Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlige scener på Molde Stadion i kveld, alle er venner og det finnes ingen verdens problem lengre.

Som jeg mistenkte fra starten var dette et tilbud OGS bare måtte høre på selv om jeg aldri var i tvil om at han ville bli værende. De som fikk med seg intervjuene da Moldeovergangen var et faktum skjønner hva jeg snakker om. Han har hele tiden uttalt en klar og tydelig langsiktighet ikke bare for Molde, men SPESIELT for familien.

Så ble det noe kluss med kommunikasjonen og det at Røkke har hatt en mediaboikott gående i noen år gjorde neppe saken bedre, det har helt tydelig vært mange i pressen med en skjult agenda her men enkelte i klubben må nok ta et kræsjkurs i PR og mediahåndtering.

I ettertid må jeg også si at det er interessant hvor mye bitterhet som dukket opp fra RBK-fansen, de tåler virkelig ikke at Molde har litt medgang. Hadde jeg holdt med bydelslaget fra Singsaker ville jeg vært betydelig mer opprørt over hvordan den klubben drives om dagen enn hva supporterlederen for rivalene uttaler seg om.

En annen ting det er verdt å legge merke til er hvordan spillerne og fansen har stått samlet i deres støtte rundt klubben, spesielt spillerne skal ha enormt mye skryt for hvordan de har håndtert dette mediaskapte sirkuset. Takk spesielt til ringrevene Hestad og Hoseth som har klart å være ærlige uten å styre opp saken noe ytterligere, jeg er utrolig glad for at vi har sånne rutinerte gubber som kan stå frem som et godt eksempel når det stormer som verst.

Gleder meg til i morgen da vi skal innta tabellteten og ikke se oss mer tilbake i år! HEIA MFK!

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Det er bra at Solskjær, Røkke og Gjelsten har snakket sammen. Ole Gunnar er ambisiøs og da har man selvfølgelig ... ambisjoner...

Både Røkke og Gjelsten har bygd seg opp fra bånn og bør være de nærmeste til å forstå dette. Det tror jeg de har klart å komme til en forståelse segimellom på nå. Det er litt mer skurr i ledelsen innad i MFK. De er oppvokst med å være heltene i småbyen og forsåvidt godt fornøyd med det. Ole Gunnar er ambisiøs i ordets rette forstand og det har de ikke helt klart å forstå konsekvensene av.

Er ikke helt enig med deg Solaar når du foreslår kurs i mediahåndtering. Jeg tror de trenger å lære mer om hva det vil si å ha et høyere ambisjonsnivå enn hva det har vært tradisjon for.

Lenke til kommentar

I ettertid må jeg også si at det er interessant hvor mye bitterhet som dukket opp fra RBK-fansen, de tåler virkelig ikke at Molde har litt medgang. Hadde jeg holdt med bydelslaget fra Singsaker ville jeg vært betydelig mer opprørt over hvordan den klubben drives om dagen enn hva supporterlederen for rivalene uttaler seg om.

Støtt en klubb som kan drives selvstendig så kan du begynne å prate om hvordan klubber skal drives. Viste jo hvor fort ting kan ramle sammen når man han har en snurt milliardær som klubber står å faller på. Nå er det ikke noe hemmelighet at RBK ikke liker Molde noe særlig. Nå klarte jo Molde gjøre situasjonen verre helt selv, så ville nok tatt en kikk på deres mediahåntering fremfor RBKs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Siden når ble det lov å løpe ned spillere i norsk liga? Fikk desverre ikke med meg den notisen fra NFF.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Man kan si mye om Øverbø, men han hadde i det minste baller, en mangelvare i dagens dommerstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...