PatSharpX Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hvorfor kan vi ikke bare spare tid og sende Bærumsklubben rett ned i Adecco føst som sist? Bare å smøre seg med tålmodighet gitt. Jeg bare håper Bærum holder seg i Adecco, for da skal jeg på Bærumsderby på Kadda til nesteår! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Du får heller komme deg på Asker - Stabæk da. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Noen som gidder hjelpe meg med å finne videointervjuer med Birkir Sævarsson i Brann? Nvm, endelig har Brann-tv lagt ut noe med han. Endret 22. mai 2012 av Stine Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 kvifor skal du se Videointervju der Sævarsson er med da? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 kvifor skal du se Videointervju der Sævarsson er med da? Onanimateriale? 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Lurte på åssen han snakker Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 I morgen vinner Sogndal over Sandnes, spiser admin-hatten min hvis ikke så.. ^^ Men seriøst, nå må Sogndal gjøre noe med situasjonen. 4 tap etter hverandre, ikke bra. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Lukter uavgjort av den kampen. Tipper Viking går på tap mot Stabæk også, er så jævlig typisk Viking. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Nå melder noen medier at OGS har valgt å bli i Molde, og ikke ønsker jobben i Villa. Hva faen Ole..?! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Oddsen fra 1,25 og nå oppe i hele 28. Om noen fremdeles tror han blir Villa-sjef vil et bet i tusenkronersklassen være perfekt nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Sorry Ole, jeg skjønner at familien er viktig, men å takke nei til Villa nå etter det som har skjedd de siste dagene er selvmord. Andre PL-klubber kan bli skremt av alt oppstyret og det kan gjøre det vanskeligere senere. Og du Ole. Du blir ikke United-manager uten annen erfaring enn TL. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jaja, da får vi kose oss med OGS her hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Nå har jeg ikke all fakta på bordet, men konkluderer med at Solskjær er en idiot. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Nå bryter du dere en norsk lov; Blir sinte på Ole Gunnar Solskjær. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Vi er ikke sinte, vi er skuffet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jaja, alt som er negativt ladet mot han er forbudt. Men ja, komplett idioti og takke nei. Håper han har skremt klubber som Aston Villa til å holde seg unna så får han trene andre lag. Molde 2 - Solskjær 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Det er mulig at han er smart og venter til han har litt mer erfaring. Han er ennå ung i forhold til andre managere og har mye tid å gjøre det på. I verste fall hadde han tatt en "Bjørn Helge Riise" og hoppet på første fly til England, floppet og mistet mye mer renome på den måten. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Det som er helt sikkert er at den grunnen OGS har gitt for at han fortsetter i Molde ikke er den hele sannheten. Han har ambisjoner om å ta over managerrollen i Man United, og vil bygge opp et så bra trener-omdømme at han kan bli aktuell den dagen Ferguson gir seg. Den eneste måten det kan skje på som Molde-trener er med meget imponerende resultater i Europa. Med andre ord tror jeg resultatet av dette Røkke-møtet var ekstremt gode nyheter for Molde-fansen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Det som egentlig skulle bli dommedag for Molde-supporterne har blitt.. stabilisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå