Mannen1 Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Fantasy slippes idag? Flere herfra som er med? Starte ny tråd og lage liga når spillet slippes? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Mannen1 skrev (5 timer siden): Fantasy slippes idag? Flere herfra som er med? Starte ny tråd og lage liga når spillet slippes? Jeg er klar 👍 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 (endret) Stimann skrev (På 8.4.2021 den 14.25): Jeg er klar 👍 3eu37c Da er det bare å joine folkens Endret 9. april 2021 av Mannen1 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 28. april 2021 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) Har laget en liga dere kan bli med i også Kode for å bli med I ligaen:t7m1te Endret 28. april 2021 av Tranceformation 1 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 (endret) Tranceformation skrev (11 timer siden): Har laget en liga dere kan bli med i også Kode for å bli med I ligaen:t7m1te Hva er vitsen med å lage en ny når det allerede er startet en? Folkeskikk hørt om det. Trenger ikke kuppe denne Endret 29. april 2021 av Mannen1 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 (endret) Mannen1 skrev (28 minutter siden): Hva er vitsen med å lage en ny når det allerede er startet en? Folkeskikk hørt om det. Trenger ikke kuppe denne Det er et poeng. Bør kanskje tas opp med moderatorteamet, om det skal slås sammen. Vel, de får avgjøre. Hva er dette "fantasy" for noe, et nytt navn på Eliteserien? Har ikke fulgt helt med her. Edit: Ser ut som det er et spill? Da er det kanskje ikke feil med egen tråd da. Endret 29. april 2021 av Delvis Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Delvis skrev (3 timer siden): Det er et poeng. Bør kanskje tas opp med moderatorteamet, om det skal slås sammen. Vel, de får avgjøre. Hva er dette "fantasy" for noe, et nytt navn på Eliteserien? Har ikke fulgt helt med her. Edit: Ser ut som det er et spill? Da er det kanskje ikke feil med egen tråd da. Tråd er greit men kunne brukt ligakoden som allerede var brukt Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Mannen1 skrev (4 timer siden): Hva er vitsen med å lage en ny når det allerede er startet en? Folkeskikk hørt om det. Trenger ikke kuppe denne Hei. Dette var absolutt ikke et forsøk på å kuppe noe som du skriver. Jeg har forsøkt å finne en egen tråd til "spillet" Eliteserien Fantasy. Om det allerede finnes en tråd om dette, uten at jeg har funnet dette, så beklager jeg det. Jeg har som sagt ikke funnet en tråd om dette. 1 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Evt link gjerne tråden til meg, og isåfall kan vi gjerne slette tråden jeg opprettet. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Tranceformation skrev (5 timer siden): Evt link gjerne tråden til meg, og isåfall kan vi gjerne slette tråden jeg opprettet. Ligaen ligger i cafe tråden. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Mannen1 skrev (2 timer siden): Ligaen ligger i cafe tråden. Er det en egen tråd for kun Fantasy diskusjon? Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 Tranceformation skrev (14 minutter siden): Er det en egen tråd for kun Fantasy diskusjon? Nei. Men jeg la ut ligakoden der. 1 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Nå ble plutselig Viking styrket med Tripic, og KBK med Gjertsen. Viking ser spennende ut, mye bra framover med Berisha, De Lanlay, Fridjonsen, Tripic og Kabran. Har de gått litt under favorittradaren? 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Regjeringen åpner opp for toppfotballen, så nå blir det start av Eliteserien på søndag Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Det blir bra. Men det blir jo med 200/600 tilskuere fra start, må vel øke ganske raskt, kan vel hende de kjører test events etterhvert, uten at jeg har hørt noe om dette. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Golf'ern skrev (13 timer siden): Det blir bra. Men det blir jo med 200/600 tilskuere fra start, må vel øke ganske raskt, kan vel hende de kjører test events etterhvert, uten at jeg har hørt noe om dette. Ingen publikum i kommuner under tiltaksnivå 5A og 5B, men ligger an til litt oppmyking på Østlandet snart. Tar nok fortsatt en stund før særlig flere blir lov, da må vi nok litt utpå sommeren. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Noen som fikk med seg Dønnum vs Zachariassen etter kampen igår? Hvorfor var Dønnum så irritert? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mai 2021 Del Skrevet 11. mai 2021 On 5/10/2021 at 12:41 PM, Tranceformation said: Noen som fikk med seg Dønnum vs Zachariassen etter kampen igår? Hvorfor var Dønnum så irritert? Hm, det fikk jeg ikke med meg. Kanskje bare frustrert, prøver jo på mye bra, men ikke alltid det funker. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. mai 2021 Del Skrevet 14. mai 2021 Tranceformation skrev (På 5.5.2021 den 7.54): Nå ble plutselig Viking styrket med Tripic, og KBK med Gjertsen. Viking ser spennende ut, mye bra framover med Berisha, De Lanlay, Fridjonsen, Tripic og Kabran. Har de gått litt under favorittradaren? Vant mot Brann i serieåpningen og knust av Rosenborg noen dager senere. Jepp Viking er tilbake 😕 1 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 16. mai 2021 Del Skrevet 16. mai 2021 Dønnum stopper opp , det er vel heller ikke lov, så bare grin i vei at McDermott er utenfor streken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå