Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde heller ikke takket han for kampen. Han er åpenbart den mest idiotiske personen i norsk toppfotball. Slik han holder på når han er på benken er så idiotisk og barnslig.

 

Rekdal og Andreasen er to personer jeg har lite til overs for. Rekdal er idiot på sidelinjen og Martin ønsker at spillerne sine skal hoppe hodeløst inn i motspillere og applauderer slikt. Forkastelig, men de ser på seg selv som guder.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Han var ikke akkurat så opptatt med å takke for kampen han heller, når han stormer ut på banen å jager spillerne sine inn i garderoben. Samtidig står han hele kamper å hyler til dommeren og han stakkars assistentdommeren. Han kunne lett ha blitt sendt vekk om det hadde vært en annen dommer.

 

Men at folk driver å ringer han forstår jeg meg ikke helt på. Folk har for lite å gjøre.

Lenke til kommentar

Dere skal jaggu være takknemlig for at vi har fargeklatter som Rekdal og Martin, gud så kjedelig norsk fotball hadde vært fylt med politisk korrekte trenere ala Solskjær og Jönsson.

 

Er enig faktisk. Nå ville jeg ikke kallt Andresen for en "fargeklatt" men det er en annen ting. Rekdal tør å gjøre usmakelige stunt som ville fått alle andre til å korsfestes. Jeg var kanskje den som lo høyest når han står å kaller Bakke for en alkis. Men det gjorde ikke Brann/Sogndal/Leeds-fansen. Jeg lo også når han mente NFF og dommerne favoriserer RBK, og enda mer når halve Norge beit på den skrøna. Han er en klovn som leker med media.

 

Joda, men skjønner ikke hvorfor det er nødvendig å kalle lag søpplelag og "de fortjener ingenting". Som f.eks en dame som tilhører noe i Molde som fyllekjørte, noe "fortjener ingenting" i RBK-tråden. :hmm:

 

Fyllekjørere fortjener ingenting, bortsett fra noen dager i fengsel og kjørefri et par år. Som leder for Tornekrattet har hatt en historie med å gå ut til media å si at RBK-fansen setter et dårlig eksempel. Vel, resten skjønner du selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...