Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om de straffer Iversen må de strengt tatt straffe klanen også. Helst Ogude og Andresen likeså.

Hva har Andresen gjort? Han som alle andre har lov til å ha en mening, uten å bli straffet for det i ettertid.

Staff blir å ta i, men konsekvenser innad i klubben kan det godt få. Vålerenga-styret kan ikke være fornøyd på måten han fremstår. Ifølge Thomas Holm er det flere innad i klubben som rett og slett misliker Martin(det kan jeg forstå) ''Hvorfor tror folk at spillere som Singh og Fellah ikke skriver ny kontrakt?''

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om de straffer Iversen må de strengt tatt straffe klanen også. Helst Ogude og Andresen likeså.

Hva har Andresen gjort? Han som alle andre har lov til å ha en mening, uten å bli straffet for det i ettertid.

Staff blir å ta i, men konsekvenser innad i klubben kan det godt få. Vålerenga-styret kan ikke være fornøyd på måten han fremstår.

Jeg syns måten han fremstår på er bra jeg.

Han driter i hva andre syns og mener om han.

Han sier det han mener og ikke det som er "politisk-korrekt".

"Vi driter i bønda og gjør som vi vil" som det heter i sangen.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Er bra? Er det bra å støtte slike taklinger som kan sette spillere ut av spill i lenger tid?

Det er nærmest så man håper en Vålerenga spiller blir ute med en stygg skade bare så Martin kan få smake sin egen medisin - selv om det ikke er "politisk-korrekt".

Mannen er purr idioti. Det samme er faktisk å støtte de meninger han har.

Lenke til kommentar

Vel, det Martin sa i går var bare en fortsettelse på det han gjorde i fjor. Da han jublet over en stygg takling. Det var folk som beskyttet han da også, merkelig at folk klarer å beskytte en slik person som åpenbart ikke burde ha noe å gjøre i et trener team. Tvertimot er fyren mer egnet til andre type grupper.

Lenke til kommentar

Igjen, merkelig til hvor mye man skal vri på saken for å sette Andresen i et dårlig lys. Ifjor gestikulerte Andresen fordi han var fornøyd med at Ogude ga alt for å få tak i ballen. Det er ikke at de andre blir skadet han hyller, men oppofringen som i begge situasjoner faktisk ikke var vondt ment. Slik er Ogude, han spiller hardt, ofte over grensen, men han gjør det ikke for å skade. Taklingen igår ble for tøff, og burde fått konsekvenser. Det at Andresen er veldig biased, som så mange andre managere er ikke noe som bør straffes.

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Latterlig dømming. Farlig dømming. Verste av alt er at det er fingeren til Iversen som kommer til å få fokuset, og ikke den karriereødeleggende taklingen til Ogude. For et talentløst rasshøl.

Called it!

Og Molde får all den dommerhjelpen de trenger ser jeg. Fy faen jeg hater fotballen i landet her. Skal bli godt med EM!

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar

Denne sutringen minner meg om damer som har mensen, du sier en positiv ting om feks skoene til kjæresten din, så klikker hun helt fordi da mener du automatisk at alt annet ved antrekket hennes er stygt.

Nå som jeg først tenkte på den sammenligningen så passer det egentlig bra, bittre supportere minner meg egentlig om damer med mensen, meg inkludert.

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For tiden er det med unntak for seier mot Rbk bare Tromsø det smaker ekstra godt å vinne mot. Jeg sa det samme ifjor og året før det. Det er på grensen til deprimerende å se en trener som Høgmo fortsatt holde fast ved den kyniske «norske» 90-talls fotballen. Ekstra deilig er det da å så til de grader spille de ut. Gleder meg allerede til kamp på Lerkendal om en måneds tid. :)

Og Molde får all den dommerhjelpen de trenger ser jeg. Fy faen jeg hater fotballen i landet her. Skal bli godt med EM!

?

Lenke til kommentar

Denne sutringen minner meg om damer som har mensen, du sier en positiv ting om feks skoene til kjæresten din, så klikker hun helt fordi da mener du automatisk at alt annet ved antrekket hennes er stygt.

Nå som jeg først tenkte på den sammenligningen så passer det egentlig bra, bittre supportere minner meg egentlig om damer med mensen, meg inkludert.

Du vet at damen har _alltid_ rett :wee:

Nøff trenger litt :dremel:.

Syns det er greit at Ivers får en streng tilbakemelding, slike ting skal ikke skje.

Men da bør de også ta tak i det som virkelig betyr noe og det er stygge taklinger, uansett hvor "uflaks" det er så har man et ansvar selv som spiller, det er ikke ofte man ser slike stygge saker men Ogude bør gå inn i seg selv og spillestilen sin, på lik linje med Austin..

Lenke til kommentar

?

Kara utvist etter to gule, hvor det første var heller tvilsomt. Dommeren følger som regel lagene i medgang. Et fotballmysterium.

Lenke til kommentar

Ok, så det var «all dommerhjelpa» ? Du overser da glatt at Kara plantet en albue i hodet på Hoseth noen minutter før det røde kortet i tillegg til at han var sent inn i flere andre taklinger og at det røde sånn sett ikke var særlig kontroveriselt? Griper etter halmstrå her nå skjønner jeg, men det skal du få lov til :)

Lenke til kommentar

Hvis dommerne faktisk hadde fulgt den linja hver kamp så hadde jeg skulle latt den fare. De gir kort på kanskje 1/10 albuer. Og i følge Martin kan du være så sen du vil inn i taklinger uten at det skal være noen kort av den grunn.

Men nå er det ferie, så vi har en måned på å diskutere akkurat det. God sommer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...