Mr.Duklain Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Nå er ikke jeg Rosenborg fan. Men syns faktisk litt synd på Rosenborg nå. Endret 2. august 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Ønsker vanligvis suksess velkommen for norske lag i Europacup, men Rosenborg er unntaket når det gjelder CL. Og der er jeg neppe alene. RBK med CL millioner blir igjen døden for norsk fotball når det gjelder spenning i toppen. Tror faktisk det bare er VG som trodde at hele Norge holdt med RBK i kveld. De skriver utrolig nok at nordmenn flest nok fortvilte over Rosenborgs exit. Helt snålt å lese. Som om supportere av andre TL klubber håper på at Rosenborg får et enda større økonomisk forsprang, igjen. Ser jo også at Riise rett og slett blir hetset for å holde med eksklubben fremfor RBK. Sistnevnte klubb har han altså ikke noe forhold til, annet enn som motstander. Rart land ass. 4 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Dagens tap overrasket meg ikke, for å si det slik. På en måte er det meget tilfredsstillende, på en annen måte er det litt trist. Mest tilfredsstillende. Rosenborg har blitt hauset voldsomt opp, men det de hr prestert over to oppgjør mot Norrköping og mektige Apoel fra Kypros forteller meg at de ikke lenger hører hjemme i Champions League. Men det gjør heller ingen andre norske lag. Kommentaren til Emils om Adam Larsen er det nest-dummeste jeg har lest på hele Internett i dag. Det er lov å være skuffet, men ikke engang Manuel Neuer kunne fått Rosenborg til CL i år ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Det tapet var veldig viktig for norsk fotball! At Rosenborg skulle sikret seg XXX antall millioner gavner bare dem. Satte på da det var spilt '86, vil si det var en bra timing! 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Ja, da fikk du god underholdningsverdi i alle fall 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Gudjohnsen gir seg i Molde, ble ett skuffende opphold det der. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Skuffende opphold? Han klarte den ene tingen han kom for; Å få en plass i EM-laget til Island. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Det hadde han jo fått uansett. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Kanskje, men oppholdet i Molde sikret det i hvert fall. Han var knall i noen kamper og heller middelmådig og direkte svak i andre kamper, men han tilførte rutine til en ung gjeng, og det var jo strengt talt derfor han ble hentet. Molde har langt større problemer enn at Gudjohnsen hadde et ok opphold. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 RBK trakk Austra wien til EL-playoff. Spilles 18 og 25/8. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Herlig trekning! Slapp de verste. Det morsomste var brannsupporterne som var i tiltmode om RBK slo APOEL så kampen sikkert ble flyttet, bare for å finne ut at den ble det da RBK tapte. Seier hadde gitt kamp samme dag. #fun Lenke til kommentar
Husam Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Slapp av, jeg tror de aller fleste Brann-supportere som så APOEL-kampen koste seg stort på slutten der. Skadefryd på sitt beste. https://www.youtube.com/watch?v=SpxVJKGw8nM 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Sånt trenger jeg ikke se på anyways. I alle fall ikke en møkkagjeng fra Bergen. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Ikke bare skadefryd, men det er jo bra for norsk fotball, for alle som ikke holder med Rosenborg vel og merke. Ligaen trenger ikke et flaggskip om det betyr at lederlaget blir enda mer suverent. At trønderen Roar Stokke mener det er nå en ting, men at andre såkalte eksperter gjør det også er for meg utrolig. Greit nok at alle tjener på bedre ranking i Europa, men ingen ønsker tilbake til 13 på rad, bortsett fra de som holder med RBK. Selv om det har vært kjedelig i toppen i flere sesonger nå så har det i hvert fall vært flere vinnere av TL de siste årene. Det mener jeg er positivt og jeg håper det fortsetter. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 (endret) Uenig. 13 år til med Rosenborg dominans er for the greater good. Optimalt hadde vært med hardere og bedre konkurranse, men skjer det? Endret 6. august 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Og Odd skulle gi spenning i tippeligaen? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Og Start skulle få sin første seier på hundre år? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Og Start skulle få sin første seier på hundre år? Nei nei Start skal slå alle tapsrekorder jo noe å skrive hjem om. Endret 7. august 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Slapp av, jeg tror de aller fleste Brann-supportere som så APOEL-kampen koste seg stort på slutten der. Skadefryd på sitt beste. Haha, rå! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 http://www.vg.no/sport/fotball/tippeligaen/stroemsgodset-treneren-sykmeldt-paa-ubestemt-tid/a/23762065/ BP sykemeldt igjen, nå grunnet bivirkninger på medisinen han tar. Her kommer absolutt helsen foran alt annet. Får håpe han kommer seg 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå