MartinF Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Fagermo har et poeng, men Gud så morsomt at han sutrer. I fjor var det galt når RBK søkte om å flytte kamper pga. E-cup. Nå er det skandale at NFF ikke satte opp bortekamper rett før E-cup for Odd. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Fagermo har et poeng, men Gud så morsomt at han sutrer. I fjor var det galt når RBK søkte om å flytte kamper pga. E-cup. Nå er det skandale at NFF ikke satte opp bortekamper rett før E-cup for Odd. Han kan det å lage storm i media, selv om enkelte poeng er greie Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Tirsdagskamper i OBOS er å ødelegge ligaen helt. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Kamper på hverdager er dumt uansett syns jeg. Snakk om at den første kampen på Vålerenga Stadion skal være en damekamp, samme dag som gutta skal spille senere. Litt merkelig at de skal spille samme dag. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Kamper på hverdager er dumt uansett syns jeg. Snakk om at den første kampen på Vålerenga Stadion skal være en damekamp, samme dag som gutta skal spille senere. Litt merkelig at de skal spille samme dag. Skal det være kunstgresst på den nye stadion? I såfall kan vel det gå? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Tirsdagskamper i OBOS er å ødelegge ligaen helt. Ser de klager på det helt motsatte nedover i divisjonene, hvor spillere har heltidsjobber eller er studenter som jobber i helgene. De spilte tirsdager før, men skal spille lørdager nå. Helt tullete at de bytter om på slikt uten å tenke på de som skal spille kampene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Kamper på hverdager er dumt uansett syns jeg. Snakk om at den første kampen på Vålerenga Stadion skal være en damekamp, samme dag som gutta skal spille senere. Litt merkelig at de skal spille samme dag. Skal det være kunstgresst på den nye stadion? I såfall kan vel det gå? Ja, det går sånn rent praktisk, men personlig ville jeg mye heller hatt opplegg rundt stadion før herrekampen. Det saboterer også tiforigging om stadion skal brukes ett par timer før. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Kamper på hverdager er dumt uansett syns jeg. Snakk om at den første kampen på Vålerenga Stadion skal være en damekamp, samme dag som gutta skal spille senere. Litt merkelig at de skal spille samme dag. Skal det være kunstgresst på den nye stadion? I såfall kan vel det gå? Ja, det går sånn rent praktisk, men personlig ville jeg mye heller hatt opplegg rundt stadion før herrekampen. Det saboterer også tiforigging om stadion skal brukes ett par timer før. Forstålig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2016 Del Skrevet 22. desember 2016 Tirsdagskamper i OBOS er å ødelegge ligaen helt. Ser de klager på det helt motsatte nedover i divisjonene, hvor spillere har heltidsjobber eller er studenter som jobber i helgene. De spilte tirsdager før, men skal spille lørdager nå. Helt tullete at de bytter om på slikt uten å tenke på de som skal spille kampene. Kan skjønne lengre ned, men hvordan skal de i OBOS klare å trekke tilskuere når kampene er midt i CL? Sier seg selv at mange, dessverre, prioriterer det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 VIF - Hebei på Ullevåll kl 16, sendes på Eurosport N Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 VIF - Hebei på Ullevåll kl 16, sendes på Eurosport N Skrudde så vidt innom nå. Om det der er Ullevål, har stadion forfalt kraftig siden sist jeg var der. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Ja sto feil i tv guiden. Ikke min feil.. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Nice, satan så lang pause vi har i Norge. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Noen som vet om den nye stadion på Valle er i rute? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Norges første kvinnelige fotballkommentator http://www.vg.no/sport/fotball/likestilling/norges-foerste-kvinnelige-fotballkommentator-forberedt-paa-pepper/a/23944114/ Kult! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Også på kvinnedagen da gitt! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Noen som vet om den nye stadion på Valle er i rute? Den er det. Første kampen blir Sarpsborg 10 september. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Det var voldsomt seint, burde vært klart til sesongstart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Tenk at ESN tar tilbake 20-kampene som vi jobbet i så mange år med å fjerne. Jeg hater gjengen der allerede. Endret 9. mars 2017 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå