Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er faktisk enda likere den de har på Scottish Premier League.

Set det ja. Gubbavare meg, for en mangel på egen fantasi?? De har jomtren kopiert den Skotske. Hva slags tull er det da.

Vi er for fanden ikke en britisk nasjon, ingen grunn til å ape etter de.

Lenke til kommentar

De er jo ikke spesielt like da. Ja det er en løve liksom, og logoer er ofte tegnet slik, men ellers er de ikke så like. Faktisk ser den norske mer ut som ei hunnløve (løvinne?) eller et annet kattedyr. Leopard kanskje. For de to PL logoene så er det uten tvil en hannløve.

Det som gjør at de ligner litt er vel fargevalget.

Lenke til kommentar

Skal være rimelig skjeløyd for å påstå at det er en kopi av SPL sin logo, men ok. Og Norge har jo løve i riksvåpenet så helt på trynet er det jo ikke.

Synes det er verre med fredingen av Høgmo. Det visste vi forsåvidt allerede siden NFF av en eller annen merkelig grunn gikk ut og fredet Høgmo umiddelbart etter kvaliktapet mot Ungarn. De skulle ikke vurdere Høgmo sin innsats engang, så det er som alltid i NFF. En kompisgjeng. Tror egentlig ikke jeg har hatt så lite troen på landslaget før en kvalik som jeg har nå. Vi har for mange middelmådige spillere, ingen målscorere og en trener som åpenbart ikke klarer å få det beste ut av spillerne. Det er noe dødt, tungt og kjedelig over det norske landslaget før vi går inn i en ny og vanskelig kvalik. Rett og slett kjipt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan skulle de tegnet løven da? Som en gepard?

Grenser for idiotisk klaging på NFF og....

Syns det er all grunn til å reagere. Direkte flaut er det. Hvordan tegnet løven? Hvorfor skal det i det hele tatt være en løve??

Hva med et sånn viking-drage eller noe. Feks? Ærlig talt, syns man må være bra fantasiløs for å ikke klare komme opp med noe mer eget. Skulle faktisk klart det selv tror jeg.

artikkelen i Dagbaldet nå. Og lik PL logo enda mer enn jeg trodde. 

post-12139-0-08363600-1472897761_thumb.jpg

Er klar over at mange nordmenn nærmest forguder britisk fotball, men syns NFF bør holde seg for gode til sånn etteraping. Ikke at det er uventet med den gjengen som er der nå da, men.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...