Golf'ern Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Få vekk Fagermo! dette ser elendig ut!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Golf'ern skrev (23 timer siden): Få vekk Fagermo! dette ser elendig ut!!!!! It is Done. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (18 minutter siden): It is Done. Endelig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 Fagermo og Rekdal sparket i samme uke. Skulle man ikke tro. Lenke til kommentar
Kongemannen Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 Klar for kamp mellom Molde og Brann. Meget pent vær i Molde og dag. Kan bli en fin kamp dette. 30 millioner mannen klar for MFk. Brynhildsen og keeper Karlson ute med kort. Brann har tatt ES med storm etter opprykket. Så åpen kamp. Blir viktig for MFK å få spillet igang før CL kval. Der mest sannsynlig Finske HJK venter. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 Må si at jeg synes at tabellen er ganske sexy nå. Bønna fra nord som tar topplassene og Viking på en grei tredje. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 (endret) Mr.Duklain skrev (57 minutter siden): Må si at jeg synes at tabellen er ganske sexy nå. Bønna fra nord som tar topplassene og Viking på en grei tredje. Synes den ser fin ut saann, jeg ogsaa. Betryggende for Viking og Tromsoe, at Brann og Molde, som ligger rett bak, har en kamp mere spilt. Endret 9. juli 2023 av Karltorbj Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 Rosenborg eller Vålerenga kan faktisk rote seg ned i en kamp om kvalik/nedrykk om de fortsetter å ta så få poeng. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 (endret) Svein M skrev (2 timer siden): Rosenborg eller Vålerenga kan faktisk rote seg ned i en kamp om kvalik/nedrykk om de fortsetter å ta så få poeng. Sant det. Begge lagene har hatt en dårlig sesong, og det ser ikke ut til å snu. Det er det jeg liker med Eliteserien. Det er få ligaer i Europa der "topplagene" kan ligge i toppsjiktet en sesong og i bunnen i neste sesong, men det skjer ofte i Eliteserien. Endret 9. juli 2023 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. juli 2023 Del Skrevet 12. juli 2023 Geir Bakke går fra Lillestrøm til Vålerenga! 1. april kom seint i år 😮 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 12. juli 2023 Del Skrevet 12. juli 2023 Golf'ern skrev (1 time siden): Geir Bakke går fra Lillestrøm til Vålerenga! 1. april kom seint i år 😮 Ingen aprilsnarr. Geir Bakke er Vålerengas nye trener. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. juli 2023 Del Skrevet 12. juli 2023 Det skjønte jeg, stort sjokk! Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 I dag er det Viking sin dag. Tromsoe tapte. Brann - Stroemsgodset neste. Veldig spennende denne omgangen, hvis du er vestlending. 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 Naa klarte Hamkam aa komme seg over kvallikkplassen, ihvertfall. Tror de kommer til aa klare seg jeg. Hva sier du til det, @Entern 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 Karltorbj skrev (5 minutter siden): Naa klarte Hamkam aa komme seg over kvallikkplassen, ihvertfall. Tror de kommer til aa klare seg jeg. Hva sier du til det, @Entern Til det sier jeg 🥳🥳🥳🥳🥳🥳💙💙💙 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 Viking ligger 9 poeng bak Bodoe Glimt, med en kamp mindre splilt, saa teoretisk, saa kan de ligge 6 poeng bak. Loepet er ikke kjoert enda. Vi er ikke halveis engang. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 (endret) Håper detter går veien for Viking Tror nok at Bodø/Glimt tar gullet igjen, men a guy can dream 😛 Endret 16. juli 2023 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 Mr.Duklain skrev (8 minutter siden): Håper detter går veien for Viking Tror nok at Bodø/Glimt tar gullet igjen, men a guy can dream 😛 Er stygt redd for det, jeg ogsaa. Men saa lenge teorien, er der, saa er det haap. Tror ikke den kollapsen vi saa i fjor, kommer i aar ihvertfall. De skal beholde laget, sier de. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 (endret) Naa er jeg ikke bare stolt av, laget mitt Viking, men supporten ogsaa. Det er helt slikt, etter dem, paa tribunen. Kjempebra! https://www.nrk.no/sport/lsk-hyller-viking-supportere-etter-braktapet_-_-har-aldri-sett-lignende-1.16515185 Endret 14. august 2023 av Karltorbj 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. august Del Skrevet 9. august Grise-jevnt i bunnen av Eliteserien nå. Bare fire poeng fra sjuende plassen til bunnplassen. https://www.eliteserien.no/tabell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå