WHBO Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 (endret) Rekdall blir Start trener. Virkelig ikke det jeg håpet på, men for all del, vi kan ikke bli så mye dårligere. Endret 1. juni 2018 av WHBO Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Han er i det minste en bedre trener enn kommentator. Lenke til kommentar
WHBO Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Ja, men det skal ikke mye til heller. Elendig kommentator. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 God ferie til deg også, tror RBK må trene litt i sommer jeg. Jeg mistenker at gullet glipper nå, nesten halvspilt og det de har vist frem hittil har vært middelmådig rent spillmessig. Hvis du hadde lagt frem den tabellen der før sesongstart med ranheim over rosenborg ville folk sagt at du var en tulling. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 I fjor sommer ble middelmådigheten Anders Trondsen kjøpt for 15 millioner kroner fordi han var en formspiller på et annet topplag. Det er mer enn hele Brann-laget har kostet til sammen. Jeg gleder meg nesten til å se hvor desperate kjøpene til RBK blir denne sommeren, selv om de desperate kjøpene sannsynligvis vil sikre gullet dette året også. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Rafik Zekhnini ferdig i RBK også, flere dager før avtalen egentlig går ut og meg 0 kamper fra start. https://www.tv2.no/a/9910567/ Spent på shoppingen deres i sommer ja. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Elsker hvor opptatt andre lags supportere er med RBK... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Elsker hvor opptatt andre lags supportere er med RBK... Bedre å være opptatt av RBK enn Arsenal Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 ser dårlig ut for RBK! deilig det Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Bedre å være opptatt av RBK enn Arsenal ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Regner med han mener at det er bedre å følge med et norsk lag man ikke liker enn et utenlandsk. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Elsker hvor opptatt andre lags supportere er med RBK... Andres ulykke er noen personers største lykke her i livet Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Utrolig at Vålerenga hadde sjans til å gå forbi RBK om vi hadde vunnet idag. Klasseforskjell. RBK virker bare å møte opp til kamper mot store lag. Merkelig hvor dårlig de er ellers. Det burde jo være like enkelt hver gang å Kåre en vinner på Lerkendal. Er ikke de utpå banen det står på i alle fall. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Vålerengaspillerne hadde i likhet med de fleste andre "glemt" at det var eliteserierunde i helga. Bendtner derimot ville helst glemme at det var VM. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Vet ikke om RBK faktisk har tatt grep og hevet seg mye eller om det bare var Enga som var fryktelig svake i går, mulig begge. Uansett en enorm klasseforskjell. Ser ut som Kåre også har forstått at om Trondsen spiller som anker og Konradsen som indreløper er RBK langt farligere med en gang. Bendtner var overraskende pigg og god i går, og som nevnt over sikkert veldig lysten på å glemme VM. Skulle scora et par i går og sendt et lite stikk mot Åge. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Mistenker begge. Syns RBK så sterke ut, lenge siden jeg har sett de sånn. Vålerenga var veldig svake i de første 35 minuttene, der tapte vi egentlig kampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Oppsummerer det temmelig bra egentlig der. I tillegg så gikk vel så og si alle de som presterte best på søndag for RBK ut med skade og. Da dabber naturlig nok kampen ut litt. Når RBK prøver en ny taktikk før Europa og blir det ikke like mye samspill. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2018 Håland med fire scoringer i Bergen før publikum har rukket å sette seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå