Golf'ern Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 3-3! Sykeste kampen!!!! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 4-4!!! Må være blant det villeste noensinne!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 For en sjuk kamp... Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 (endret) 5 mål siste 10 minuttene av ekstra omgangene 1-3 2-3 3-3 3-4 4-4 Brann har også brent to straffer i kampen. Endret 15. desember 2021 av Svein M Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 (endret) Forbannelsen er brutt! The south will raise again!! Velkommen til eliteserien Jerv!!! Endret 15. desember 2021 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2021 Sykeste kampen jeg har sett (og samtidig ikke sett). Helt vilt! 4 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Jeg hadde ikke trodd at Jerv skulle slå Brann. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Ikke hver dag jeg bytter over fra PL for å se norsk fotball… 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Fyfaen for en kamp! den hadde alt! ellevilt drama! Gratulerer Jerv! at Brann rykker ned er jo fortjent. 1 Lenke til kommentar
Sekulært Snøfnugg Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Golf'ern skrev (På 15.12.2021 den 22.05): Fyfaen for en kamp! den hadde alt! ellevilt drama! Gratulerer Jerv! at Brann rykker ned er jo fortjent. For en absurd måte å snakke på. Det er bare trist for norsk fotball. Tenk å ha en liga uten ekte lidenskap. Er en grunn til at Norges største supporterklubber snakket om hvor trist det var i 2014. Det finnes jo bare negative sider med at Brann blir erstattet av et lag som vil ta -13 poeng i 22'. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Sekulært Snøfnugg skrev (57 minutter siden): For en absurd måte å snakke på. Det er bare trist for norsk fotball. Tenk å ha en liga uten ekte lidenskap. Er en grunn til at Norges største supporterklubber snakket om hvor trist det var i 2014. Det finnes jo bare negative sider med at Brann blir erstattet av et lag som vil ta -13 poeng i 22'. Sa jeg det var bra for norsk fotball? Lenke til kommentar
Sekulært Snøfnugg Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Golf'ern skrev (11 minutter siden): Sa jeg det var bra for norsk fotball? Det er implikasjonen ved å skrive at det var fortjent at Brann rykket ned. Da måtte jo det motsatte være om du mente at jerv burde gitt fra seg plassen til Brann, eller lagt seg i kvalikkampen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Sekulært Snøfnugg skrev (9 minutter siden): Det er implikasjonen ved å skrive at det var fortjent at Brann rykket ned. Da måtte jo det motsatte være om du mente at jerv burde gitt fra seg plassen til Brann, eller lagt seg i kvalikkampen. Jeg skal innrømme at Brann spilte kampen best, men de var dessverre uheldige å bommet mye på målet de første 90 minuttene. Jerv trakk til slutt det siste strået. Den som fortjente plassen var det laget som vant kampen, og det var Jerv. Lenke til kommentar
Sekulært Snøfnugg Skrevet 21. desember 2021 Del Skrevet 21. desember 2021 Mr.Duklain skrev (9 timer siden): Jeg skal innrømme at Brann spilte kampen best, men de var dessverre uheldige å bommet mye på målet de første 90 minuttene. Jerv trakk til slutt det siste strået. Den som fortjente plassen var det laget som vant kampen, og det var Jerv. Du svarte ikke på kommentaren min. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21. desember 2021 Del Skrevet 21. desember 2021 Sekulært Snøfnugg skrev (9 timer siden): Det er implikasjonen ved å skrive at det var fortjent at Brann rykket ned. Da måtte jo det motsatte være om du mente at jerv burde gitt fra seg plassen til Brann, eller lagt seg i kvalikkampen. Nei, det er fortjent ut ifra prestasjonen på banen. 1 Lenke til kommentar
Sekulært Snøfnugg Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 (endret) Golf'ern skrev (På 21.12.2021 den 7.24): Nei, det er fortjent ut ifra prestasjonen på banen. Men det spiller ingen rolle. Det er implikasjonen av det du skriver. Enten mener du at ting som er negative for norsk fotball er positive, ellers mener du at er negative og ikke burde skje. Endret 22. desember 2021 av Sekulært Snøfnugg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2022 Del Skrevet 1. mai 2022 Cupfinale! Holdt på å misse den jeg. Det er altså Molde - Bodø Glimt. Bør bli en bra kamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå