PatSharpX Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 (endret) Ja det kan tenkes. Skjønner ikke helt hva du vil frem til? At oppsettet vi har i dag er bedre? Endret 8. oktober 2019 av PatSharpX Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Det er kun cupfinalen jeg ikke likte de endra på ellers er det ok, og det har vært ok sånn ellers også, det er bare kamp tidspunkter som er helt idiotiske i eliteserien, her håper jeg det gjøres endringer, men det står det ingenting om, så det er tvilsomt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2019 Del Skrevet 8. oktober 2019 Det er kun cupfinalen jeg ikke likte de endra på ellers er det ok, og det har vært ok sånn ellers også, det er bare kamp tidspunkter som er helt idiotiske i eliteserien, her håper jeg det gjøres endringer, men det står det ingenting om, så det er tvilsomt. Ja, det blir styrt av TV avtalen, så der må NFF bli enige med Eurosport. Men tviler på at det kommer til å skje så mye der fremover. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Så hvem tror man tar sølv og bronse? Og hvem rykker ned? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Har en dårlig følelse på at RBK tar medalje, får bare håpe det ikke blir sølv, Glimt tar den andre. Ranheim og Mjøndalen ned, Godset får kvalik som de vinner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2019 Snakkes, LSK! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Ahhahaha, sykeste jeg har sett! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 I dag lærte jeg at man fint klarer å søle bort 4-0. Hadde LSK hatt mer støtte av supporterne sine hadde de kanskje klart seg, men som vanlig var Fuglene mer opptatt av å tenne fyrverkeri og lage bråk. På et tidspunkt etter kampen så det ut som om LSK hadde mer støtte av innleide vakter som ville frata Start all glede og feiring. Eliteserien blir et bedre sted uten LSK og alt tullet de driver med som ikke har noe med proff fotball å gjøre. 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Helt enig Retroman, kommer ikke savne LSK det minste. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Synd Lillestrøm rykker ned, fotballen blir bare mer og mer kjedelig. Norsk fotballs fremtid er 2-3 tusen på tribunen som sitter helt i ro og tier stille mens ball spilles forsiktig frem og tilbake ute på banen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Er ikke Lillestrøm definisjonen på kjedelig da? 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Sexylubb1 skrev (5 minutter siden): Er ikke Lillestrøm definisjonen på kjedelig da? De var kjent som definisjonen på underholdende fotball i sin storhetstid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Var Fyllingen også Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2019 Del Skrevet 13. desember 2019 Eneste jeg vil savne med LSK er naturgress. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. desember 2019 Del Skrevet 14. desember 2019 Selv om jeg synes det er bra at lag i og rundt Oslogryta rykker ned, så har jeg personlig ikke noe mot Lillestrøm. Da synes jeg Vålerenga og klanen er værre enn Lillestrøm og kanarifuglene. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 byebye Deila, haha! dette var digg. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 7. januar 2020 Del Skrevet 7. januar 2020 Hallo Deila, velkommen til NYC og MLS! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Fagermo blir ny VIF trener. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Så gikk fra en av de beste lagene i Eliteserien, til Vif? Why? Makes no sense.. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 "Wants a new challenge". Hater når det skjer på FM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå