PatSharpX Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Det er jo ikke greit fordi det er jo frispark? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Unnskyldningen til Andresen var at DFH er såpass rask med ballen i bena at Ogude ikke rakk frem i tide. Det blir like dumt som det Step_up sa her inne etter Austins kvesting av Issah (han prøvde jo å trekke seg, selv om han nesten brakk benet til Issah, så da burde det være greit). At Andresen ikke skjønner at det er gult (rødt) kort er for meg en gåte. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Siden Skjerven så situasjonen, så kan vel ikke NFF gi han noe straff heller? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Siden Skjerven så situasjonen, så kan vel ikke NFF gi han noe straff heller? Riktig det, var det en situasjon som Skjerven ikke fikk med seg kunne det ha kommet en straff senere. Det ser vi ikke så ofte i Norge da. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 DET er helt på trynet imo. Vi har en million kamera på hver arena, så det å frede en dommer er uforståelig for min del. Hvis jeg gjør åpenbare feil i mitt arbeid, så setter jeg pris på om jeg bli irettesatt slik at ting blir riktig. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 DET er helt på trynet imo. Vi har en million kamera på hver arena, så det å frede en dommer er uforståelig for min del. Hvis jeg gjør åpenbare feil i mitt arbeid, så setter jeg pris på om jeg bli irettesatt slik at ting blir riktig. Dette er byråkrati på sitt beste, høres ut som regjeringen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg for min del erveldig glad for at de ikke gjennomgår hver eneste situasjon etter hver eneste kamp og vurderer hva som skulle vært gult kort og ikke. Det er jo det som ville blitt resultatet, for denne Ogude-saken er definitivt ikke ekstraordinær. Da hadde det vært bedre å innføre ren videdømming under kamp. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Situasjoner som medfører alvorlige skader på spillere burde alltid bli sett på av NFF, slik FA går gjennom saker og leverer ut bøter og karantener i England. I og med at samtlige i NFF er kunnskapsløse, så hadde det sikkert hjulpet jack shit. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Iversens langfinger blir NFF-sak. Her skal de bruke tv-bildene som bevis. De er vist selektive i når det er greit. Idiotisk å lage en sak ute av sånt tull. Selv om jeg setter pris på motgangen til Rosenborg håper jeg ikke har får noen straff/karantene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Helt hopete. Ogude kan ødelegge en sesong med en idiotisk stygg takling. Ivers gir bare fingern til personer ikke bryr seg om enkelte har vært nær døden. Endret 24. mai 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Om de straffer Iversen må de strengt tatt straffe klanen også. Helst Ogude og Andresen likeså. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Gir de straff for finger i England? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Ja, men England er absolutt ikke et forbilde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Suarez fikk vel. Og helt latterlig at det skal ses på. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Om de straffer Iversen må de strengt tatt straffe klanen også. Helst Ogude og Andresen likeså. Hva har Andresen gjort? Han som alle andre har lov til å ha en mening, uten å bli straffet for det i ettertid. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Om de straffer Iversen må de strengt tatt straffe klanen også. Helst Ogude og Andresen likeså. Hva har Andresen gjort? Han som alle andre har lov til å ha en mening, uten å bli straffet for det i ettertid. Straff er vel litt drastisk, men at han bør forstå at han kommer skeivt ut i denne situasjonen bør han få en påminnelse om. Om Iversen saken blir opphauset av NØFF, så bør også supporterene får sin del av kaka, like barnslig fra begge sider. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Ja, men England er absolutt ikke et forbilde. This. FA er vel om ikke annet hakket mer udugelige enn NFF. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Er det bare jeg som er lei av at det blir en stor debatt om hvem som skal være landslagskeeper hver bidige gang noen gjør en tabbe? Davy ser ut til å tro at dersom en keepere gjør EN tabbe så er det en regel som sier at vi må finne en ny en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Syns Ivers kan ta over som keeper, gjorde det kurrant mot Tufte. (men seriøst sett så er jeg enig.) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Om de straffer Iversen må de strengt tatt straffe klanen også. Helst Ogude og Andresen likeså. Så med andre ord er du i mot ytringsfriheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå