Anonym234 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ingen fornøyd Brannkeeper iallefall. Godt Mjelde tok affære Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg er alltid for fair play, men det der er kun Lillestrøm sin feil! Keeperen til LSK tabber seg ut totalt og det er ingen grunn til å la LSK score et gratis mål. Hadde det vært sånn at Brannspilleren hadde dundret avgårde et skudd hadde saken vært en annen. Det der var et helt greit tilbakespill. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Haha, for en absurd situasjon. Flott gjort av Brann å la LSK få et mål der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2012 Tullingen i målet kan ta seg en bolle. Skjønner ikke frustrasjonen hans. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jeg er alltid for fair play, men det der er kun Lillestrøm sin feil! Keeperen til LSK tabber seg ut totalt og det er ingen grunn til å la LSK score et gratis mål. Hadde det vært sånn at Brannspilleren hadde dundret avgårde et skudd hadde saken vært en annen. Det der var et helt greit tilbakespill. Men poenget er fortsatt at han ikke mente å skåre, uansett hvordan det skjer, derfor er det utrolig bra gjort av Brann (etter godkjenning fra Skarsfjord) å la de få et mål. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Keepern til Brann var jo ikke noe interessert i opplegget. Han gikk etter ballen. Hadde vært så bra om han hadde reddet der. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Logi Magnusson bør være fornøyd om han ikke får et negativt tall på børsen. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Logi magnusson må være seriens dårligste spiller. Fult fortjent seier til brann, + creds for fair play. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Davy setter ny rekord i å lage 10 høns av ei fjær(?): "Er det et problem at du har en spiller som åpenbart ikke har den samme disiplinen som de andre 10?" (Om LSK sin scoring hvor keeperen prøver å redde). Gleder meg til å høre hva han sier dersom en spiller engang mister litt mat på bakken. "Er det et problem at du har en spiller som åpenbart spytter i ansiktet på sultne barn i Afrika?" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Davy elsker jo å prøve å skape overskrifter med "skarpe" spørsmål. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Merkelig hvordan absolutt INGEN nevner medvinden som Brann hadde mot LSK sitt mål. Følger du med på sparket til Mjelde, så får ballen en meget kraftig dytt når den dupper, og får kraftig fart ned mot gressmatta. Slikt er umulig for en keeper å regne ut i hodet, så den spretter langt over. Dette ble også nevnt flere ganger før hvordan utsparkene til Magnusson alltid gikk kort grunnet motvind, mens Brann fikk medvinden. I tillegg så antar jeg Magnusson forventet en enkel ball han lett kunne ta i mot med føttene eller i hendene, men fikk en ball som gikk høyt, og fikk kraftig medfart på grunn av vinden. Lurer veldig på hva som hadde skjedd om Leciejewski faktisk hadde reddet skuddet til Sigurdarson Endret 13. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Lefsa hadde blitt Branns svar på Kovacs, og Lefsa ville fått samme mottakelse på Åråsen som Kovacs på Brann stadion. Hadde han reddet hadde han hatt reglene på sin side (som Kovacs hadde), men blitt enda mer utpekt enn han allerede har. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Alle gode keepere hater vel å slippe inn mål. Og måtte slippe inn et frivillig fordi motstanderen sin keeper klønet det til kan være vanskelig å svelge. Tror jeg hadde hatt samme innstilling. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Da var jeg en utrolig dårlig keeper, for jeg hadde bare latt de gå den inn. Ikke ulikt hva Ajax-keeperen gjorde i en kliss lik situasjon, og han var vel iallefall ikke en dårlig keeper. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Haha. At Brann-keeperen i det hele tatt prøver. Flaut. 4 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Nok en trist dag for idretts-Norge. Tor-Marius Gromstad funnet død. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 For jævlig. Hvil i fred, Tor Marius. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Heldige jævel! http://www.dagbladet.no/2012/05/16/sport/fotball/tippeligaen/21625315/ Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ser ut som det hjalp på treffsikkerheten da Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Heldige jævel! Hun i mål heter Caroline. Møtte henne på en øde øy i Malaysia for noen år siden. Koselig jente 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå