Husam Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Det virker ganske sannynlig at Solskjær er på vei til Aston Villa nå. Ser ikke bort fra at det kan bety at Molde skal slite med å henge med i gullkampen i år. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Tror han fortsetter i Molde ut sesongen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Tror ikke noe på at OGS går til Villa. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Om han gjør det så skjer det rimelig straks. PL-klubber er sjelden interessert å være uten manager spesielt lenge. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Tror ikke noe på at OGS går til Villa. Hvorfor ikke? Er jo nærmest den perfekte PL-klubben å gå til akkurat nå. Jeg tror han drar, og jeg tror han drar i EM-pausen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Han er visst på flyplassen nå. Solskjær altså. Privatjet venter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hvorfor ikke? Ting har endret seg i går. Har litt mer tro på at han går nå, men det er ikke umulig at OGS kommer tilbake til Molde uten noen avtale. Håper han drar og at han gjør det godt med Villa. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Som om ikke nyheten om at Solskjær muligens velger Villa og PL foran Molde var ille nok, så melder Dagbladet at Røkke har planer om å trekke seg ut av klubben. Dette var 24 timer med gode nyheter for oss Molde-fans gitt. Link Endret 18. mai 2012 av Solaar 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Som forventet så drar OGS ingen stdeder. Han var bare i Birmingham for å ha en samtale med Villa, ingen forhandlinger ifølge han selv. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hva synes Molde folkene om at Røkke trekker seg ut grunnet OGS? Som Jamal fra VG skrev "Trodde ikke folk fra Norge hadde lov å være sinte på Ole Gunnar Solskjær". Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Kjell Inge Røkker starter ettermiddagen med å drite seg loddrett ut. Han bare trekker seg ut av Molde som en hevnaksjon på OGSs samtaler med Villa. Deretter fortsetter Molde med å holde krisemøte og sier at "tilliten [til Solskjær] er satt på prøve". Dette er fantastisk underholdning på en fredagskveld på jobb. Nå håper jeg Ole Gunnar ender opp hos Villa på tross av at han mener han ikke er interessert. Han fortjener så mye, mye bedre enn den apeflokken på Møre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Det er vel fordi OGS ikke svarte på spørsmålene han fikk. Uansett, utrolig morsomt ja. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Hvorfor skal han svare på sånne spørsmål? Om de som har kommet frem i media stemmer, så ser jeg ikke noe behov for det, når han kun var over for en uformell prat. Kommer du til å ta med deg personell? Kommer du til å ta med deg spillere? osv. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Vel, hvorfor han skulle svare på spørsmålene ser man nå. Jeg vet ikke hvilke konsekvenser det vil få for Molde når Aker trekker seg ut. Men han kunne bare gitt et svar til Røkke eller gitt beskjed om at dem ikke er i forhandlinger. Men det kommer jo frem at Molde fotballklubb også føler seg sveket av OGS. Kan ikke se at han skal kunne fortsette i klubben flere sesonger. Latterlig å miste treneren som ga dem seriegull på bagateller. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 OGS skal uttale seg på TV2 Nyhetskanalen straks. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Føkk fredagsfilmen. Svette moldensere er god underholdning. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg vet ikke hvilke konsekvenser det vil få for Molde når Aker trekker seg ut. Er snakk om et tap på 20-25 millioner kroner. Men det kommer jo frem at Molde fotballklubb også føler seg sveket av OGS. Kan ikke se at han skal kunne fortsette i klubben flere sesonger. Latterlig å miste treneren som ga dem seriegull på bagateller. OGS sier at Molde ga han et "ok" på å ta en prat med Aston Villa. Idiotisk å etterpå komme å si at de føler seg sveket. 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg tror fortsatt Solskjær drar i EM-ferien. Tror faktisk også at han allerede har bestemt seg, men at han skjønner at det er jævlig utaktisk å si det høyt med tanke på det jevne kampprogrammet som er igjen av hans Molde-karriere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg vet ikke hvilke konsekvenser det vil få for Molde når Aker trekker seg ut. Er snakk om et tap på 20-25 millioner kroner. Men det kommer jo frem at Molde fotballklubb også føler seg sveket av OGS. Kan ikke se at han skal kunne fortsette i klubben flere sesonger. Latterlig å miste treneren som ga dem seriegull på bagateller. OGS sier at Molde ga han et "ok" på å ta en prat med Aston Villa. Idiotisk å etterpå komme å si at de føler seg sveket. Såpass mye penger det er snakk om å ja. Vel, ga de klar signa er det deres egen feil. Jeg kjenner ikke til detaljer mer enn hva media har skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå