Anonym234 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ja, det heter han, ja. Blir irritert av å høre på. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Kul trekning for både RBK og TIL. Misunner dere som skal til Beograd. Var ganske heftig mot AIK i forrige runde. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Serbia begynner jo faktisk å karre seg fotballmessig sett, i følge en lokal trener som er kamerat med den Serbiske landslagstreneren. Satser ungt og på rask og effektiv fotball. Sier ikke at det nødvendigvis kommer til syne nå, men kan være morsomt å følge med fremover. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Supportersjefen til Brann snakker østlandsdialekt. HUTTETU!! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Effektiviteten er på topp og Thioune har allerede begynt å markere seg. Viking kan bli skumle! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, noe har jamen skjedd i Stavanger Bare så synd at det alltid kun er ene delen av sesongen det skal fungere. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Thioune kommer til å bli stor i Stavanger, jeg forstår fortsatt ikke hvorfor vi solgte ham. Ellers er det utrolig gøy at det tetter seg til i toppen, spenning er bra! Også er det jo selvsagt kjekt at Molde banket Aalesund mens Rbk tydeligvis har kastet penger etter andre ting enn nye spillere Endret 12. august 2012 av Solaar Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Thioune kommer til å bli stor i Stavanger, jeg forstår fortsatt ikke hvorfor vi solgte ham. Ellers er det utrolig gøy at det tetter seg til i toppen, spenning er bra! Også er det jo selvsagt kjekt at Molde banket Aalesund mens Rbk tydeligvis har kastet penger etter andre ting enn nye spillere Spilte fantastisk med en gang han ble satt inn. Viking har blitt et helt nytt lag etter Jonevret, og spiller en svært underholdende fotball for tiden. Forvandlingen skjedde nok litt for sent til at Viking kan begynne å tenke på tetstrid, men ser lyst ut med tanke på kommende sesonger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 ...mens Rbk tydeligvis har kastet penger etter andre ting enn nye spillere Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 lol? Isberget reiser ikke til TILs bortekamp mot Partizan, fordi de frykter fansen i Beograd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Overraskende at nordlending er redd for folk... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 (endret) Haha. Tipper folk i beograd driter temmelig hardt i Tromsø og deres supportere, tror ikke de har lagt tromsøværingene for hat.. Tror uansett at politiet skulle kunne ha tatt godt vare på de 14 som eventuellt hadde dratt nedover. Endret 16. august 2012 av JR Ewing 2 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Fatter jeg ikke. Må jo være den feteste borteturen for Isberget på lenge. Endret 17. august 2012 av Olum Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Kan vel trygt si at kvelden ble ganske ’ok’ sett med norske øyne i Europa League-kvalikken. Tromsø slår Partizan hjemme, Molde slår Heerenveen hjemme og Rosenborg klarer 1-1 borte mot Legia Warszawa. TVILER på at alle tre går til gruppespillet, men nå ligger vi i posisjon til å få minst ett lag med. Molde er det laget akkurat nå... 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Synes det er kjempemorsomt at alle lagene gjør det bra, herregud så fett det ville vært hvis alle tre lagene kom seg videre til gruppespillet! Rbk klarer 1-1 borte, det er et sterkt resultat og antakeligvis nok til å komme seg videre. Molde kjørte over Heerenveen og vant mer enn fortjent 2-0, vi har virkelig funnet høstformen og det var veldig kjekt med Gatt tilbake i laget, jeg klarer virkelig ikke se hva Hollenderne skal by på i returkampen men man vet aldri. Er det en ting Høgmo kan så er det defensiv fotball så jeg tror kanskje Tromsø kan klare det også, uansett ser dette lyst ut for alle lag og får vi med alle er det helt genialt for norsk fotball. Blir for øvrig skremt av å se Rosenborgs lag i kveld, det er latterlig bra på papiret så sesonginnspurten i Tippeligaen blir ulidelig spennende. Jeg føler virkelig at Rbk og Molde har potensiale til å bite fra seg godt i Europaligaen hvis vi bare kommer oss gjennom nåløyet neste uke. 5 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 I dag håpte selv jeg på Molde. Ser bra ut fremover dette. Håper Tromsø klarer seg i Beograd. Blir tøft. Herenveen blir nok også tøft borte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Oppsigelse som aktiv fotballsupporter. Mot den moderne fotballen! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Noen som følger med på vgtv foppall? Bernt Hulsker er så latterlig morsom, digger når han er i studio. Hvilken latter :!: Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ikke sett det nei men Bernt er konge, herlig fyr. Tabelltopp! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Surt å tape igjen, men jeg finner trøst i å se snurrebartene (muligens) gå på en smell Endret 26. august 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå