Latias Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Hvordan det er urettferdig for Gjøvik at Kongshavn - som sannsynligvis har spilt mot alle andre lag tidligere i sesongen - også spiller i morgen, er helt uforståelig for meg. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Selv om VIF sannsynligvis er det fotball-laget jeg misliker mest her i verden har jeg vanskeligheter med å se hva som er galt med dette byttet rent moralsk. At 2. divisjon ødelegges av ekstremt forskjellige ustabile reservelag fra Tippeligaen er bare NFF's feil. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Ånei! En ung lovende norsk keeper får spille 2 kamper istedenfor 1! Hadde skjønt det litt dersom det hadde vært andre veien og Lars hadde stått andrelagskampen, men når Kongshavn står i 2. divisjon til vanlig ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Enig der. Så lenge det ikke er en fast tippeliga-spiller som hentes nedover er det ikke så farlig egentlig. Hadde keeper blitt skadet i går hadde jo Enga vært ganske butthurt, så det er jo risiko involvert. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Dessuten, når ble keeperen den desidert viktigste spilleren på banen? Hadde keeperen vært så viktig som det blir spekulert i her så hadde vel Molde kommet til semien i CL dersom de hadde De Gea i mål? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Gammel tippeliga kjenning falt om med hjertestans på trening i dag. Nok en situasjon med hjertestans forbundet med fotball. Triste saker. God bedring Pål Strand! http://www.tv2.no/sport/fotball/paal-strand-kollapset-paa-trening-er-tatt-haand-om-av-de-beste-medisinske-ressursene-landet-har-3885733.html 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hahaha, jeg må bare le av Solskjær, han går sannelig i sin læremesters fotspor på mange måter: http://fotball.rbnett.no/nm/article251864.ece En semifinale er i utgangspunktet en bonuskamp der du kan komme til en finale, men i og med at det er Per-Mathias sin siste sjanse til å komme til en cupfinale, så tror jeg han kjenner på det (...) Her i Tromsø så er det bygd opp til å være den viktigste kampen i Per-Mathias sin karriere og klubbens historie, men det er det ikke for oss. Spillerne våre skal få slippe det presset. De skal få gå utpå og nyte anledningen og spille en god fotballkamp, så får vi se hvordan de taklet det etter kampen Disse er jeg redd han får spise i seg etter kampen i kveld, har lite troa på borteseier mot Tromsø og cupfinale. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Såså, må huske på at vi har en avtale om å holde med norske lag på tur utenfor Norge Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Tja, nå er vel Tromsø i Norge, så det argumentet ditt er vel ikke helt gyldig i dag? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Sliter med å bestemme meg for hvem jeg skal holde med. Om vi møter Tromsø i finalen har vi kanskje en litt større sjanse for gull, mens om vi møter Molde er vi garantert en plass i Europa dersom Molde vinner serien. Alt avhenger selvsagt av at vi selv slår Hødd, og med våre bortekvaliteter er ikke det gitt... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Ai faen, glemte at Tromsø ligger i Norge Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Sliter med å bestemme meg for hvem jeg skal holde med. Om vi møter Tromsø i finalen har vi kanskje en litt større sjanse for gull, mens om vi møter Molde er vi garantert en plass i Europa dersom Molde vinner serien. Alt avhenger selvsagt av at vi selv slår Hødd, og med våre bortekvaliteter er ikke det gitt... Tar finalen på forskudd ja? Har vel all rett til det, men personlige erfaringer sier at kampen må spilles først. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Ai faen, glemte at Tromsø ligger i Norge Ser den... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Sliter med å bestemme meg for hvem jeg skal holde med. Om vi møter Tromsø i finalen har vi kanskje en litt større sjanse for gull, mens om vi møter Molde er vi garantert en plass i Europa dersom Molde vinner serien. Alt avhenger selvsagt av at vi selv slår Hødd, og med våre bortekvaliteter er ikke det gitt... Tar finalen på forskudd ja? Har vel all rett til det, men personlige erfaringer sier at kampen må spilles først. Ehm... Den siste setningen i innlegget mitt viser vel nettopp at jeg ikke tar finalen på forskudd? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ojoj. Hødd på vei til finale. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 In b4 poster om at Hødd er bedre enn Rosenborg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Gratulerer med NM gullet, Per-Mathias! Endret 27. september 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Sliter med å bestemme meg for hvem jeg skal holde med. Om vi møter Tromsø i finalen har vi kanskje en litt større sjanse for gull, mens om vi møter Molde er vi garantert en plass i Europa dersom Molde vinner serien. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ikke kødd med Hødd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå