Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Trodde Molde skulle vinne serien før sesongen begynte jeg.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Trodde Molde skulle vinne serien før sesongen begynte jeg.. Tro kan du gjøre i kirken. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Tror VIF kan bli en utfordrer neste sesong. Håper hvertfall det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Trodde Molde skulle vinne serien før sesongen begynte jeg..Tro kan du gjøre i kirken. Vålerenga kirke ⛪ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Tror VIF kan bli en utfordrer neste sesong. Håper hvertfall det. 7 plassen er innenfor rekkevidden den da! Men ja, det skal bli spennende å se. Sitter jo igjen med en positiv følelese etter sesongavslutningen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg trodde også Molde kom til å vinne serien, men det var fordi Kåre Ingebrigtsen er trener og at jeg tror han og laget hans kommer til å knekke sammen så snart han får litt motgang. Heldigvis for Rosenborg er resten av Tippeligaen sykt ræva. Brann med 5 eks VIFere kommer som nummer 2. Sier egentlig alt. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Takk for i år. Håper på en liga med langt mer kvalitet neste år. Både fra RBK og de andre. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Takk for i år. Håper på en liga med langt mer kvalitet neste år. Både fra RBK og de andre. Personlig håper jeg bare at mitt lag blir bedre og de andre blir dårligere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hele Norges RBK Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hele Norges RBK ? Ikke mitt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hele Norge er RBK, og de flopper totalt. RBK har dominert norsk fotball 2 år på rad og nivået på fotballen i Norge er dårligere enn noensinne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Blir forhåpentligvis bedre nå som Rosenborg ENDELIG får litt motstand opp mot kvalikken. Slutt på la manga-tøvet og når ingen i Norge klarer å holde seg stabil så er det ikke rart rosenborg får bakoversveis. Bli bedre,så prat shit. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hehe, legger ikke skjul på at det er irriterende å se RBK vinne så mye som de vil, mens mitt eget lag (uansett liga/sport egentlig) ikke klarer å leve opp til potensialet sitt. Men det jeg sa holder fortsatt. Norsk fotball er i dårlig stand. RBK er jo etter ryktene på gang igjen og vil swoope opp talentene i Norge som Birgir Meling, Mathias Normann, Anders Trondsen og Kristoffer Haraldseid. Forren skal hentes fra Molde i tillegg. Blir jo ikke motstand og konkurranse når man kjøper den opp. Hadde dere bare hatt et par titalls millioner til fra CL, så kunne dere kjøpt opp enda flere. Det er jo det vi blir bedt om å heie på. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Norsk fotball var bedre enn noen gang når Rosenborg herjet på 90-tallet. Slutt å syt, bli bedre og kom dere ut i Europa. Vi var nede for telling flere år, fire år uten seriegull. Ble Norsk fotball bedre? Nope. Slutt å skyld på RBK for de andre lagenes udugelighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Forren vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Argumenterer jo bare MOT at suksess for RBK er godt for norsk fotball, som har blitt påstått. Det er også noen klare forskjeller på dagens RBK og de som herjet på 90-tallet. Kan jo egentlig si slutt å syt, bli bedre og kom dere ut i Europa til RBK fans i år også. Molde har jo faktisk gjort det skarpere i Europa enn RBK de siste årene. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Ja det er sant som dere sier, norsk toppfotball (lol) er på felgen. 2016 har vært er marerittår. Alle må heve nivået sitt, og vi bør få en 3-4 toppklubber som er jevne og hevder seg i toppen år etter år, ikke fullt av jojolag og nedrykkskandidater. Ønsk RBK så langt til pokker dere bare vil, det er ikke der feilen er. Men det er selvsagt morsomt og slikt for dere som ikke vet bedre å bare skylde på noen som dem. http://www.dagbladet.no/sport/norsk-fotball-blir-dessverre-ikke-bedre-av-at-rosenborg-vinner-titler-akkurat-som-de-vil/65362711 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Argumenterer jo bare MOT at suksess for RBK er godt for norsk fotball, som har blitt påstått. Ja, Gud forby at noen lag gjør det godt (Les: Bedre enn andre)! Det er også noen klare forskjeller på dagens RBK og de som herjet på 90-tallet. Ok? Kan jo egentlig si slutt å syt, bli bedre og kom dere ut i Europa til RBK fans i år også. Vi prøver. Men med en gang vi henter en spiller, så er det snakk om at vi ødelegger Norsk fotball... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Antall trøndere hos RBK:Milan 1996 for å nå kvartfinalen: 9 APOEL 2016 for å nå CL playoff: 3 Norges FIFA ranking: 1996: 14 2016: 81 Men jada, jeg håper dere kommer dere til CL så dere kan kjøpe opp flere spillere fra andre lag og skylde på resten av Norge når det går skeis. Hele Norges RBK ja... Endret 20. november 2016 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå