Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk fra resten av landet har alltid hatet trøndere, og spesielt RBK pga måten de går frem på.

Ikke et problem for meg, syns mest det er vittig.

Jeg sliter dog med å forstå hva de vil få frem med det, eller hva de ønsker å oppnå.

Det er mest "Dere er bedre enn oss, derfor hater vi dere"

Lenke til kommentar

Salty memes. Da vet man at man har rett.

 

Skal huske på å spare det bildet til dere flopper ut av Europa igjen og prøver å finne en syndebukk hos fansen til de andre lagene i Norge. :)

Skadefryd er den beste fryden vet du :)

Forøvrig regner jeg med RBK ikke kommer videre neste år heller, var en god del som manglet i år, omtrent ikke èn god kamp sammenhengende. Noen gode omganger var det dog.

Mest av alt håper jeg på fremgang for Norge som fotballnasjon, vi trenger flere som kjemper om titler.

Syns det er litt mye trenerbytter og kortsiktig tankegang rundt om i klubbene, finn en trener som er god og gi han tid til å bygge et lag og struktur, ikke spark ham ved første motbakke. Det er i motbakke det går oppover som jeg pleier å si :p

Lenke til kommentar

Folk fra resten av landet har alltid hatet trøndere, og spesielt RBK pga måten de går frem på.

 

Jeg tror ikke at folk som ikke er fra trøndelag hater trøndere men vi har lært å krype, lært å gå og vi har lært å hate RBK!!

Bare se på Northug de fleste i Norge liker jo han, og han er jo trønder. 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Syns det er litt mye trenerbytter og kortsiktig tankegang rundt om i klubbene, finn en trener som er god og gi han tid til å bygge et lag og struktur, ikke spark ham ved første motbakke. Det er i motbakke det går oppover som jeg pleier å si :p

Fikk meg til å tenke på Tine-reklamen med Marit Bjørgen for et par år siden (var vel muligens i forbindelse me Sotsji-OL): "Det er i motbakke det går oppover sies det. Det, er bare jug. Det er i motbakke du må lengst ned. Til et eget grunnfjell av stahet og viljestyrke. Hvor den tøffeste motstanderen er en stemme i hodet som ber deg bremse, stanse. Gi deg. Det er i motbakke du må i kjelleren etter krefter. Hvor du taper, hvis du ikke vinner over deg selv. Hvor du viser hva som bor i deg, hvem du er. Og hva du er laget av." Syns igrunn det ligger noe i dette :)

 

Forøvrig enig med deg, det er mange klubber som tenker alt for kortsiktig med treneransettelser og andre avgjørelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg unner ikke trøndere annet enn dårlig skjeggvekst, men det er ikke til å komme bort fra at RBK som oftest er milevis foran andre. Det er likevel morsomt å se trøndere som roper om at alle andre suger balle, at RBK er helt suveren og at andre må prestere eller holde kjeft, før de ryker i Europa igjen og igjen. Det kan jo ikke være noen prestasjon å vinne en liga hvor alle andre er elendige, så hva med å prestere litt i Europa før dere slenger med leppa...? :p

 

Det er og et poeng at andre lag har vanskelig for å bli gode dersom ett lag stikker av med Europapengene år etter år og kjøper opp talentene fra andre klubber. Det beste for norsk klubbfotball tror jeg er at 2-3 lag veksler på å ta tittelen og de øverste plassene. Det har jo forsåvidt vært mange lag som har vekslet på topplassene i det siste, men det hjelper ikke dersom de går fra 2. plass til 10. plass, opp igjen til 3. plass, osv... 

 

Det er i det minste en trøst at de er vanvittig storkjeftet i Norge, men ryker i Europa-kvalikken mot et lag fra Shetland. 

 

PS: Bruttern kan ta seg en bolle. Han virker som en jovial og kul type, men jeg klarer ikke å like han. Dette her, tøvet med at Brann-treneren ble årets trener og ikke han, osv. gjør at han framstår som en dårlig litt vinner. Og det er synd, for han virker egentlig kul. 

 

Dessuten så heter han Hedley til mellomnavn, og da er du kjip, per def. Såfremt du ikke heter Lamarr til etternavn. 

 

https://twitter.com/jespermathisen/status/800440536507289600

Endret av Patrick123
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han virker litt som en dramaqueen, Fått seg noen title og greier nå da vet du, da kommer selvtilliten.

Bør vel heller fokusere på det man kan forbedre seg på og ikke henge seg opp i slike halvveis utenomsportslige greier.

Kan fint skjønne hatet for RBK, bare ikke gjør det for sterkt, fanatisme gagner ingen :)

Når det skal sies er fotball en sport med utrolig mange fanatikere. Var ikke på så mange kamper i år selv, rundt 3 tror jeg.

Det som sjokkerer og irriterer meg er hvor regelrett idiotiske folk er på stadion, mange av de roper og hyler for ingenting.
Dette samtidig som de snakker i det vide og brede om fotball generelt, og utviser null fotballforståelse på noe felt. Jeg blir litt matt av slikt, og frister ikke å gå på kamp igjen uansett lag eller resultat. Det er dog interessant å følge med litt rundt klubben, forum for supportere osv, overganger samt slikt, hvertfall når det er lokallaget.

Lenke til kommentar

RBK er jo etter ryktene på gang igjen og vil swoope opp talentene i Norge som Birgir Meling, Mathias Normann, Anders Trondsen og Kristoffer Haraldseid. Forren skal hentes fra Molde i tillegg. Blir jo ikke motstand og konkurranse når man kjøper den opp. Hadde dere bare hatt et par titalls millioner til fra CL, så kunne dere kjøpt opp enda flere. Det er jo det vi blir bedt om å heie på.

 

Skal nevnes at RBK har sett på flere av dem og valgt å ikke gå etter dem, rett og slett fordi de ikke forsterker laget altfor mye.

 

 

 

Lættis at LSK-folk mener vi hermer etter dem på pyrosiden. Lols. Pyro er gøy btw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...