Armageddon Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Svensk vikingblod har reddet noen poeng for RBK denne sesongen. Men det blir ikke gull av en-poengere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Svensk vikingblod har reddet noen poeng for RBK denne sesongen. No joke, men jeg callet Dorsin-mål så fort jeg så at det var lagt til fire min. Jeg var bombesikker på ett, maks to minutter. Fire min overtid er som skapt for mål for RBK. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg var klar til å dra uten noe fangst fra Lerkendal. Sørgelig andreomgang med lemping uten resultat. Nesten ufortjent, hadde det ikke vært for at Viking fikk målet sitt på en idiotisk måte. Men potensialet til troppen lyser det gull av. Håper samspillet blir finpusset før Vålerenga kommer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ganske enig i at vi ikke fortjente poeng idag, men jeg tror poengene vil kommer utover høsten. Mix, Tarik, Tore, hele gjengen er klasse. Janne må bare ta til vett og spille Tarik som spiss! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Fasit, Tippeligaen 2012: Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Tap i Molde da sklønner jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Molde leder nå 3-0 sammenlagt, og er på veldig god vei mot EL. Heerenveen må score fire på en snau omgang. Gledelig! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Flott. Siden vi ikke vinner i år heller, håper jeg Molde vinner serien i år. De er det eneste norske laget som har noe i Europa å gjøre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 Jada! Nå er det 4-0 sammenlagt til Molde. Og RBK utlignet i sin kamp, så nå står det 2-2 sammenlagt der. Blir spennende minutter nå mot slutten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Mix vett. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Fantastisk! Både Molde og RBK videre! Klarer Tromsø det også, tro? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Ja Solaar, kanskje du kan ære oss med et smil nå som avansementet er i boks? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Molde og RBK til EL, bra for norskfotball, dårlig for norskklubbfotball. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hvorfor er det dårlig for norsk klubbfotball? Om Tromsø også skal klare det, er det jo den største dagen i norsk fotball på lang tid. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hvorfor er det dårlig for norsk klubbfotball? Om Tromsø også skal klare det, er det jo den største dagen i norsk fotball på lang tid. Da blir det mer penger til spillerkjøp i de to klubben. Du ser jo hvem som lagde målene til RBK i dag, det var etablerte spillere som RBK fikk pga penger. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Der goalet Partizan, det var jo kjipt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Er det ikke bedre at pengene kommer av sportslige prestasjoner og ikke blir spyttet inn av rike onkler? Uansett så er de 10 millionene småpenger for både Molde og RBK. En halvbra norsk spiller kanskje. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Ja, det er i utgangspunktet småpenger det står om. Det eneste problemet er at RBK nå får en enkel vei til EL også i kommende år pga seedingpoeng. Det gir enorme konkurransefordeler som er veldig negative for resten av norsk klubbfotball. RBK hadde røket på huet og ræva ut for lenge siden om de var i samme posisjon som AaFK, Molde eller TIL seedingmessig. Dere var seedet hele veien, men slet likevel kraftig i alle de siste tre kvalikkrundene. To ganger ble dere reddet av mål helt på slutten. I en liten liga som TL er slike konurransefordeler helt essensielle. At Molde går videre har jeg ingen problemer med. De har sannsynligvis ikke det samme potensialet på lang sikt. Forøvrig utrolig imponerende å nesten slå ut Basel av CL, og deretter vinne 4-1 sammenlagt mot Heerenveen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Norsk klubbfotball trenger foregangslag. Det er naivt å tro at vi kan ha en jevnspilt liga og likevel kunne ha lag som kan konkurrere ute i Europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå