Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.vg.no/spo...?artid=10061744

- For meg, som aldri har holdt med Manchester United, er det ikke den store helten som drar. Kjell Inge er mer verdt for meg enn all verdens trenere.

En rik onkel som spytter penger inn i klubben er viktigere enn en trener som fører de til seriegull på første forsøk. Det der kvinnemennesket slutter aldri å drite seg ut. Flaut utspill igjen fra denne Mauseth.

Endret av MartinF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For Røkke fungerer pengene, makten og oppmerksomheten det gir ham som en penisforlenger. Han gjør jo stadig slike ting for å markere seg, også i næringslivet.Han er til tider som en liten unge med for mye penger. Denne saken må forøvrig være Norgesrekord i dårlig mediehåndtering.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Røkke føler nok at han eier alt. Og akkurat som ungen på lekeplassen som ikke får viljen sin så vil han ikke leke mer. Tror ikke OGS er særlig bekymret for å la Aston Villa kjøpe han ut fra kontrakten med Aker/Molde.

Dette viser vel baksiden ved å ha rike onkler som man er fullstendig avhengig av. Molde i Adecco i 2014.

Lenke til kommentar

Altså, jeg kan på en måte forstå Molde-ledelsen; ingen liker at "sjefen" blir linket til andre klubber, men de fleste andre klubber klarer i allfall å forholde seg profesjonellt til dette. Molde og Røkke virker her som en smålig å sjalu klubb som tilter i vinkel når det uunngåelige skjer.

Lenke til kommentar

Greit at Solskjær fortjener bedre, men har mistet mye av respekten for han etter han ble trener. Hvor dårlig taper han er, hvor lik han er alle andre når det kommer til saken osv.

Håper for hans og Moldes del at de kommer til enighet og fortsetter i en vennlig dialog. Molde har oppført seg uverdig, men jeg mener Solskjær også har opptred uprofesjonelt.

Lenke til kommentar

Uproft? Han hadde jo fått klarsignal. At det ikke ble så diskret som ønsket er jo en sak, men grunnen til at denne saken nå er på linje med en skandale for molde er jo styret og Røkke sin feil ene og alene. Hadde de tatt dette internt hadde ikke Media-Norge fråtset i det.

Dette er typisk Norsk. Navlebeskuende med storhetstanker. La alle spillere og trenere som har muligheten dra så billig som mulig til utlandet. Så kanskje vi faktisk kan utvikle oss som fotballnasjon, isteden for enda å drømme om "Drillotiden".

Lenke til kommentar

Jeg er enig med dere begge egentlig. Solskjær har ikke lært seg å tape enda, men det er ingen tvil om at han har et talent for trenerjobben. Tror dermed ikke at han er helt PL-klar enda.

Er tydelig at det har vært mangel på kommunikasjon hos Molde. Og ikke minst overreaksjoner fra enkelte. Hvorfor Molde lekker informasjon som setter alle parter i dårlig lys er dermed et godt spørsmål.

Lenke til kommentar

Tja, den som kommer best ut av dette er definitivt Solskjær. ALLE med ltit vett skjønner at han ikke kan blankt avvise Aston Villa om de ønsker å ta en prat. Ang. disse spørsmålene til Røkke og svarene til Solskjær. Ser ikke hva Solskjær har svart feil her...

1. Får han tilbud fra Villa, drar han etter Hønefoss-kampen. Da er det pause i Norge og han kommer over i tide før sesongoppkjøringen til Aston Villa. God timing for begge parter, imo.

2. Han vil ta med seg Mark Dempsey og Richard ett eller annet. Dette er to som har jobbet med OGS i flere år, og han hentet disse til Molde til SITT team. Dempsey var vel en liten periode i Tromsø, men jobbet med OGS i Man Utd tidligere. Er helt naturlig at han tar med seg dette over. Du ser Solbakken gjorde det samme med Bård Wiggen fra FCK til Køln.

3. Han vil prøve å hente over Magnus Wolf Eikrem. Dette er også helt naturlig. OGS har jobbet med å forme Eikrem som spiller siden han ble manager for reservelaget til United og det var han som hentet Eikrem til Molde. Jeg tror ikke Eikrem hadde gått til Molde om OGS ikke hadde vært manager. Om Eikrem er klar for PL er en annen sak.

Det andre som irriterer meg er at folk mener at OGS kun går etter pengene. Det er feil. Ole Gunnar er en mann med ambisjoner. Han vile være manager i Premier League, og når en klubb som Aston VIlla ønsker å ta en prat, så må han selvfølgelig gjøre det. Jeg tror ikke OGS hadde hatt vondt av å være i Tippeligaen fks. ut sesongen, men timingen med Villa er perfekt. Han sier selv han har blankt avvist flere PL-klubber og klubber som spiller CL neste sesong. Tror Aston Villa kan være en perfekt match for Solskjær i PL.

Lenke til kommentar

Røkke og co må da være dumme som stokker. Markedsverdien til Ole Gunnar ute er ørten ganger større enn her på berget. Money talks, de gutta kan ikke forvente at OGS sier nei takk til 10-12 ganger årslønn og større muligheter.

Dog, særdeles prisverdig hva Røkke & co har investert i norsk fotball.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...