PSV Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Skru på Zebra for å se AaFK leke seg med fjorårets kvartfinalist i Champions League, utrolig at det fremdeles står 0-0. Endret 9. august 2012 av PSV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Men det står da 0-1. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 5 min igjen av ordinær tid, Tromsø leder 1-0 på bortebane mot Metalurh Donetsk, 1-1 fra første kamp. Blir noen nervøse minutter. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Nervøse minutter i trondheim også. Er jævlig tynt spill der. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) 5 min tilleggstid . Artig å se Ciss på topp ! Endret 9. august 2012 av Kun10kr Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Tromsø videre til 4. runde . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Rbk også videre. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Utrolig at AaFK ikke scorer i dag, burde vunnet denne kampen. Bare synd denne såkalte "10millionersspissen" fremdeles mangler. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hadde vært utrolig artig å få noen norske lag med i europa league. Så får vi også et bedre bilde av hvordan tippeligaen ligger an i forhold til andre ligaer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Tror ikke det er så lurt for den norske selvfølelse. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Tror ikke det er så lurt for den norske selvfølelse. Nja, ser ikke bort fra at et norsk lag kunne spilt bra i gruppespillet da man kan senke skuldrene litt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Flott med i alle fall to norske lag videre. Synd med Aafk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 3 lag* Molde er jo med i EL fremdeles. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Siden det er norske lag det er snakk om så håper jeg for Guds skyld at alle møter kun de beste av de beste. Da går det på skinner. Møter vi noen fra Albania eller Andorra derimot så blir det nok en saftig smekk på pungen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ble vel relativt midt på treet for alle sammen? Legia Warzawa - RBK Tromsø - Partizan Beograd Molde - Heerenveen (med første hjemmelag først) Fun trivia: RBK møtte Legia Warzawa i sin første Champions League-kamp ever, sånn på midten av 90-tallet. Mini scora på straffe, men RBK hadde Jørn Jamtfall i mål og tapte så det sang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Helt ærlig tror jeg ingen av lagene avanserer, så fremst vi ikke vinner bortekampen mot Legia. Heerenveen tror jeg slår ut Molde som ikke virker i å være i kjempeform, og Tromsø kommer til å få det vanskelig i Serbia. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Ble vel relativt midt på treet for alle sammen? Legia Warzawa - RBK Tromsø - Partizan Beograd Molde - Heerenveen (med første hjemmelag først) Fun trivia: RBK møtte Legia Warzawa i sin første Champions League-kamp ever, sånn på midten av 90-tallet. Mini scora på straffe, men RBK hadde Jørn Jamtfall i mål og tapte så det sang. Tromsø var ekstremt heldig med trekningen sin, de kunne fort møtt enten Newcastle eller Inter, som hadde vært atskillig vanskeligere. Molde kunne vært mye heldigere og fått et georgisk (?) lag som hadde blitt seeda ved en feil i systemet og Rosenborg kunne fått lettere motstand. Tipper Tromsø og Rosenborg er de med størst sjanse, Molde får det tøft. Endret 10. august 2012 av PSV Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hva er galt med max-kommentatoren? Husker ikke navnet hans og orker ikke søke. Han sier konstant feil lag, HELE tiden. Steinar Nilsen har sluttet å rette på han, det skjønner jeg godt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Er det ikke han hopp-duden Jan-Erik Aalbu? Han er håpløst dårlig. På linje med Arne Scheie faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå