Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er alltid for fair play, men det der er kun Lillestrøm sin feil! Keeperen til LSK tabber seg ut totalt og det er ingen grunn til å la LSK score et gratis mål. Hadde det vært sånn at Brannspilleren hadde dundret avgårde et skudd hadde saken vært en annen. Det der var et helt greit tilbakespill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er alltid for fair play, men det der er kun Lillestrøm sin feil! Keeperen til LSK tabber seg ut totalt og det er ingen grunn til å la LSK score et gratis mål. Hadde det vært sånn at Brannspilleren hadde dundret avgårde et skudd hadde saken vært en annen. Det der var et helt greit tilbakespill.

 

Men poenget er fortsatt at han ikke mente å skåre, uansett hvordan det skjer, derfor er det utrolig bra gjort av Brann (etter godkjenning fra Skarsfjord) å la de få et mål.

Lenke til kommentar

Davy setter ny rekord i å lage 10 høns av ei fjær(?): "Er det et problem at du har en spiller som åpenbart ikke har den samme disiplinen som de andre 10?" (Om LSK sin scoring hvor keeperen prøver å redde).

 

Gleder meg til å høre hva han sier dersom en spiller engang mister litt mat på bakken. "Er det et problem at du har en spiller som åpenbart spytter i ansiktet på sultne barn i Afrika?"

Lenke til kommentar

Merkelig hvordan absolutt INGEN nevner medvinden som Brann hadde mot LSK sitt mål. Følger du med på sparket til Mjelde, så får ballen en meget kraftig dytt når den dupper, og får kraftig fart ned mot gressmatta. Slikt er umulig for en keeper å regne ut i hodet, så den spretter langt over.

Dette ble også nevnt flere ganger før hvordan utsparkene til Magnusson alltid gikk kort grunnet motvind, mens Brann fikk medvinden.

 

I tillegg så antar jeg Magnusson forventet en enkel ball han lett kunne ta i mot med føttene eller i hendene, men fikk en ball som gikk høyt, og fikk kraftig medfart på grunn av vinden.

 

Lurer veldig på hva som hadde skjedd om Leciejewski faktisk hadde reddet skuddet til Sigurdarson :p

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...