Delvis Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Pokkern at de ikke sendes på tv. Ikke Molde i morgen heller. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Sendes på eurosport betal. Du kan tegne abonnement og kansellere innen 14 dager så får du den første måned gratis. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Var innom og sjekket, og fikk beskjed min prøvetid var oppbrukt ( vinter OL) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Det er kanskje det verste jeg har sett på dommerfronten noen sinne. Helt katastrofalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Brutter'n ferdig i RBK. Hvem pokker kommer inn? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Lurer på hva som ligger bak denne avgjørelsen. Greit nok at resultatene kanskje ikke har vært top notch på Lerkendal i vår, men hvis treneren sparkes på bakgrunn av resultater når laget ligger 2 poeng bak serieleder og nettopp har gått videre i CL-kvaliken, så har de rett og slett urealistiske krav på brakka. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Enig. Jeg klarer bare se to mulige svar her; (1) han har gitt seg frivillig/fått tilbud fra utlandet, eller (2) Han får sparken og en ny mann er så godt som klar. Helt hinsides å sparke treneren rett før CL-kval mot Celtic. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Æsj... Skal RBK bli skikkelig gode nå da? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Normalt ville jeg sagt: Trond Sollied inn. Men det er kanskje uaktuelt nåSteffen Iversen kan være et alternativ. Kjenner ikke den faglige kompetansen til han, men det er hvertfall en type som passer. Endret 19. juli 2018 av Delvis Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Trond Sollied er blitt alkis. Iversen har selvfølgelig ikke nok erfaring til å ta over Rosenborg. Forbanna søppelklubb...! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Conte, Zidane og Wenger er ledige på markedet. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Trond Sollied er blitt alkis. Triste greier det.. Uansett: Forstår at ledelsen ser at KI ikke holder. Det er en nøvendig oppsigelse dessverre. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Den pressekonferansen er noe av det rareste jeg har sett. Koteng sier styret har diskutert dette lenge, men at de overhodet ikke har begynt arbeidet med å finne ny permanent hovedtrener. I tillegg begrunner han sparkingen på dette rare tidspunktet, en uke før Celtic-kampen, blant annet med at et trenerbytte kan frigjøre energi. Men han sier samtidig at det ikke har vært noe misnøye i spillergruppa, og at de nå er veldig overrasket. Så de normale mekanismene som frigjør energi i spillergruppa etter en trenersparking er jo ikke tilstede i det hele tatt. Jeg lurer på hva som egentlig har skjedd, for Koteng må jo ha løyet så det rant av ham ved flere anledninger her. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Conte, Zidane og Wenger er ledige på markedet.Helena Mikkelsen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 (endret) Dette kom som et sjokk for de fleste, og timingen er snodig. At laget gikk videre mot Valør kan ikke tilskrives gode lagprestasjoner. eller kampplan. Var det noen som så bortekampen? Ikke akkurat minneverdig. Dette var tjuvflaks på trøndersk. Celtic er ingen uoverkommelig motstand. De var suveren på alle måter i skotsk liga og cup, Men det er ikke en velidg høy målestokk. De er utenfor sesong, har noen skader og vi tapte bare 0-1 totalt mot de ifjor. Har laget noen som helst ambisjoner er Celtic et lag som må slås over 2 kamper. RBK per i dag er et lag sportslig sett som er knapt på 2015 nivå. Det siste 1.5 året har utviklingen stoppet helt opp. Laget gjør det såvidt bedre i ligaen enn lilleputt ranheim. KI feiler litt på det det samme som Perry, nemlig en tafatt og defensiv kampplan der man legger seg bakpå så fort man har 1 eller 2 måls ledelse, og taper dermed de fleste slike kamper. Spillet er ikke slik det bør være med hurtig spill i lengderetningen og samtidige bevegelser, presisjonen og farten på ballen må opp når man møter bedre motstand. Mot norske lag er ikke dette noe stort problem (dessverre for da kan de drive på sånn enda) men mot bedre lag blir man fort avkledd på dette. Det blir hvertfall spennende å se hvem som blir ny fast trener. Jeg mener de må utenlands for å finne noen med ambisjoner og evne til å lære opp laget i den typen fotball han som trener tror på. KI blir litt for mye jovial og kompis er jeg redd. Skal man få fremgang og resultater er det hardt arbeid og dedikasjon som gjelder, ikke luffing rundt på treningsfeltet mens man snakker om hva man skal gjøre på fritiden. Edit: Anbefaler å se denne: https://www.tv2.no/sport/9979541/ Svetteringene på nye treneren er jo helt episk Endret 19. juli 2018 av kremt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Sjokk. Kommer alltid hjem når det ikke funker i utlandet... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Sjokk. Kommer alltid hjem når det ikke funker i utlandet... Han dro til Malmø og spilte rimelig greit i 3 sesonger sist det ikke funka i utlandet... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Trodde han var en tur innom Molde da og? Kan hende jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå