Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjell Inge Røkker starter ettermiddagen med å drite seg loddrett ut. Han bare trekker seg ut av Molde som en hevnaksjon på OGSs samtaler med Villa. Deretter fortsetter Molde med å holde krisemøte og sier at "tilliten [til Solskjær] er satt på prøve". Dette er fantastisk underholdning på en fredagskveld på jobb.

 

Nå håper jeg Ole Gunnar ender opp hos Villa på tross av at han mener han ikke er interessert. Han fortjener så mye, mye bedre enn den apeflokken på Møre.

Lenke til kommentar

Vel, hvorfor han skulle svare på spørsmålene ser man nå. Jeg vet ikke hvilke konsekvenser det vil få for Molde når Aker trekker seg ut. Men han kunne bare gitt et svar til Røkke eller gitt beskjed om at dem ikke er i forhandlinger.

 

Men det kommer jo frem at Molde fotballklubb også føler seg sveket av OGS. Kan ikke se at han skal kunne fortsette i klubben flere sesonger. Latterlig å miste treneren som ga dem seriegull på bagateller.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvilke konsekvenser det vil få for Molde når Aker trekker seg ut.

 

Er snakk om et tap på 20-25 millioner kroner.

 

Men det kommer jo frem at Molde fotballklubb også føler seg sveket av OGS. Kan ikke se at han skal kunne fortsette i klubben flere sesonger. Latterlig å miste treneren som ga dem seriegull på bagateller.

 

OGS sier at Molde ga han et "ok" på å ta en prat med Aston Villa. Idiotisk å etterpå komme å si at de føler seg sveket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvilke konsekvenser det vil få for Molde når Aker trekker seg ut.

 

Er snakk om et tap på 20-25 millioner kroner.

 

Men det kommer jo frem at Molde fotballklubb også føler seg sveket av OGS. Kan ikke se at han skal kunne fortsette i klubben flere sesonger. Latterlig å miste treneren som ga dem seriegull på bagateller.

 

OGS sier at Molde ga han et "ok" på å ta en prat med Aston Villa. Idiotisk å etterpå komme å si at de føler seg sveket.

 

Såpass mye penger det er snakk om å ja.

 

Vel, ga de klar signa er det deres egen feil. Jeg kjenner ikke til detaljer mer enn hva media har skrevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...