DJ_Dark Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er det virkelig noen som har lyst å takke han for kampen etter alt han har sagt? Blir ikke bedre sånn han drev på under kampen på fredag heller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Hadde heller ikke takket han for kampen. Han er åpenbart den mest idiotiske personen i norsk toppfotball. Slik han holder på når han er på benken er så idiotisk og barnslig. Rekdal og Andreasen er to personer jeg har lite til overs for. Rekdal er idiot på sidelinjen og Martin ønsker at spillerne sine skal hoppe hodeløst inn i motspillere og applauderer slikt. Forkastelig, men de ser på seg selv som guder. Endret 30. april 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Han var ikke akkurat så opptatt med å takke for kampen han heller, når han stormer ut på banen å jager spillerne sine inn i garderoben. Samtidig står han hele kamper å hyler til dommeren og han stakkars assistentdommeren. Han kunne lett ha blitt sendt vekk om det hadde vært en annen dommer. Men at folk driver å ringer han forstår jeg meg ikke helt på. Folk har for lite å gjøre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Emils: Du liker jo bare dine egne, da. Alle andre er søppellag 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke fordrar Martin eller Rekdal, men det er vel med dem det stopper også. Du burde vel ikke skrike så høyt ang. dette du eller. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg syns ingen lag er søpplelag. Jeg er ikke så glad i Odd sin trener, og jeg vet at Martin ikke er så godt likt, men han er vår trener, så da liker jeg han. Men ellers har jeg ikke noe i mot noen. Fotball er en lek, gidder ikke gå rundt og hate folk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Du forstår vel forskjellen på det å hate noen pga. fotballen kontra hate noen (ala Breivik)? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Dere skal jaggu være takknemlig for at vi har fargeklatter som Rekdal og Martin, gud så kjedelig norsk fotball hadde vært fylt med politisk korrekte trenere ala Solskjær og Jönsson. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jönsson politisk korrekt? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Joda, men skjønner ikke hvorfor det er nødvendig å kalle lag søpplelag og "de fortjener ingenting". Som f.eks en dame som tilhører noe i Molde som fyllekjørte, noe "fortjener ingenting" i RBK-tråden. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Man kan beskylde Kjernen for mangt, men klasse har de aldri hatt. Endret 1. mai 2012 av Solaar Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Joda, men skjønner ikke hvorfor det er nødvendig å kalle lag søpplelag og "de fortjener ingenting". Som f.eks en dame som tilhører noe i Molde som fyllekjørte, noe "fortjener ingenting" i RBK-tråden. Du følger visst ikke helt med... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Man kan beskylde Kjernen for mangt, men klasse har de aldri hatt. Stemmer ikke det overens med alle stereotyper om at samtlige trøndere enten er: a) Bønder. b) Harry. c) Begge deler? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Det kommer ann på om man abonnerer på troen om at alle trøndere er med i Kjernen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Det kommer ann på om man abonnerer på troen om at alle trøndere er med i Kjernen De er det, enten de vet det selv eller ikke! Edit: Så lenge de heier på RBK så klart.. Endret 1. mai 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Dere skal jaggu være takknemlig for at vi har fargeklatter som Rekdal og Martin, gud så kjedelig norsk fotball hadde vært fylt med politisk korrekte trenere ala Solskjær og Jönsson. Er enig faktisk. Nå ville jeg ikke kallt Andresen for en "fargeklatt" men det er en annen ting. Rekdal tør å gjøre usmakelige stunt som ville fått alle andre til å korsfestes. Jeg var kanskje den som lo høyest når han står å kaller Bakke for en alkis. Men det gjorde ikke Brann/Sogndal/Leeds-fansen. Jeg lo også når han mente NFF og dommerne favoriserer RBK, og enda mer når halve Norge beit på den skrøna. Han er en klovn som leker med media. Joda, men skjønner ikke hvorfor det er nødvendig å kalle lag søpplelag og "de fortjener ingenting". Som f.eks en dame som tilhører noe i Molde som fyllekjørte, noe "fortjener ingenting" i RBK-tråden. Fyllekjørere fortjener ingenting, bortsett fra noen dager i fengsel og kjørefri et par år. Som leder for Tornekrattet har hatt en historie med å gå ut til media å si at RBK-fansen setter et dårlig eksempel. Vel, resten skjønner du selv. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Florø stiller med 2 mann født i 88, 1 i 89, resten født i 94 og 95. Og de leder altså 3-0 mot Sogndal, imponerende. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Sogndal, hva faen... Det er nok ikke førstelaget til Sogndal som stiller, akkurat. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Sogndal kommer ikke til å satse på cupen i år, ser jeg.. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå