Delvis Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Aiai..Lillestrøm - VIF på TV2 kl 18. Blir litt av en batalje. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 (endret) Andre hjemmekamp på rad Vålerenga skulle ha avsluttet med 11 mot 10. Jeg vil si at dommerstanden vi har er med på å trekke kvaliteten på norsk fotball ned. Helt horribelt at man ikke viser ut spillere i sånne situasjoner. Det Kippe gjør der er altså like ille som å hente ballen i mål etter at man har golla... Endret 31. oktober 2016 av PatSharpX Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Den der var fæl. Soleklart rødt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2016 Forfatter Del Skrevet 5. november 2016 Levermyr leverer som vanlig når det er playoff. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Hva forventer dere når det heter LEVERMYR...? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 En myr full av lever? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 Håper at jerv kommer til TL TL trenger et lag fra sør Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2016 Forfatter Del Skrevet 6. november 2016 Skikkelig drama i bunnen, dette blir avgjort i siste liten! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Ivar Hoff gikk vel i taket nå tenker jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Håper Kongsvinger kommer opp. Er vel Stabæk som skal spille mot de og Jerv da Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Skikkelig synd. Hadde håpet på Stabæk ned og Lillestrøm på kvalikk. Trenger litt mer action i OBOS... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Litt kjedelig med Glimt ned, men noen må jo dessverre rykke ned også... Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Hva i.... Mini sutrer over at kompisen ikke ble årets trener og Kåre selv ler av det?! Har trønderne snublet i sitt 50% høyere budsjett enn noen andre og slått hodet i pokalen? At Brann-treneren vant med soleklar margin spiller tydeligvis heller ingen rolle, det er alle andre som er dumme. Lett pinlig av Rosenborg-treneren og kompisene. 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Ble faktisk overasket selv at Kåre ikke fikk den. Men jaja bryr meg egentlig lite om slikt akuratt som Kåre. Virket også som de andre som fikk priser også ga litt faen når de ble intervjuet. Endret 7. november 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 GG! Takk for å år, gleder meg allerede til neste sesong. Det blir en stor sesong for oss med hjertet i Vålerenga, med egen stadion fra ca 1 september! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Vet ikke om jeg skjønte helt det som POP skrev, men hvis Brann treneren er blitt årest trener, er jo det helt rett valgt.Kan jo ikke være mye tvil om det. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Vet ikke om jeg skjønte helt det som POP skrev, men hvis Brann treneren er blitt årest trener, er jo det helt rett valgt. Kan jo ikke være mye tvil om det. Det er han ja. Men Rosenborg-gjengen var tidlig ute med å uttrykke misnøye med det. http://www.vg.no/sport/fotball/tippeligaen/ingebrigtsen-ler-av-at-han-ikke-ble-aarets-trener/a/23840576/ http://www.tv2.no/sport/8710650/ Rimelig patetisk om ikke media kun har vridd dette helt bort til cornerflagget. Men det virker ikke slik med tanke på sitatene som fremkommer. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Ja hvis det var Ingebrigtsen som klarte det med Brann som Nilsen klarte, og det Bradley klaret sist, hadde han fått prisen.Men alle bør jo skjønne at med de ressurser og spillerstall RBK har, så blir det et annet forhold. De fleste trenere klarer jo å være mer eller mindre i toppen med RBK.Sånn sett vil jeg rangere også Fagermo foran Ingebrigtsen. 2 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Forskjell på å være "i toppen" som vi var pre-ingebrigsten og å vinne overlegent + the double to år på rad med Ingebrigtsen da. (ja, jeg tar cupfinalen på forskudd). Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Ha ha, de passiv-aggressive svarene til Ingebrigtsen er rett og slett kostelige. Det er lett å se at han er skikkelig forbanna for ikke å bli valgt. Jeg skjønner for øvrig ikke hvordan det går an å klage på den prisen. Brann var før sesongen forventet å kjempe mot nedrykk, RBK var forventet å vinne serien. Selvsagt skal forutsetningene spille inn på avgjørelsen når folk stemmer. Da er det ingen overraskelse at Nilsen knuste konkurrentene. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå