Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde også Molde kom til å vinne serien, men det var fordi Kåre Ingebrigtsen er trener og at jeg tror han og laget hans kommer til å knekke sammen så snart han får litt motgang. Heldigvis for Rosenborg er resten av Tippeligaen sykt ræva. Brann med 5 eks VIFere kommer som nummer 2. Sier egentlig alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Blir forhåpentligvis bedre nå som Rosenborg ENDELIG får litt motstand opp mot kvalikken. Slutt på la manga-tøvet og når ingen i Norge klarer å holde seg stabil så er det ikke rart rosenborg får bakoversveis.

Bli bedre,så prat shit.

Lenke til kommentar

Hehe, legger ikke skjul på at det er irriterende å se RBK vinne så mye som de vil, mens mitt eget lag (uansett liga/sport egentlig) ikke klarer å leve opp til potensialet sitt.

Men det jeg sa holder fortsatt. Norsk fotball er i dårlig stand.

RBK er jo etter ryktene på gang igjen og vil swoope opp talentene i Norge som Birgir Meling, Mathias Normann, Anders Trondsen og Kristoffer Haraldseid. Forren skal hentes fra Molde i tillegg. Blir jo ikke motstand og konkurranse når man kjøper den opp. Hadde dere bare hatt et par titalls millioner til fra CL, så kunne dere kjøpt opp enda flere. Det er jo det vi blir bedt om å heie på.

Lenke til kommentar

Argumenterer jo bare MOT at suksess for RBK er godt for norsk fotball, som har blitt påstått. Det er også noen klare forskjeller på dagens RBK og de som herjet på 90-tallet. Kan jo egentlig si slutt å syt, bli bedre og kom dere ut i Europa til RBK fans i år også. Molde har jo faktisk gjort det skarpere i Europa enn RBK de siste årene.

Lenke til kommentar

Ja det er sant som dere sier, norsk toppfotball (lol) er på felgen. 2016 har vært er marerittår. Alle må heve nivået sitt, og vi bør få en 3-4 toppklubber som er jevne og hevder seg i toppen år etter år, ikke fullt av jojolag og nedrykkskandidater. Ønsk RBK så langt til pokker dere bare vil, det er ikke der feilen er. Men det er selvsagt morsomt og slikt for dere som ikke vet bedre å bare skylde på noen som dem.

http://www.dagbladet.no/sport/norsk-fotball-blir-dessverre-ikke-bedre-av-at-rosenborg-vinner-titler-akkurat-som-de-vil/65362711

Lenke til kommentar

Argumenterer jo bare MOT at suksess for RBK er godt for norsk fotball, som har blitt påstått.

Ja, Gud forby at noen lag gjør det godt (Les: Bedre enn andre)!

Det er også noen klare forskjeller på dagens RBK og de som herjet på 90-tallet.

Ok?

Kan jo egentlig si slutt å syt, bli bedre og kom dere ut i Europa til RBK fans i år også.

Vi prøver. Men med en gang vi henter en spiller, så er det snakk om at vi ødelegger Norsk fotball...

Lenke til kommentar

Antall trøndere hos RBK:

Milan 1996 for å nå kvartfinalen: 9

APOEL 2016 for å nå CL playoff: 3

Norges FIFA ranking:

1996: 14

2016: 81

Men jada, jeg håper dere kommer dere til CL så dere kan kjøpe opp flere spillere fra andre lag og skylde på resten av Norge når det går skeis.

Hele Norges RBK ja...

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...