Husam Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Det er veldig mange gode grunner til å ikke holde med Rosenborg i Europa, men den aller beste er at RBK-fansen blir så sure av det. Jeg fatter ikke at de gidder å lage så mye gnål om det hvert år. Det får være måte på å avsløre mindreverdighetskompleksene sine når man har det soleklart beste laget i Norge, samt penger til å fortsette å støvsuge de andre klubbene i årevis fremover. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Ja til Europaspill fritt for norsk deltakelse. That's best for business! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Det er veldig mange gode grunner til å ikke holde med Rosenborg i Europa Ingen sier at du må holde med Rosenborg i Europa. Men det ER tragisk å håpe at Norske lag ikke kommer seg inn i gruppespill i Europa. Jeg HATER Molde, jeg hater alt ved den byen. Jeg syns det var artig at de slo Sevilla og Celtic og hele den gjengen for et par år siden. Det var bra for Norsk fotball at de gjorde det godt. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Enig med Martin her. Framgang for Norsk fotball er den verdien som veier mest syns jeg også. Navn på klubb osv er underliggende. îngenting er mer givende enn når norske lag slår større lag i utlandet. Enten det er RBK, Odd, Molde.. eller landslaget. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Synes også det var gøy med Molde, og holdt med Odd mot Zagreb blant annet. På en annen side så syntes jeg det var veldig gøy det året LSK røk ut mot 7. plassen fra Luxembourg. "Hatet" til enkelte klubber veier tyngre enn å håpe på suksess for andre norske lag. Håpet også på RBK da jeg var yngre og de var ute i Europa, stort sett med egenproduserte spillere, for det spiller jo også inn. Bare sammenlign lagene og hvilke Tippeliga/Eliteserieklubber spillerne har spilt for før de kom til Rosenborg: Rosenborg som slo Milan i 1996: Ingen Ingen - Ingen - Molde - Ingen Ingen - Ingen - Ingen - Brann/Viking Ingen - Ingen Rosenborg som slo Ajax: LSK/Odd Ingen - Viking/Glimt - Stabæk - Stabæk Ingen - Glimt/Godset - LSK Viking - Ingen - Glimt Massevis av trøndere på laget som slo Milan også, i motsetning til bare Midtsjø av de som spilte mot Ajax på Lerkendal. I tillegg var det Adegbenro (Viking) som avgjorde, mens Reginiussen (Tromsø), Vilhjalmsson (Start), Hedenstad (Stabæk) og nå Trondsen (Stabæk/Sarpsborg) kommer til å være viktige spillere for RBK. Men så synes RBK fans det er latterlig at det er så lavt nivå på Eliteserien. Se på "udugelige" Sarpsborg da, som er 6 poeng bak et ræva RBK. Den avstanden blir nok mindre nå som en av deres beste i Trondsen kommer til å spille i Trondheim... Kommer aldri til å bli "hele Norges #1" som i gamle dager med en sånn mentalitet. Er ikke så mange som synes det er noe gøy å håpe på RBK når de soper opp de beste spillerne i Norge for så å latterliggjøre og klage over nivået på resten. Endret 26. august 2017 av Maefteda Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Det som uten tvil er positivt for norsk fotball og i dette tilfellet viking er jo at klubben selger til RBK og unngår konkurs. Utenom det ser eg ikke så mye positivt for Viking rundt RBK sim Europa deltakelse.... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Ja til Europaspill fritt for norsk deltakelse. That's best for business! Hvorfor skal jeg bry meg om "business", eller hva som er bra for "norsk fotball" jeg heier da ikke på noen av de, men på Vålerenga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Fordi kanskje Vålerenga faktisk presterer å vinne igjen og da kan det være "kult" å være på en grei Europa-plassering? Eller vil du kanskje ikke komme lengst mulig i Europa kanskje? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Fin stråmann der. Sjansen for at Vålerenga vinner blir mindre ved at RBK kvalifiserer seg til Europa. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Sure. Øh ja, så klart er det sånn. Eller tror du at det er negativt for Rosenborg å kvalifisere seg til EL og motta rundt 100mill? Endret 26. august 2017 av PatSharpX Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Det er veldig mange gode grunner til å ikke holde med Rosenborg i Europa Ingen sier at du må holde med Rosenborg i Europa. Men det ER tragisk å håpe at Norske lag ikke kommer seg inn i gruppespill i Europa. Jeg HATER Molde, jeg hater alt ved den byen. Jeg syns det var artig at de slo Sevilla og Celtic og hele den gjengen for et par år siden. Det var bra for Norsk fotball at de gjorde det godt. Jeg driter i hva som er best for "norsk fotball", men jeg kan skrive en lang avhandling om hvorfor det totalt sett er best for Brann at RBK ikke har suksess i Europa når man regner sammen alle fordeler og ulemper. Jeg vet derimot av erfaring at RBK-fansen uansett ikke er i stand til å forstå det, så jeg lar være. Det jeg sliter aller mest med å forstå er som sagt hvorfor dere har så store mindreverdighetskomplekser at dere lager så ufattelig mye mas om det hvert år. Hadde mitt lag vært rikt nok til å dominere Eliteserien år etter år, ville jeg gitt totalt faen i om andre lags supportere holdt med oss i Europa eller ei. 4 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Hadde mitt lag vært rikt nok til å dominere Eliteserien år etter år, ville jeg gitt totalt faen i om andre lags supportere holdt med oss i Europa eller ei. LOL, for noe bullshit. På 90-tallet ble Rosenborg rik fordi de kom til Europa. Alle andre klubber har mulighet til å gjøre det samme. Noen klubber (f.eks Molde) har til og med rike onkler som burde gjøre det enklere enn det var for Rosenborg. Grunnen til at Rosenborg er rike nå er heller ikke Europa, men bla. mange spillersalg og gode tilskuertall. Hvorfor skjerper ikke andre klubber seg istedenfor å bare klage? Sippeunger, hadde vært flau hadde jeg vært dere. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Du lever opp til brukernavnet i alle fall 2 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Hadde mitt lag vært rikt nok til å dominere Eliteserien år etter år, ville jeg gitt totalt faen i om andre lags supportere holdt med oss i Europa eller ei. LOL, for noe bullshit. På 90-tallet ble Rosenborg rik fordi de kom til Europa. Alle andre klubber har mulighet til å gjøre det samme. Noen klubber (f.eks Molde) har til og med rike onkler som burde gjøre det enklere enn det var for Rosenborg. Grunnen til at Rosenborg er rike nå er heller ikke Europa, men bla. mange spillersalg og gode tilskuertall. Hvorfor skjerper ikke andre klubber seg istedenfor å bare klage? Sippeunger, hadde vært flau hadde jeg vært dere. Det er gøy at du klarer å bli så sint over noe jeg ikke har skrevet noe om. Jeg nevnte ikke med et ord hvordan jeg mener RBK har blitt rikere enn de andre klubbene. Ikke klager jeg heller, jeg bare morer meg med at dere av en eller annen grunn er så opptatt av at alle oss andre i Norge skal holde med dere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 jeg bare morer meg med at dere av en eller annen grunn er så opptatt av at alle oss andre i Norge skal holde med dere. Vi gjør ikke det... Vi syns bare det er smålig å håpe at Norske lag mislykkes i Europa. Ingen har bedt dere holde med oss. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 OK. Så dere er ikke opptatt av at vi skal holde med dere, dere er bare veldig opptatt av å fortelle oss hvor smålig dere synes det er at vi ikke gjør det. Skjønner. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2017 Forfatter Del Skrevet 27. august 2017 Deilig resultat! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Det stoppet på to år på rad. Sukk Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Kåre Ingebrigtsen (og Mike Jensen) nektet å la seg intervjue etter kamp. For å sitere en annen på forumet her... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå