PatSharpX Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Det var voldsomt seint, burde vært klart til sesongstart. Planen har hele tiden at skolen som blir bygget skal være klar til skolestart og stadion til 1 september. Så alt går ihht planen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Imponerende lav pris på norsk fotball på nett i år: http://presse.discovery.no/pressemeldinger/show/537 99 kr i mnd. frem til juli, og 149. kr i måneden etter det for både Eliteserien og OBOS-ligaen er overraskende lite. Jeg har stor sans for Discoverys håndtering av rettighetene så langt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg derimot hater at de har fått tilbake 20-kampene som vi jobbet i så mange år med å få vekk. Søppelgjeng. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 Jeg synes det er helt greit. Om man oppnår høyere interesse for norsk fotball og flere folk på tribunen, vil det gagne stemningen og underholdningsverdien for alle, og den beste måten å oppnå høyere interesse på er i utgangspunktet ved å skape et godt TV-produkt. Det gjør man ikke ved å spille hele runden kl. 18 på søndager. Når seertallene på TV har vært høye, har tilskuertallene også vært det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Håpløst å si. 20-kamp fører i Trondheim til flere tusen færre på tribunen. Generelt har det i alle år vært færre på tribunen ved 20-kamper. Dette vil også føre til færre bortesupportere da de ikke kommer seg hjem med fly på kvelden etter kamp. De eneste som tjener på 20-kamp er Discovery som får flere foran skjermene. 3 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Fin kommentar av Morten Pedersen. Er helt enig med det han sier her. Eliteserien er for kort! Vinterpausen blir for lang med alt for mange treningskamper http://www.dagbladet.no/sport/toppfotballen-skyter-seg-sjol-i-skuddbeinet-med-seriestart-i-april/67411124 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Tullete artikkel. Vi kan ikke ha seriestart i begynnelsen av Mars i Norge. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hvis vi skal starte tidligere må i så fall lag som Tromsø og Glimt (når de er oppe) spille flere bortekamper på starten av sesongen pga risiko med mye snø. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Snør på østlandet og vi skal liksom starte sesongen tidligere, blir for tullete. 90% av hva Morten P lirer av seg er jo bare fjernt. Mistenker at han egentlig er ett troll. 2 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Noterer meg at Qaka er litt vel hovmodig. Men gøy at serien er i gang igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Hvordan var dekningen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 (endret) Ja tror det Endret 9. april 2017 av Delvis Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Synes kampen var grei. Ganske begredelig nivå, og jeg må si at jeg satt med følelsen om at Lillestrøm skulle redde uavgjort i det minste. Lite visste jeg om at se ville score seiersmålet et halvt minutt på overtid av overtiden. Sandefjord viste i alle fall at de er dumpekandidater. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Håper tv 2 tar betalt for å vise dette Oddsmodel programmet. makan til produktplassereing Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Lord Lerkendal på topp! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Gleder meg litt til i morgen. Er spent på hva Dailah kan få til med VIF. Har en del bra spillere på laget. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Gleder meg litt til i morgen. Er spent på hva Dailah kan få til med VIF. Har en del bra spillere på laget. Håper på seier til Viking 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå