Golf'ern Skrevet 16. juni 2020 Del Skrevet 16. juni 2020 Endelig er det igang! lengste pause mellom sesongene siden krigen.. 198 dager, mye rust idag kan man regne med. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2020 Del Skrevet 17. juni 2020 Albert Braut Tjåland går samme vei som fetteren, til Molde. Lenke til kommentar
Sekulært Snøfnugg Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Jeg vet ikke med dere, men her i Bergen stinker det gull lang vei! Norges mest lovende talenter! Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Hvor mange ulike gull-øl har du stående? 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 (endret) Tipper dessverre at Molde vinner i år også. Håper på Viking! Tror Start IL rykker ned igjen. Endret 20. juni 2020 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 (endret) Bare jeg som ikke ble overrasket at Rosenborg tapte mot Molde i dag? Endret 22. juni 2020 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. juni 2020 Del Skrevet 20. juni 2020 Ikke overraskende. Håper det går helt ræva i år så de kan få ryddet opp litt skikkelig i organisasjonen sin. Mye sløsing og kameraderi som foregår og lite sportslige resultater over mange år. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Dommeren Saggi står over neste runde etter flere horrible avgjørelser på Vålerenga Stadion i går. Kanskje like greit det. Ødela jo kampen. Lenke til kommentar
Avlatsbrev Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Grusom dømming. For øvrig soleklar straffe til Østensen på 0-0 da han ble bokset i hodet av keeper. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 Så, jeg bor i UK og har oppdaget at Eurosport 1 (Har Sky TV) sender norsk fotball live her, men med Engelske kommentatorer! Er ikke det en veldig niche greie? Kan ikke forestille meg at det er så mange ikke norske som følger med at de stiller med engelsk kommentator. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 Grizzler skrev (2 timer siden): Så, jeg bor i UK og har oppdaget at Eurosport 1 (Har Sky TV) sender norsk fotball live her, men med Engelske kommentatorer! Er ikke det en veldig niche greie? Kan ikke forestille meg at det er så mange ikke norske som følger med at de stiller med engelsk kommentator. https://www.google.com/amp/s/www.eurosport.com/football/eliteserien/2020/football-news-eurosport-to-screen-norways-eliteserien-across-europe_sto7766589/story-amp.shtml Virker som om det bare er de første tre rundene. De benytter vel Corona-situasjonen til å teste om det er et marked. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 24. juni 2020 Del Skrevet 24. juni 2020 3 hours ago, Sexylubb1 said: https://www.google.com/amp/s/www.eurosport.com/football/eliteserien/2020/football-news-eurosport-to-screen-norways-eliteserien-across-europe_sto7766589/story-amp.shtml Virker som om det bare er de første tre rundene. De benytter vel Corona-situasjonen til å teste om det er et marked. Ah..det er dumt, håper de fortsetter med det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Er nok et litt smalt marked ja, men ser også at Fantasy Eliteserien har noen hundre spillere bare fra England, så de er jo sikkert glade for at det er mulig å få sett kamper. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Blir dette året til Bodø/Glimt mon tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Ikke året for rbk i alle fall. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2020 Del Skrevet 25. juni 2020 Enig i at det skal være strengt, men det så mest ut som et uhell da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 27. juni 2020 Del Skrevet 27. juni 2020 Andre enn meg som finner den «musikken» Eurosport spiller på målreprisene helt forjævlig irriterende? Jeg må skru av lyden. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Kåre Ingebrigtsen ledet Rosenborg til "The Double" i 2015 og 2016 (Rosenborg ble dermed den første klubben som vant både cupen og serien to år på rad!) Deretter vant han og Rosenborg serien igjen i 2017. Som spiller vant Kåre Ingebrigtsen "The Double" tre ganger med Rosenborg! Så man kan vanskelig tenke seg en bedre og mer passende trener for Rosenborg! Likevel får han sparken like etterpå, og Rosenborg kastes ut i kaos, elendighet og mørke.... Så da lurer jeg på et par ting: Hvordan kan det ha seg at ledelsen i Rosenborg fortsatt sitter? Og hvordan er det mulig for dem å opptre uanfektet i media og privat, når hvem som helst andre hadde blitt hele Norges klovner og idiotforklart etter en sånn gigatabbe? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 De ble gjenvalgt... Og jeg er helt enig, sparkingen av Kåre var en gigatabbe. De trodde vel de hadde en "storfisk" klar til å bli ny trener, ingenting annet gir noe som helst mening. Sparke klubbens mest suksessrike trener siden NAE rett før CL-kval mot Celtic. Tullete! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2020 Del Skrevet 1. juli 2020 Det var vel tydelig at Kåre hadde hatt problemer en god stund. Det gikk nedover og nedover med resultatene . Det virket som et blaff. Så jeg er ikke uenig i at Kåre ikke var helt god nok, selv Eggen mente jo det. Så jeg støttet at de burde ta sikte på en bedre trener, men de burde utvilsomt tatt seg bedre tid, og ikke sparket Kåre slik det skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå