PatSharpX Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Ny logo, hva syns folk?Personlig blir det litt vel mye PL ripoff. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Jeg synes logoen er fin. Forventet meg mye verre fra NFF. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Kul den. Men ja litt mye PL lookalike. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Kul den. Men ja litt mye PL lookalike. Ja typisk. PL ruler liksom (for mye syns jeg..) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 Er det en drage eller en løve? Går ut fra at det er en drage. Når det er sagt er det jo svært få løver i England Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Er det en drage eller en løve? Går ut fra at det er en drage. Når det er sagt er det jo svært få løver i England Det er "Den norske løve" tror jeg. Greit nok, men måten den er tegnet på er likt PL sin. Den norske løve: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Den er faktisk enda likere den de har på Scottish Premier League. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 Den er faktisk enda likere den de har på Scottish Premier League. Set det ja. Gubbavare meg, for en mangel på egen fantasi?? De har jomtren kopiert den Skotske. Hva slags tull er det da. Vi er for fanden ikke en britisk nasjon, ingen grunn til å ape etter de. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 De er jo ikke spesielt like da. Ja det er en løve liksom, og logoer er ofte tegnet slik, men ellers er de ikke så like. Faktisk ser den norske mer ut som ei hunnløve (løvinne?) eller et annet kattedyr. Leopard kanskje. For de to PL logoene så er det uten tvil en hannløve. Det som gjør at de ligner litt er vel fargevalget. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hvordan skulle de tegnet løven da? Som en gepard? Grenser for idiotisk klaging på NFF og.... 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Går vel like mye på at man ikke MÅ ha en løve? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 ok, men elite?Elite kan kanskje være NFF's ironiske poeng? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 NFF betalte 1,2 millioner kroner for å få en kopi av SPL sin logo! :O http://www.vg.no/sport/fotball/norsk-fotball/betalte-over-en-million-for-omdiskutert-loeve-logo/a/23780832/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hahaha. For en gjeng. Om samtidig freder de Høgmo og sier han ikke skal måles etter resultater. Jeez. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Skal være rimelig skjeløyd for å påstå at det er en kopi av SPL sin logo, men ok. Og Norge har jo løve i riksvåpenet så helt på trynet er det jo ikke. Synes det er verre med fredingen av Høgmo. Det visste vi forsåvidt allerede siden NFF av en eller annen merkelig grunn gikk ut og fredet Høgmo umiddelbart etter kvaliktapet mot Ungarn. De skulle ikke vurdere Høgmo sin innsats engang, så det er som alltid i NFF. En kompisgjeng. Tror egentlig ikke jeg har hatt så lite troen på landslaget før en kvalik som jeg har nå. Vi har for mange middelmådige spillere, ingen målscorere og en trener som åpenbart ikke klarer å få det beste ut av spillerne. Det er noe dødt, tungt og kjedelig over det norske landslaget før vi går inn i en ny og vanskelig kvalik. Rett og slett kjipt. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Hvordan skulle de tegnet løven da? Som en gepard? Grenser for idiotisk klaging på NFF og.... Syns det er all grunn til å reagere. Direkte flaut er det. Hvordan tegnet løven? Hvorfor skal det i det hele tatt være en løve?? Hva med et sånn viking-drage eller noe. Feks? Ærlig talt, syns man må være bra fantasiløs for å ikke klare komme opp med noe mer eget. Skulle faktisk klart det selv tror jeg. Så artikkelen i Dagbaldet nå. Og lik PL logo enda mer enn jeg trodde. Er klar over at mange nordmenn nærmest forguder britisk fotball, men syns NFF bør holde seg for gode til sånn etteraping. Ikke at det er uventet med den gjengen som er der nå da, men. 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg skjønner ikke problemet med å bruke løven fra riksvåpenet i logoen. Det virker helt naturlig. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå