PatSharpX Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Håhåhå. Asker - Bærum. Her blir det krig! Det hadde vært fett å dra på den, men seff er den samtidig som Skeid - Vålerenga. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Prioriteringer, prioriteringer! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Og han prioriterer da riktig. Eventuelt kan man dra på Grorud-Aafk Endret 7. mai 2012 av Olum Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Prioriteringer, prioriteringer! Sant det, så prioriterer da Vålerenga først. Men jeg skal få med meg Bærums derby til neste år, om Bærum holder seg i første div da. Det kan bli moro! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Blir nok Asker som går opp og Bærum ned, slik det skal være. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 http://www.fotball.no/nff/Fair-Play/2012/Norge-er-Fair-Play-vinner/ Norge vant Fair play-plass og får ekstra plass til EL kvalikken. Jævla artig at vi sender ut Stabæk. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 http://www.fotball.n...ir-Play-vinner/ Norge vant Fair play-plass og får ekstra plass til EL kvalikken. Jævla artig at vi sender ut Stabæk. Skulle akkurat til å poste den samme. Det blir vel noen pene tap det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Uff. Når vi sender ut TL dårligste lag så ber vi jo om å falle på listene. Greit at de har fortjent det etter fjorårets sesong, men sånn som de spiller blir dette bare latterlig og skammelig. De har ingen verdens ting å gjøre i Europa pdd. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Lag som ikke har noe å tape har en tendens til å gjøre det bra. Hadde ikke overrasket meg om Stabæk kom seg noen runder videre hvertfall. Ellers har jeg vansker for å se hvilke andre lag som fortjener plassen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Europaspill kan gjøre underverker for stabæks økonomi, de bør sette full fokus på å komme så langt som mulig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Men var det ikke Stabæk som flyttet vekk fra Nadderud siden stadionen ikke ble godkjent for spilli Europa? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Nadderud er jo såvidt godkjent for spill på løkka. 2 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Stabæk har fått dispensasjon for både TL og Europacupspill på Nadderud foreløpig fordi det foreligger planer om opppussing og utbedring. Var også en god del dugnadsarbeid før sesongen for å få på plass noen ting før TL-start. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Er det noen cup-kamper som går på tv/nett i dag? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Skeid-VIF går på bislett. Kom deg dit! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Cupbomben smeller på Stjørdal i dag. Tromsø taper. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Nrk.no sender 6 kamper: http://www.nrk.no/video/kategori/sport/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Fem vel.. Ham-kam står oppført to ganger. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ah, telte bare vinduer uten og se jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå