Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre hjemmekamp på rad Vålerenga skulle ha avsluttet med 11 mot 10.

Jeg vil si at dommerstanden vi har er med på å trekke kvaliteten på norsk fotball ned.

Helt horribelt at man ikke viser ut spillere i sånne situasjoner.

Det Kippe gjør der er altså like ille som å hente ballen i mål etter at man har golla...

X7eLLQn.png

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Hva i.... Mini sutrer over at kompisen ikke ble årets trener og Kåre selv ler av det?! Har trønderne snublet i sitt 50% høyere budsjett enn noen andre og slått hodet i pokalen? At Brann-treneren vant med soleklar margin spiller tydeligvis heller ingen rolle, det er alle andre som er dumme.

Lett pinlig av Rosenborg-treneren og kompisene.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skjønte helt det som POP skrev, men hvis Brann treneren er blitt årest trener, er jo det helt rett valgt.

Kan jo ikke være mye tvil om det.

Det er han ja. Men Rosenborg-gjengen var tidlig ute med å uttrykke misnøye med det. 

http://www.vg.no/sport/fotball/tippeligaen/ingebrigtsen-ler-av-at-han-ikke-ble-aarets-trener/a/23840576/

http://www.tv2.no/sport/8710650/

Rimelig patetisk om ikke media kun har vridd dette helt bort til cornerflagget. Men det virker ikke slik med tanke på sitatene som fremkommer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja hvis det var Ingebrigtsen som klarte det med Brann som Nilsen klarte, og det Bradley klaret sist, hadde han fått prisen.

Men alle bør jo skjønne at med de ressurser og spillerstall RBK har, så blir det et annet forhold. De fleste trenere klarer jo å være mer eller mindre i toppen med RBK.
Sånn sett vil jeg rangere også Fagermo foran Ingebrigtsen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ha ha, de passiv-aggressive svarene til Ingebrigtsen er rett og slett kostelige. Det er lett å se at han er skikkelig forbanna for ikke å bli valgt.

Jeg skjønner for øvrig ikke hvordan det går an å klage på den prisen. Brann var før sesongen forventet å kjempe mot nedrykk, RBK var forventet å vinne serien. Selvsagt skal forutsetningene spille inn på avgjørelsen når folk stemmer. Da er det ingen overraskelse at Nilsen knuste konkurrentene.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...