PatSharpX Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Han Ohi på Stabæk kan bli farlig! Hadde 5(6) i nettet i går. To annullert for offside og en avblåst før ballen gikk i mål. Så sto med 3 ordentlige mål. Gleder meg til i kveld, da sparkes det igang i hovedstaden også. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Han Ohi på Stabæk kan bli farlig! Hadde 5(6) i nettet i går. Interresant talent. Bra han er nordmann, vi trenger folk som kan score mål.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Ja, mange typiske "toppskårer" egenskaper. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Untatt bra spill av Finne, har det vært stusselig av VIF sålangt. Viking har vært ganske mye farligere og VIF kan være glad de ikke ligger under tror jeg. Viking best i 1 omgang. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Ganske labert i 1 omgang, men tok seg bra opp i starten av andre. Viking slapp litt lett til til tider. Er jo ett ganske nytt lag, så regner med at samspillet blir markant bedre om ett par uker/kamper. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Sandefjord i gule drakter? Noe jeg ikke har fått med meg? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Fantastisk at vi får se alle kampene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Sandefjord i gule drakter? Noe jeg ikke har fått med meg? Jubileumsdrakt. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Bendtner igjen ass. Han kommer til å bli den störste profilen dette tiåret. Og jeg som tippa på at han skulle floppe. Burde lärt når jeg også sa det om Zlatan i United... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Det rødekortet i den matchen var jo helt hjerneblødning, snakk om å ødelegge for laget sitt. Så ikke kampen selv, med ifølge twitter var det relativt jevnt før det. Meldes om ca 25 stykker på klansbussen til Haugesund i dag. Det er bra med tanke på at det er en torsdag! Endret 6. april 2017 av PatSharpX Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Meldes om ca 25 stykker på klansbussen til Haugesund i dag. Det er bra med tanke på at det er en torsdag! ? 4 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Haha, fy faen, håper ikke det er like ille! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hahaha, Martin!! Det rødekortet i den matchen var jo helt hjerneblødning, snakk om å ødelegge for laget sitt. Så ikke kampen selv, med ifølge twitter var det relativt jevnt før det. Det røde kortet var idioti på HØYT nivå. Også så unødvendig. Kampen var jevnt før det ja, men vil tro RBK hadde vunnet læll. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Sandefjord i gule drakter? Noe jeg ikke har fått med meg? Jubileumsdrakt. Ah, naturligvis. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Hva synes dere om 3-1 målet til Haugesund? Fair play? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Hva er evt. ikke fair play med det? Hvor lenge skal man vente? 5 sekund? 10? 1 minutt? Det er jo fairplay at de i det hele tatt kaster ballen tilbake til enga. Endret 6. april 2017 av Jotun Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 FKH - VIF kampen, desiken bra kamp Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) Hva er evt. ikke fair play med det? Hvor lenge skal man vente? 5 sekund? 10? 1 minutt? Det er jo fairplay at de i det hele tatt kaster ballen tilbake til enga. Vålerenga var i en veldig mye bedre posisjon da ballen ble spilt ut enn da ballen var i spill igjen. Ikke en eneste framoverpasning før det er fullt press heller. Haugesund får i alle fall en klar fordel ved at Vålerenga måtte spille ballen ut. Ræva av Sandberg da. Det skal jo ikke skje. Er egentlig akkurat dette jeg forventer i år. Udugelig forsvarsspill og vi må bare framover. Har bare oss selv å takke idag. Forsvars på lavt OBOS-nivå. Endret 6. april 2017 av Maefteda Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Meldes om ca 25 stykker på klansbussen til Haugesund i dag. Det er bra med tanke på at det er en torsdag! ? Fikk snapper og kan avkrefte at det var slik Men skal nevnes at de kom hjem til hovedstaden for en time siden! Etter stengt fjellovergang og busshavari! Den er seig etter ett tap! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Sarpsborg på topp?? Vålerenga og Viking fremdeles ræva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå