Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bentley scorer i noen kamper og plutselig kandidat for årets spiller? Han har da vært ELENDIG i Brann omtrent alle andre kamper.

Har han 10 gode kamper på rad så kan vi begynne å diskutere om han er god nok.

Syns nå at norske dommere skal få sparken og få inn noen nye som faktisk kan dømme en kamp..

Skulle hatt dommere fra utlandet ja, prøverund med danske dommere? hehe

Lenke til kommentar

Bentley scorer i noen kamper og plutselig kandidat for årets spiller? Han har da vært ELENDIG i Brann omtrent alle andre kamper.

Du har ikke peiling med andre ord? Han spilte ikke i starten av sesongen, og ble jo en hit med en gang han fikk muligheten i år. Men selvsagt må han være god over lengre tid, og det nevner jeg jo også i innlegget over.

Lenke til kommentar

I ettertid må jeg også si at det er interessant hvor mye bitterhet som dukket opp fra RBK-fansen, de tåler virkelig ikke at Molde har litt medgang. Hadde jeg holdt med bydelslaget fra Singsaker ville jeg vært betydelig mer opprørt over hvordan den klubben drives om dagen enn hva supporterlederen for rivalene uttaler seg om.

Støtt en klubb som kan drives selvstendig så kan du begynne å prate om hvordan klubber skal drives. Viste jo hvor fort ting kan ramle sammen når man han har en snurt milliardær som klubber står å faller på. Nå er det ikke noe hemmelighet at RBK ikke liker Molde noe særlig. Nå klarte jo Molde gjøre situasjonen verre helt selv, så ville nok tatt en kikk på deres mediahåntering fremfor RBKs.

Vel nå var jeg på min første Moldekamp for ca 34 år siden og jeg ser ikke noen grunn til å holde med ett lag fra en annen by enn der jeg kommer fra, selv om jeg forstår at det kan være vanskelig for Rosenborgfans å forstå :p

Jeg er også overbevist om at Molde hadde klart seg fint uten Røkke, det finnes nok av andre investorer i byen med sterk fotballinteresse som ville vært klar til å ta over. :)

Når jeg nevnte det som skjer i Rbk så er det ikke mediahåndteringen jeg snakker om men hvordan klubben drives mtp administrative utgifter sammenlignet med sportslige resultater som ikke står i stil, slikt blir det fort mye verre kriser ut av enn hvis en investor trekker seg. Hvem tror du f.eks dekker Rbks underskudd? Kjernen?

edit: Godt sagt av Iversen forresten, herregud så lei jeg er av Wathne, når skal TV2 ta til fornuft og henvise den mannen til å kommentere Fana eller noe?

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Davy er herlig. Han skyter fra hofta, og skaper god underholdning. Jeg liker han selv best som anker, men han skaper alltid bra TV.

Tja, jeg forstår at folk ser det på den måten men for meg blir det bare kjedelig når han alltid skal skvise en fjert ut av ingenting. Det han egentlig burde presset litt på var det som Andresen sto for i sitt intervju men det lot han gå fordi han som regel er mer opptatt av seg selv og sine meninger enn hva som foregår rundt ham.

Lenke til kommentar

Han dysset det hele ned og sa at det var slikt som skjedde i kampens hete og at de bare fikk det samme tilbake igjen, men at det ikke var noe vondt ment. Vanlig prosedyre er vel at han skal få karantene på det der, men personlig synes jeg det hadde vært greit om man slapp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En ting til ang Wathne: Det er slike mediamenn som ham som ødelegger mye for fotballen og måten den blir for «kjærringete» på. Hver gang de setter fokus på slike ting som ikke er så farlig (som Iversen sa, det er litt gi og ta) så blir det ramaskrik mens man unngår de tøffe spørsmålene ang viktigere ting som f.eks Andresens holdning til karrieretruende taklinger. Det virker på meg som at TV2-studioet er en eneste stor kompisgjeng sammen med managerene. Der andre ser på Wathne som modig og underholdende ser jeg en mann som er tabloid, feig i de avgjørende øyeblikkene, latterlig biased og meget opptatt av sitt eget ego.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Point proven ang Wathne. Det siste der (kommentaren der han blandt annet mener at Solskjær fremstår som en konfirmant) er et typisk eksempel på hva jeg mener.

Pat Sharp: Hvis jeg er en av de du henviser til så kritiserer ikke jeg hva Andresen sa eller ikke sa, jeg kritiserer Wathne.

Lenke til kommentar

Point proven ang Wathne. Det siste der (kommentaren der han blandt annet mener at Solskjær fremstår som en konfirmant) er et typisk eksempel på hva jeg mener.

Pat Sharp: Hvis jeg er en av de du henviser til så kritiserer ikke jeg hva Andresen sa eller ikke sa, jeg kritiserer Wathne.

Nei, var ikke ment mot deg, jeg er forøvrig enig med deg ang Wathne.

De skal hele tiden prøve å lage store overskrifter ut av alt og ingenting.

Litt sånn VG/Se & Hør preg over det hele.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...