av Tromsøfansen for øvrig, det er bare Høgmo og Drillo-stilen hans jeg hater intenst). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Var et langskudd fra egen forsvarssone nå da? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Joda, Tromsø fikk til uavgjort. Mer enn jeg forventet egenlig. Vanskelig å tro at Molde skal tape poeng på de to siste men rarere ting har skjedd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 SIF - RBK (H) Molde - Hønefoss (H) Ulf - SIF (B) RBK - FFK (H) FFK - Molde (U) Hønefoss - RBK (B) SIF - Stabæk (H) 1. SIF 61 2. Molde 60 3. RBK 58 Cook it, book it, whatever. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 For en kamp vi har i Drammen! To mål på tre minutter! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. november 2012 Forfatter Del Skrevet 4. november 2012 Og Godset har snudd det på 10 minutter. Hold ut nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå